I zub boli kad je šupalj

Legla sam u 3h, ustala u 8h. Dovršavam seminarski, napokon.

Nije meni problem kad malo spavam, i kad sam pod pritiskom i u frci. Problem je kad se i u tih par sati sna budim na svakih pola sata jer me boli glava. Izgleda me je lupila promaja. Gornja leva strana lica me boli kao da me neko čekićem udara na svakih minut-dva.

Uvek nosim šal i kapu il’ šešir, a često preko toga još i kapuljača stavim. Ne ostavljam otvorena vrata niti prozore. A s obzirom da patim od hronične upala srednjeg uha, toliko se pazim da čak ni na predavanjima nikad ne sedim  kraj prozora. I kako je onda, do vraga, mogla promaja da me udari?!

Toliko sam nervozna da bih mogla ujedati. Još samo ako me i uho zaboli. . .pa onda mogu slobodno da legnem u krevet i ne ustajem 3 dana!

Joooooooooooj!

Neću ovako da se igram. . . (

Nego, sad mi je palo na pamet da možda to što mi je tata poreklom iz Bosne ima neke veze s ovom mojom glavoboljom. Znate onaj vic kada Bosanac ide na neku operaciju, a na glavu mu anasteziolog zalepi papir na kome piše “Ne dirati, ne probijati. Boca je pod vazdušnim pritiskom” Sorry, drugovi Bosanci – ništa lično! D

*
*
*
*
*

19 Responses to “I zub boli kad je šupalj”

  1. nemresbilivit Says:

    sva sreca pa nisam bosanac… samo mi je tata iz bosne… inace bih ti svasta sada… :)

  2. Aurora Borealis Says:

    Šta da radim kad su vicevi o Bosancima zanimljiviji od onih o Lalama :)

  3. LERMONTOV Says:

    Pretpostavljam da od danas neces cuvati nista za posebne prilike u zivotu,jer je svaki dan u tvom zivotu poseban…od svakog od njih inhaliraj u sebe njegov najlepsi deo sadasnjosti i trenutnosti i uzivaj u lancu uzitaka koji ti on nosi na neki cudan nacin i planira tvoju buducnost….danas je dan koji ce da reflektira kod tebe celo znanje koje si ti apsorbirala da bi ga eksplodiracki oslobodila i udarila onog koji je spreman da to znanje primi u sebe:)….bol je samo nus pojava……znam da smo naucili kako ziveti ali ne i sto je zivot…..bas ovaj dan danas u tvom i nasim zivotima je deo i segment tog zivota:))…pozdrav i cuvaj se…

  4. furious Says:

    Ma pusti promaju. Obi?an vetar. Nego, da te ne boli glava od višnjeva?e? Možda si stavila malo više še?era. ‘O?e to… :)

  5. Deda Says:

    mozda je bolje da te lupi promaja nego Tajson :P

  6. Afrodita Says:

    Ma nisam se uvrijedila. ;) hi,hi,hi

  7. bubazlatica Says:

    Kupi one pufne za usi, po mogucstvu cupave, em toplo, em ne cujes ono sto neces… :-)

  8. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    Oaj dan, veruj mi, nije poseban. Bez brige, pazi?u se!

    Furious,
    Nisam pila višnjeva?u. A možda me baš zato i boli. :mrgreen:

    Deda,
    Tajson barem lupi jednom, i onda zaboraviš na sve, i šta te boli i kako se zoveš… A ovo me lupa ceo božji dan.

  9. Aurora Borealis Says:

    Afrodita,
    bolje da mi ne govorite da se niste uvredili, ina?e bih mogla još koji vic da napišem :)

    Bubazlatice,
    Imam pufne al’ nisu ?upave. Mada si potpuno u pravu za to “ne ?uješ šta ne?eš” ;)

  10. pdutr Says:

    Izdrži seko, budi hrabra. Pro?i ?e.

  11. electrasdreams Says:

    Pufne i kapuljaca, moz’ da prica sta ko hoce!

  12. I2U Says:

    Odlicno je kad covek pored sve svoje muke ima vremena i za humor. Smeh je najbolji lek.

  13. Deda Says:

    Zao mi je sto te boli glava..
    Ajd , pa sto pre da prodje…

  14. Aurora Borealis Says:

    Pdutr,
    držim se ja batice, al’ drži i ono mene, pa ne pušta!

    Electra,
    a di ti je šal, i kapica? C,c,c..ne paziš na sebe. ;)

  15. Aurora Borealis Says:

    I2U,
    Bolje da se sama sebi smejem, neg’ da mi se drugi smeju. ;)

    Deda,
    ma lepo rekoh u naslovu “i zub boli kad je šupalj”. ?im se malo opametim, pro?i ?e me glavobolja :mrgreen:

  16. Orpheus Says:

    ?uvaj se, znam kako boli.

  17. Afrodita Says:

    Samo ti napisi pa da se svi nasmijemo.:)

    evo ti jedan snjezni,iz moje kucne radinosti

    *<:) ho,ho,ho!!!!

  18. Suske Says:

    Ja se iskreno nadam da je sada bolje :)

    Znaju ta “pulsiranja” da smore baš. Meni je “desna” problemati?na.

  19. Aurora Borealis Says:

    Orpheus,
    uvek se ?uvam promaje. Ali, eto, zaka?ila me je. Da me vidiš sada, sa glavom zamotanom u ogroman šal… :)

    Afrodita,
    ?im naletim na neki dobar, napisa?u ga.

    Suske,
    ne pitaj me. Nije mi bolje, ve? 2 dana me boli, i pored tableta koje mi je Dr prepisao. Ne bude li bolje sutra, opet moram kod doktora. A da ti ne pri?am da su mi živci otišli do ?avola! Nervozna sam, strašno!

Leave a Reply

