Odmor van Srbije

U utorak sam doputovala u Nemacku, u jedan mali gradic kraj Stutgarta. Dosla sam kod svoje rodbine da se odmorim od fakulteta, i od svega onoga sto me kod kuce, i u gradu zamara. . .
Neke od prednosti odmora u inostranstvu su sledece:
-nema ruzicaste televizije
-nema sednica skupstine po ceo dan na TVu
-ima jagoda u svako doba godine
-ima Philadelphia sira sa vlascem u svakoj prodavnici
-ima roze sampanjca u neogranicenim kolicinima
-ovde se u svakoj ulici vidi da ce uskoro Nova Godina (a ne samo u centru grada)
-zimska snizenja su STVARNO snizenja (nije prethodo dignuta cena za 40%, pa onda snizena za 20%)
-i Windows na kompu je na nemackom, pa imam dobar izgovor da odmorim i od interneta.

P.S.
Iako odmaram od neta, slobodno mi saljite novogodisnje cestitke. ;)
polarna_ns@hotmail.com

27 Responses to “Odmor van Srbije”

  1. Coka Says:

    Sestro slatka bas si riba, joj

  2. Deda Says:

    Sve najbolje, lep provod i da ti cela naredna godina bude lepa kao sada…

  3. electrasdreams Says:

    Odmori se lepo i zelim ti da ti u Novoj svi snovi postanu stvarnost.

  4. Ivancica Says:

    Da, odmor van granica Srbije je stvarno odmor! Ja cu za dva dana u Wienna! Lep provod, odmor, srecni praznici!! Jedva cekam Austriju!

  5. Suske Says:

    Drga moja, želim ti dobar provod. Odmaraj se kad se vratiš u Srbiju.
    Potrudi se da ispuniš sve što si poželela sebi, to ti želim od srca.
    Dobro zdravlje podrazumevam :)

  6. elektrokuhinja Says:

    Stuttgart je super. Kad krenu rasprodaje pogotovo. Ne zaboravi da probas odlicne falfele u centru, vegy voodoo. Mi se ubijali ovog leta tamo. A kad se vratis, obavezno lista: sta sam sve kupila po rasprodajama. Nemoj samo da bankrotiras:)

  7. Orpheus Says:

    Imenjakinjo, uživaj, i sre?ni praznici.

  8. Jane Doe Says:

    Philadeplhia sir? Hmmm… Kako bi mi lepo legao sa kulenom. :)

  9. sarahkay Says:

    zelim ti sve najboje, samo si na dva sata od mene uzivaj u odmoru, a ja odoh u planine…jer tamo ima zime….
    pozz :-)

  10. LERMONTOV Says:

    I sta ja sada nakon sve ove divne reci mogu da kazem…..sta tebi da dam kao prioritet , a pritom da ti ne pokvarim trenutan cisti pogled oko sebe….ljudi znaju unistiti kvalitet naseg pogleda ali neki drugi isto tako znaju boriti se da taj kvalitet stalno cuvaju u svojim ocima…..pre nego sto bilo koju zelju pozovemo u nash zivot za narednu godinu, proverimo kvalitet naseg pogleda,jer sve zavisi od toga koliko je cist prozor i oci kroz koji gledamo…tek tada mozemo jasno videti koliko je cisto srce drugoga i koliko je cista i iskrena svaka nasa zelja…..

  11. Gaga Says:

    Lepo se provedi, a verujem da hoces.
    Zelim ti sve najbolje za predstojece praznike, puno ljubavi, veselja i zdravlja!!!

  12. Aurora Borealis Says:

    Coko,
    jeste, riba sam. Bolje da sam riba nego kokoska il’ ovca ;)

    Deda,
    ja cu da preformulisem tvoju zelju, i da kazem: nek mi nova bude lepsa od prethodne ;)

    Electra,
    bez brige, radicu ja na ostvarenju snova. A sebi i tebi zelim i jednu istu zelju: da se nadjemo negde, pa na muziku! :)

  13. Aurora Borealis Says:

    Ivancice,
    lepo se provedi u Austriji, i ako ikako mozes izbegni docek NG u nekom gastarbajterskom klubu . . . Pobegoh od Granda, da me doceka jos 100 puta gore. :S

    Suske,
    draga moja, nema odmora kad se vratim. Cim stignem, istog dana mi pocinju predavanja.

    Electrokuhinjo,
    na rasprodaje uvek idem bez kartica i sa odredjenom svotom u novcaniku. Da nije tako, onda bih vec juce bankrotirala. :D

  14. Aurora Borealis Says:

    Orpheus,
    hvala imenjace. I ja tebi zelim lep odmor i super provod za preznike!

    Jane Doe,
    znas sta sister, ja mislim da je ipak najbolji Ritter ;)

    Sarah Kay,
    maltene smo komsiluk sada :) Ajd, posalji malo snega s te tvoje planine. :(

  15. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    nek nam u svima u nasim zeljema bude zdravlje na prvom mestu, i onda ce i pogled biti “cistiji”. Srecni ti praznici, rduze!

    Gaga,
    hvala ti, draga. Inace, pocela sam i ovde da te hvalim. Cim neko kaze da ne zna sta ce da kuva, ja odmah kazem “Pogledaj kod Gage” :)

  16. electrasdreams Says:

    Nadam se da ce ispuniti ta zelja za zajednickim lumperajem. U svako doba sam za!

  17. jelenaartpoezija Says:

    Srecna ti Nova godina zelim ti sve naj naj
    i odmori se :)

  18. NeMresBilivit Says:

    pa ajd bas mi je drago da si se izvukla iz svakodnevice, makar u svakoj normalnoj drzavi sve ove stvari su redovne pa ih niko ne bi naglasavao…. svako dobro u novoj…. a i u ostalima iza nje, posto je malo vjerojatno da cu ti cestitati i dogodine… pa da odmah to napravim!

  19. Orpheus Says:

    SRE?NA TI NOVA GODINA

  20. sprzh Says:

    Gde si komsinice! Ja odmaram none u Amsterdamu i tacno znam o cemu pricas! Samo sto se tice tih snizenja…jesu velika, al’ cik probaj da se dokopas necega u butiku, a da pritom ostanes ziva..hehhe..jesu manijaci ili mi siroma nismo navikli na takav tempo..
    Sve u svemu, srecna ti Nova godina, sve najlepse i odmori se najbolje sto mozes…
    Pozdrav iz hood-a!:)

  21. pu Says:

    Polarna, jesi li nam se vratila :D
    Sre?na ti Nova!

  22. bubazlatica Says:

    Ko je rekao RASPRODAJA? :-)Uzivaj bre u lepotama inozemstva, nije ni ovde tako lose, osim sto su samo glavne ulice okicene, sto su rasprodaje samo kobajagi, sto je “filadelfija” retka a skupa…ostalo nije lose :-)

  23. Chloe Says:

    i miss you… zelim ti sve najbolje i najljepse..

    iskreno, sebicno ti zelim da si ovdje, jer se raspadam..

    pozdrav divna osobo

    :*

  24. Jane Doe Says:

    E, ljudi… ova se ne vra?a. :? Ma znala sam ja da ?e tamo neki Hans ili Gotlib da umeša prste. :D

  25. pu Says:

    Bogami, dobro ih je umešao ?im je nema ni da priviri :mrgreen:

  26. Jane Doe Says:

    @pu
    To ti pri?am. ;)

  27. Chloe Says:

    http://farm3.static.flickr.com/2377/1813877306_45d25dc3cf.jpg?v=0

Leave a Reply

