‘Bem ti Svabiju, ni visnjevacu nemaju!

Nije me maznuo nikakav Hans niti Gotlib ;) ali ja ljudi ovde nemam komp! Mada, kad malo bolje razmislim, nije to ni tako lose. Umesto da sedim ispred ekrana, skoro svakog dana negde idem, setam. . .

Ok, priznajem, malo mi je falio net. Uspela sam da posaljem tek nekoliko novogodisnjih e-cestitki. Ko je nije dobio, a ocekivao je: stvarno mi je zao, visa sila je bila u pitanju.

Nego, sto se tice zivota ovde. . . Nije lose, al’ je meni kod kuce mnogo bolje. Jest’ da imaju dobre kobasice, dobro pivo, ni vino im nije lose. Al’ sta da radi dete iz Vojvodine ovde, kad za Bozic nema ni malkice visnjevace da se s njom nazdravi. . .

I snizenja su super: -25%, -50%, -75% . . . Al’ sad imam mali problem zbog svih nakupovanih stvari: treba sve to strpati u kofere sa ukupnom dozvoljenom tezinom 20+8kg. A ja jadna nisam mogla da odolim ni ljubicastim cipelicama, ni crnim cizmicama, ni beloj niti braon jakni, a i neku africku figuru moram nekako da strpam medju majice i pantalone. Parfeme i sminku ne smem ni da spominjem!

Vecernjim izlascima ovde sam totalno razocarana: nemacki ni pop ni rok ne volEm, a ni nase gastarbajterske klubove sa Liki, Miki, Viki, Biki. Uzgred, jel znate kako mi je bilo za docek u jednoj “nasoj” diskoteci? – Boze me sacuvaj! Ne dao Bog ni najvecem neprijatelju!!! Dobila sam dozu ruzicaste muzike za narednih 10 godina, a o seljacenju i pokondirenosti prisutnih necu ni da pisem! Cast izuzecima.

Nego, raspisala sam se, a moram da pokusam da spakujem stvari, i da merim tezinu torbi. U utorak idem kuci, pa da vidim hoce li nesto morati da se salje postom. )

Kuco moja, kucice, eto mene uskoro. . .

13 Responses to “‘Bem ti Svabiju, ni visnjevacu nemaju!”

  1. Ivana Says:

    Ajd ti polako pa ku?ici… imamo mi još Novih, da nadoknadiš šta si propustila…
    ?ekamo te.

  2. Deda Says:

    Naravno da te cekamo, ajd ti nama polako…

  3. Jane Doe Says:

    Živa je!!! Zva?emo je Živka!!! :D

  4. elektrokuhinja Says:

    Ja zato u Svabiju krenem s polupraznim koferom-oproban recept. Uvek nakupujem jos taman toliko!

  5. Aurora Borealis Says:

    Ivana,
    apsolutno nista nisam citala niti pratila otkad sam ovde. Moracu barem 2 dana da izdvojim za sve propusteno :)

    Deda,
    prodjose 3 nedelje polako, a kuci bih bih malo brze ;)

  6. Aurora Borealis Says:

    Jane Doe,
    sister, nemas pojma koliko sam te se pozelela. Moracemo barem jedno sat vremena telefonom, i minimum 3 na msn-u pa da se izdivanimo. A i da te malo “propitam” ;)

  7. Ivana Says:

    Ma ja sam mislila na nove godine koje si propustila… ;)

  8. Suske Says:

    E stvarno, pa gde si ti AB? Dobro si se setila da se javiš! ;)

    p.s. Do?i kod mene imam doma?u višnjeva?u, odli?nu, sa sve višnjama koje povremeno konzumiram … :D

  9. bubazlatica Says:

    Lepo je da miknes guzu malo iz ove “desperije” serbske, pogotovu sa tako teskim koferima punim kojecega.Ajd, sad nazad, pa se javi.

  10. jelenaartpoezija Says:

    U ovo sa diskotekom ti uopste nije trebalo…
    Ajde polako pakuj, snacices se ti. :)

  11. sladja Says:

    Nigde nije bolje nego ovde zato se ti lepo vrati i sve ce se promeniti nabolje……..POZZZZZZZZZ

  12. Aurora Borealis Says:

    Elektrokuhinjo,
    dosla sam sa 1 punim koferom, doduse u njemu su bile sunke i kuleni, a vracam se sa 3. :)

    Suskava,
    nadjoh malu zamenu visnjevaci: martini, sekt, i neke lude koktele sa tekilom. :mrgreen:

    Bubazlazice,
    idem nazad, jedva cekam. A kad se docepam mog macora, ne gine mu minimum 3 sata mazenja. Ovde niko nema kucne ljubimce. Strasno!

  13. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    da su barem zapevali “Druze Tito, ljubicice plava…” lakse bih to podnela. . . :mrgreen:

    Sladjo,
    nista lepse od mog Novog Sada! Barem meni ;)

Leave a Reply

