Malo učenja – malo odmaranja

Nekad sam k’o malo dete kad treba da učim. Od sinoć pišem seminarski, koji uzgred budi rečeno, do sutra treba da završim.

Sinoć sam odlučila da ranije legnem pa da ustanem ranije da ga pišem – ustala sam u podne. U podne sam odlučila da odmah počnem – ali, prvo ručak. Posle ručka – kafica s komšinicom. Posle kafe, odmah ću da sednem za kompjuter – ali prvo da napravim tople sendviče. Posle sendviča – još ću jednu kaficu. Napokon sedam za komp – hmm. . .da samo vidim koga ima online. . . Nekih 3-4 puta sam prekidala razgovor s drugarom, jer trebalo je reći još ovo, i ono, i dogovoriti se za kafu. . . Na moju sreću, pukao net, pa sam otvorila Word. Ali, da prvo napišem tekstić za blog. . .

I evo, pišem post.

Frka na faxu traje još do utorka, a onda samo treba otkulirati do kraja nedelje. Videću sa par prijatelja, ići ću do frizerke, kupiću novogodišnje poklone. . . Za vikend je planiran odličan provod u gradu: jedan rođendan, i jedno “girls only” veče. Nedelja – kićenje jelke uz kuvano vino. Ponedeljak – pakovanje torbe, i u utorak :

Aufwiedersehen, mili moji blogeri!

Aurora je dobila nemačku vizu i napušta ove krajeve do polovine januara. Ali, bez brige, ako neko brine, javljaću se ja i odande.

*****

Ne znam koji mi je vrag danas, uhvatila me neka romantika, pa non- stop pevušim jednu pesmu. Evo vam je u plejeru, pa pevušite i vi. Lep osećaj zagarantovan!

16 Responses to “Malo učenja – malo odmaranja”

  1. elektrokuhinja Says:

    Ah, kad se samo setim beskona?nog odlaganja u?enja dok sam bila student… Toliko popitih kafa u ?ekanju za javljanjem inspiracije za u?enje… Eh, kakvi su to dani bili. Kad možeš sebi da izorganizuješ dan. Ma samo ti polako, ionako kad jednom kreneš da radiš, to ti je ko doživotna robija. Zato nogu pred nogu i natenane.

  2. Deda Says:

    Koristim priliku da te pozdravim.

  3. Suske Says:

    Izgovorima nikad kraja.:D

    Sad ?eš ti to na brzinu :D

  4. Orpheus Says:

    Sre?ni ti puti, imenjakinjo.
    i lepo se provedi…zavrti pamet švabama

  5. Aurora Borealis Says:

    Elektrokuhinja,
    ukapirala sam da mnogo više u?im kad sam u frci. Ovako, kad imam npr. samo 1 kolokvijum ili seminarski, onda nikako da po?nem. . .

    Deda,
    otpozdravljam! :)

  6. Aurora Borealis Says:

    Suskava,
    i bi?e na brzinu, jer nemam baš puno vremena. ;)

    Orpheus,
    pre ?e se desiti da zavrtim pamet nekom Tur?inu, Makedoncu ili Poljaku. Tamo gde mi rodbina živi, više ima stranaca nego Nemaca.

  7. bubazlatica Says:

    Bas ti zavidim. Putujesssss. I ja bih da me ne ceka bladi- faking posao za novaka, kao i svake godine. Pametno cu iskoristiti svoja dva dana.Srecan put, i lep provod, pa se javi.

  8. jelenaartpoezija Says:

    Najlepse se uci nocu.:)
    Srecan put, lepo se provedi, javljaces se ti, verujem.

  9. jelenaartpoezija Says:

    I da imas nesto u spamu. Jao dosadila sam sama sebi pisuci ovo.

  10. Jane Doe Says:

    Sister, moje odlaganje u?enja je išlo toliko daleko, da sam znala da uspavanog ma?ora sa jastuka stavim na širom otvorenu knjigu, i da se posle pravdam sebi da mi je “žao da ga pomeram”. :) Sve sam ti rekla. :)

    Što se tjuzdeja ti?e, break a leg. ;)

  11. I2U Says:

    Srecan put i lep provod u Nemackoj.
    I napisa li ti na kraju taj seminarski rad? :)

  12. Aurora Borealis Says:

    Bubazlatice,
    ne mogu da do?ekam da odem! Dosta mi je svega ve?. A i jako burni+u godinu sam imala, prija?e mi promena i te kako!

    Jelena,
    mila ne brini za spam. Iz nekog ludog razloga te nekad pošalje tamo, ali ja to uvek lepo proverim ;)

  13. Aurora Borealis Says:

    JaneDoe,
    sister, stvarno si gora od mene!
    A što se “tjuzdeja” ti?e, ne brinem ja za njega, nego za “frajdej” ;)

    I2U,
    sad je skoro 1h (mada ovo ?udo pokazuje sat više) i još nisam završila s pisanjem. Ali, bi?e gotovo do ujutro :)

  14. jelenaartpoezija Says:

    Vazi Ro , spasila si me, da ne moram svaki put pisati.
    Mada nije tako lose u kanti za otpatke ;)
    bace ljudi neku knjigu, malo klope, ove teze stvari malo zveknu po glavi, ali fino je sve u svemu,
    zakacim za nos jelkicu za osvezavanje i jupi, jos ako bace dobru knjigu. ;)
    Bilo je to moje kratko javljanje iz kante za otpatek, moracu to jednom bolje napisati, molim zastitu ovog komentara, razzvice se jednog dana u oricu.
    Ro molim te zastiti ovo.
    E tako inspirisalo me ovo spam .
    Otisla sam.

  15. jelenaartpoezija Says:

    Ah koliko gresaka, vreme je za proveru dioptrije. :)

  16. danijela blagojevic Says:

    Odlaganje i samo odlaganje, znam kako ti je, i sama sam student, a iduce sedmice dva kolokvijuma… A mene uhvati neka spavacka groznica kada treba da ucim… pozz

Leave a Reply

