Nek komšinici crkne krava – moja bome neće!

Vreme dešavanja: Ove nedelje, par dana pred težak kolokvijum. (Većina kolega ne zna da rešava zadatke. Osim, naravno par uzuzetaka.)

Scena br.1, telefonski razgovor između mojih koleginica:

Dobrica: Htela sam da te pitam da dođeš do mene, pa da meni i Aurori objasniš one zadatke.

Pametnica: Pa, već me je zvala Zlobnica da dođem kod nje. Hajde i vas dve dođite tamo, pa ćemo sve zajedno vežbati. I svima ću vam pokazati.

Dobrica: OK. Hvala ti. Vidimo se!

Scena br. 2, nakon par minuta, drugi telefonski razgovor:

Dobrica: Ćao! Jel možemo i Aurora i ja da dođemo kod tebe, pa da nam Pametnica svima objasni ono za kolokvijum?

Zlobnica: Jao. . .pa, znaš. . .nas će ovde biti jako puno. Biće gužva.

Dobrica: Kakva gužva? Daj, ne zezaj. 4 devojke nisu gužva. . .

Zlobnica: Znaš, nemojte da dođete. Stvar je u tome da ako nas bude više, onda će Pametnica i vama da objašnjava, a ja hoću da samo mene nauči dobro.

Dobrica:

Timski rad

*

Bezobrazno.

Sebično.

*

Dobrica je hiljadu puta pomogla Zlobnici. Znala je u pola noći da se vidi s njom jer je ovu npr. iznervirao dečko.  Pomagala joj je uvek, u svemu. I onda joj se ovako vrati: “Ja neću da ti naučiš. Ja hoću da samo ja dobijem dobru ocenu.”

Zlobnica i njena cimerka nisu čak ni najbolju drugaricu pozvale da uči s njima. Pametnica je uspela da izdvoji pola sata i da meni i Dobrici barem malo pomogne u učenju. Kolokvijum nismo uradile baš najbolje, ali nije strašno. Naučićemo to za ispit. Važno je da smo Dobrica i ja naučile najvažniju lekciju: kome biti prijatelj, a kome ne. Kome otvoriti vrata u pola noći, a kome reći “Nisam više tu za tebe”.

I još nešto: moja krava ipak neće crći, al’ Zlobnicina hoće. I to onda kad se tome bude najmanje nadala. ;)

20 Responses to “Nek komšinici crkne krava – moja bome neće!”

  1. Suske Says:

    Mislila sam da ovako nešto ne?u pro?itati kod tebe. Mene to doduše puklo malo ranije. I boli jebiga, ali ide se dalje.
    I meni krava nije crkla. Vi’š me živa i zdrava :)
    Nau?iš svašta u životu, pa i koga treba, a koga ne treba tolerisati.

  2. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    a što si mislila da to ne?eš ovde ?itati?
    Ina?e, mene to što je ta devojka uradila ni malo ne boli. Ja ve? duže vreme znam kakva je. Ali, proleteo mi naslov kroz glavu jutros, pa nisam mogla da odolim da ne napišem. :)

    NAPOMENA : “Nek komšinici crkne krava” – to ne kažem ja, nego Zlobnica.

  3. bubazlatica Says:

    …Ako me ista istera iz takta, to je zloba, u svim oblicima. Podnesem radje, glupost, nemar, zavist, ali zlobu!!! fuj…Za takvima ne treba zaliti…Samo epizoda….

  4. electrasdreams Says:

    Ovo kod mene moze da bude treca prica o prijateljstvu. Nazdravlje prijatelji.

  5. I2U Says:

    Zao mi je sto cu ovo napisati, nadam se da necu naleteti na bujicu psovki i negiranja, ali od kada zivim u Srbiji, prvi put sam saznao sta znaci biti neko zavidan, zloban, pa na kraj krajeva i zabiti ti noz u ledja onda kada se najmanje nadas, niko drugi nego oni koji tvrde da su ti dobri prijatelji.

    Stoga, ja ne mogu da se pohvalim da imam puno prijatelja. Nazalost mogu ih na prste nabrojati. Drugova imam pun q… tacnije mogu da ih izvozim. Zato i razlikujem pojmove prijatelj i drug…

    A to, sto svako gleda svoje dupe, to je i zbog toga sto zivimo u takvoj drzavi gde se od malih nogu sada uci da je najbitnije gledati samo sebe.

    “Pozajmimi lenjir.
    – ne mogu, treba mi. – stoji joj bezvredan na stolu
    – ja sam tebi dala gumicu.
    – pa ne mogu, shvati, treba meni. mozda budem crtala sa dva lenjira.”

    E to je ta prica kod dece, ali nazalost neki ljudi uvek ostaju deca. Puno pozdrava i ne brini, spremices ti taj ispit za deset, verujem u tebe. Pozz

  6. Suske Says:

    #AB
    Pa dobro, možda sma se nesre?no izrazila. NADALA sam se da to ne?u ovde ?itati.

  7. Deda Says:

    Mene ovakve stvari izludjuju. Takav covek nikad ne moze da bude prijatelj.

  8. Aurora Borealis Says:

    Bubazlatice,
    potpisujem sve ono što si navela, i dodajem još i verovanje u stereotipe, što doduše spada u gluposti, al’ to me baš žestoko izvodi iz takta.

    Electra,
    živela ti meni! :)

  9. whisperer Says:

    To izbrišeš iz života…istom onom “gumicom” koju si joj nekad pozajmila (da malo metaforišem) takvi ni žaljenja nisu vredni, ni prezira ?ak, ni jednog ose?anja…

  10. Aurora Borealis Says:

    Ivane,
    i ja razvsrstavam ljude po tim kategorijama: prijatelji, drugari, poznanici. Kad sam bila mala, bolo mi je smešno kad mi je mama govorila da ?u znati ko su mi pravi prijatelji tek kad ih nabrojim na prste jedne ruke. meni tada ni obe ruke nisu bile dovoljne. A danas na ruci imam i prst viška ;)

    Suske,
    draga, to se svima dešava. I svako ponešto nau?i iz toga.

    Deda,
    tu devojku poznajem nešto više od godinu dana, nisam nikad ni pomišljala da ?e mi biti prijateljica. Al’ žao mi ove moje Dobrice. Njoj bi stvarno to ime odgovaralo i u stvarnosti, ne samo u ovoj pri?i. Ona to sve prima k srcu. Al’ mlada je, nau?i?e se i ona kakvi su ljudi.

  11. Deda Says:

    Ruku na srce i ti si mlada, i mi smo mladi…
    Ko zna kave cemo osobe jos sresti u svojim zivotima???
    Bitno je da ih imamo u svom okruzenju sto manje…

  12. novii Says:

    Da se prijatelji mogu nabrojati na prste i ?ak ostane viška, to potvr?ujem. Doduše imam sre?u da koristim prste sa obadve ruke, ali kao što rekoh ima viška. Takvih se treba rešiti pod hitno, samo usporavaju sve.

  13. elektrokuhinja Says:

    Ja sam tako prekinula par VELIKIH prijateljstava. I nije mi zao. Bitno je sacuvati one prave. A imas dovoljno godina da znas ko su pravi a ko ne. Glavu gore!

  14. sarahkay Says:

    meni je njih par otkinulo deo srca i sada ga ne poklanjam vise, nedam ga, ovo sto je ostalo dovoljno je za dve prijateljice, ostalo su drugarice….
    kao sto ivan rece to pocinje jos u detinjstvu…
    pozz

  15. sophonax Says:

    ahah. :D dabome, znamo mi to. znas onaj vic, kad se deca svadjaju..

    dete a: “mi imamo najbolji auto!”
    dete b: “mi imamo najvecu kucu!”
    dete c: “mi imamo buve!”
    dete a: “to zato, jer ste ih od nas ukrali!”

    ;)
    uvek bilo tako, uvek ce biti.

  16. Aurora Borealis Says:

    Novii,
    ja sam se rešila takvih odavno. ;)

    Elektrokuhinja,
    ja sam sasvim ok, i to me iskreno nije ni iznenadilo, al’ ova moja Dobrica je besna ko ris ovih dana :)

  17. Aurora Borealis Says:

    Sarahkay,
    znam ja kakvih tzv. prijatelja ima, ali najviše me je iznenadilo kako je Zlobnica to tako ‘ladno rekla! Ose?ala sam se ko u nekom tinejdžerskom ameri?kom filmu, pa znaš kad imaš onu grupicu zlih devojaka, koje se ne libe ni?ega. Pa, do vraga, ova je bar mogla da slaže nešto, ali baš tako da to kaže… Grozno!

    Sophonax,
    nisam ?ula vic, al’ ovoj iz moje pri?e savršeno odgovara osoba A. (sad se ose?am ko Oliver Mlakar u kviskoteci: “Pogodite ko je Zlobnica. Osoba A, B ili C”) :D

  18. pricalica Says:

    :shock:
    Ju, pa ta Zlobnica prohuja svaki dan pored mene… Nek joj crkne, bre, glava.
    Lepo ja kazem, saksije su svuda oko nas… Samo pazis da ti ne sleti koja na glavu.. Onda prodjes kao Dobrica..

    PoZz za Dobricu i Auroru! :D

  19. beexe Says:

    E, nema nista gor nego kad te razocara osoba koju si smatrao prijateljom, a ustvari je to prijateljstvo tipa “super smo kad mi trebas, a inace te ne poznajem”. Uzas!

  20. atol Says:

    Posto gledam ovo kroz prizmu svog iskustva, razmislajam o relativnosti uloga i o tome kako i osvedocena zlobnica moze u jednom treunutku moze postati dobrica u tvojim ocima, ako u tome vidi svoj interes. I onda zlobnica bude jako dobra prema tebi i jako losa prema drugima. I ti pocinjes da verujes da si nesto posebno i da drugi samo ne zasluzuju tu dobrotu kojom tebe obasipa.
    Elem, ne lezi vraze, jednom trenutka zlobnica pretvorena u dobricu zadovolji svoj interes i pocinje da biva onakva kakva zapravo jeste. Ali posto je proslo dvadeset ili trideset godina, ti prosto ne mozes da poverujes da si sve to vreme ziveo u iluziji i da nisi bas toliko pametan koliko si mislio da jesi, niti da si bio poseban, vec da si samo bio potreban i da je samo bilo necega sto se moglo uzeti od tebe. A onda ti zlobnica kaze hladno : “Zar si bila toliko naivna, da verujes u ono sto sam ti pricala, ja sam sve to radila da bih ti stvorila iluziju?”. There you go.

Leave a Reply

