Živa, zdrava, malo nadrndana – tj. sve po starom :)

Jeste. Živa sam i zdrava… Nisam pobegla, nisam bolesna, niti sam izgubila inspiraciju. Al’ nemam baš nešto vremena za pisanje. A nemam ni internet ovih dana.

U stvari, imam ga al’ radi svake prestupne… Zvala sam provajdera – al’ se oni ne javljaju na telefon. K’o i inače kad nam otkaže konekcija. A i ne mogu da im pošaljem mail s mog naloga. Ne radi. Mada mi u outboxu već par dana stoji poduže pisamce u kom sam im napisala: koliko smo imali net, koliko nismo, koliko sam im para dužna za ovaj mesec. Sve sam ja to lepo izračunala. Tačno u dan i sat. Al’ džaba sve to, opet će mi stići isti račun. Neće oni to ništa umanjiti… Mada, nije meni zbog novca, nego bolje to da im pošaljem  nego da im spominjem užu familiju. Mada su ovih dana zaslužili spominjanje i čukun-dedinog strica.

 Ovih dana počinje mi i decembarska frka na faxu: jedan kolokvijum, pa drugi, pa esej, pa seminarski, pa će opet neki kolokvijum…. i tako narednih 20ak dana. A onda ću da spakujem kofer i biće: Willkommen nach Deutschland, liebe Aurora! Odoh malo da odmaram u Štutgartu. Naravno, ako preživim vađenje vize u BGu, od koga mi se već sad okreće u stomaku. Biće u stilu “ćetir sata ćamio ćekajući”. Uh! Glupe vize, i još gluplje ambasade, i gomila onih koji čekaju sa mnom. I svi, ko po PSu, imaju savete kako najlakše doći do vize, i hteo ne hteo, moraš da ih slušaš…. Već vidim sebe u 7h ujutro tamo. Sve u kompletu sa “facom broj 13: ne prilazi, ne obraćaj mi se, ujedam”.

I tako kod mene ovih dana . . . A kako ‘te vi? )

 

P.S.Htela sam staviti neku finu pesmicu na nemačkom, al’ sem ove, ništa mi ne zvuči fino ;)

24 Responses to “Živa, zdrava, malo nadrndana – tj. sve po starom :)”

  1. pricalica Says:

    Jao, meni je, od same pomisli na cekanje za vizu muka, mogu da zamislim kako je tebi…
    A, Boga mi, i od onog dela sa faksom.. :(

    I, da, nemoj misliti da sam zaboravila na to da si obecala mesto za mene u koferu.. Na kraju krajeva, treba ti prevodilac.. kez

    Veliki pozdrav, i ponesi koji onaj ”euroblok” da se smiris, dok budes ”cetir’ sata cam’la cekajuci” .. :D

  2. Aurora Borealis Says:

    Pri?alice,
    mesto u koferu je rezervisano za tebe. Ej, ajd’ sa mnom u BG.
    Ups! Sorry! Setih se da ti ne možeš sredom ;)
    Nego, što se ti?e tog prevo?enja, ?ak i da udružimo znanje, niko nas ne bi razumeo! :mrgreen:

  3. I2U :: Ivan Says:

    Znaš kako kažu: Ko ?eka taj i do?eka.
    Sre?no sa ?ekanjem u redu ko za hleb i mleko.

    E ja ti ne tražim da me strpaš u “kufer?e”, može u džep, ugura?u se nekako ;)

  4. Walker Says:

    Ich und Du,
    Du und ich,
    wieder zusammen.

    Du und Ich – Wir
    Wir beide,
    wieder zusammen.

    Pesmica o ponovnom okupljanju. Možeš da je izjaviš svom blogu kad se vratiš pa se ponovo ujediniš s njim… :D

    Glueckliche fahrt! (nemam umlaut na tastaturi, jbg)

  5. elektrokuhinja Says:

    Uf, volim Štutgart. To mi ko druga ku?a do?e. Aj, sredi te ispite i pravac na oporavak. I da opustošiš h&m, taman ?e novogodišnj rasprodaje;-)

  6. Pedja Says:

    Bi?eš na sat i po od mene, u komšiluku što kažu :)

  7. electrasdreams Says:

    Vadjenje vize…..jao!

  8. Suske Says:

    Eh ta viza, zna da bude smorno, ali kad si ti uspela da središ sve za odlazak u UK, ovo ?e biti ?ist izlet ;)
    Sre?no :)

  9. Aurora Borealis Says:

    Ivane,
    u redu za hleb i mleko makar uvek kažu “Bi?e mleka za sve!” al’ u redu za vize. . .eh, tamo toga nema. ;)

    Walker,
    hvala za pesmicu. Napokon da i ja razumem nešto na nema?kom. :)

  10. deda Says:

    Guteen aben majne libe frojde!!
    I da mi pozdravis Pedju kad odes tamo.
    :D
    Ajde, ajde, izdrzaces ti sve smaracine, pa nije ti prvi put, a trebas cuvati zivce za svaki sledeci put.
    Pozdrav od Dede.

  11. Aurora Borealis Says:

    Elektrokuhinjice,
    ispiti me ?ekaju kad se vratim, al’ ?u 2. januara da smirim nervozu. Post-novogodišnje rasprodaje…ah! Raj za žene! :)

    Pe?a,
    bi?u ti još bliže zapravo. ;) Aj pogledaj na karti gde je Gaggenau.
    Mogao bi da skokneš na kafu, pa da izvršimo primopredaju jedne višnjeva?e. :D

  12. Aurora Borealis Says:

    Electra,
    jao na kvadrat!

    Šuškava,
    mislim da imamo isti recept za odbijanje nepoželjnih smara?a: slušalice u uši, i uživancija!

    Deda,
    vidim i tebi nema?ki ide super k’o i meni! Al’ što re? Suske: kad sam izgurala ono za UK, ovo ?e da bude laganica…

  13. LERMONTOV Says:

    I tako lagano i lako uzivajuci rasprodajemo i ono malo realne,ljudske i zivotne filozofije i price…..na zalost zivimo u realnosti vremena gde jedina konstanta je promena, i to ona najdinamicnija i najbolnija…ipak u celom tom spletu i mozaiku promene zivi,postoji,raduje se i egzistira u nama jedna divna konstanta…..uspomena,prijateljstvo i cista i iskrena ljubav…ovo zadnje je tesko da vidis i osetis..ali imas cistinu i ljubav prijatelje koji prate i uzivaju u svaki tvoj korak i dubine tragova koji on ostavlja dok gazi zemlju i cuva i pise o malim stvarima i ljudima….moja rora,drzi samo sebe dovoljno dugo i duboko budnu jer svaki trenutak budnosti tera nas da osecaje primamo svim setilama i odrzimo njih stalno zive i prisutne u nama……dok njih imamo zive, ljubav bi dosla i brze no sto mozemo svi zamisliti….i na kraju nesto o meni…kako sam…u jednoj recenici…pamtim i bolja vremena…pozdrav svim prijateljima koji dele slicnu sudbinu :))

  14. Orpheus Says:

    JImenjakinjo, jel tvoj oglas postavljen u “Novosti Oglasi” …izgubljena inspiracija, nalaza?u nagrada.

    Jok, bre, nisam je našao….al mogu da ti pozajmim malo svoje, a za nagradu, ve? ?emo se dogovoriti.

  15. sarahkay Says:

    Willkommen Aurora, bices tu na nekih sat vremena od mene…bas lepo,posto je vidim i pedja tu negde da napravimo blog-cafe, negde na tromedji.
    a sto se tice viza nesto su pojednostavili, moze se mnogo stvari uraditi preko neta, pozovi i proveri mislim da neces morati dugo da cekas, to znam za ausatrijance ali mislim da su i nemci uradili nesto po tom pitanju…
    cekamo te na kafici..
    pozz

  16. pdutr Says:

    -Ma nije to ništa-ubacuje se jedan sa susednog stola-da vam ja ispri?am šta se radi u Beogradu! Otišao neki ?ovek da izvadi vizu za odlazak u Nema?ku, stao u red ispred ambasade a red dva kilometra dug.I, tako, dok je ?ekao pri?e mu neki tip i kaže da ima veze u ambasadi, da sre?uje dobijanje vize, to košta sto maraka ali pla?a se po obavljenom poslu jedino treba da se ostavi pasoš kao garancija. On je ina?e uvek tu u blizini ili u kafi?u preko puta. Razmislio ?ovek, ne daju se pare odmah-to je najvažnije, nema šta da izgubi i pristao. Pošto je predao zahtev, dao je onome pasoš i otišao ku?i.Kad je došlo vreme za objavljivanje rezultata, ?ovek se zaputio u ambasadu, pogledao u oglasnu tablu i video da nije dobio vizu. Do ?avola, onog tipa nema na vidiku. Gde ?e, šta ?e, hajde u onaj kafi?. Nema ga ni tamo! Pita on konobara da li zna takvog i takvog ?oveka, konobar mu kaže “Ma nema ko ga ne zna, to je naš stalni gost, sad ?u ga ja pozovati.” Za neko vreme dolazi onaj tip:
    -Šta je bilo ro?a?e,ho?emo li da ?astimo?
    -Šta ?e biti! Nisam dobio vizu eto šta je bilo!
    -Kako?!
    -E pa to ti kaži meni!
    -Pu, majke im ga, izgleda da su me one moje veze opet zajebale, mora?u da tražim druge ljude tamo. Ništa brate, izvini, evo ti pasoš, nije uspelo. Šta ?eš da popiješ?
    I to vam je to. Tip u stvari ne radi ništa, samo prilazi ljudima, obe?ava i uzima pasoš. Od petsto njih kojima pri?e mese?no, dvadesetak dobije vizu na sasvim normalan na?in!
    Malo li je dve hiljade maraka?

  17. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    budna sam ja i te kako. Ja ?ak i sanjam budna…

    Imenja?e,
    nije moj oglas. Kad bi mi se to , ne daj Bože i desilo, od sramote ne bih nikom ni rekla. :)

  18. Jane Doe Says:

    Jaaao, “nojnunnojncih luftbalons!” Sweet! :) Mada si mogla i “Der Komisaar” od Falca, no dobro. :D

    I svo to cimanje na faksu, sve se to da istrpeti zarad boravka u zemlji “Ritter Sport” ?okoladica. :D

  19. Aurora Borealis Says:

    SarhKay,
    Pe?ina lokacije je Strasbourg, ja rekoh gde ?u biti, a ti smisli gde se nalazimo. (Al’ da bude na “mojoj teritoriji”) ;)
    Jedina stvar koja se može preko neta uraditi, kad je Nem. u pitanju, je da se odštampa zahtev za vizu kod ku?e. Nikakve druge olakšice, i dalje sve po starom: do?eš ranom zorom, i ?ekaš, ?ekaš, ?ekaš…

    Pdutr,
    ako ništa drugo, moram priznati da je ?ovek domišljat ;)

  20. Aurora Borealis Says:

    Sister,
    mogla sam i DJ Bobo. :mrgreen:
    Da ti donesem koju Ritter? Ovi moji ih kupuju na kutije, pogotovo onu sa celim lešnicima ;)

  21. sarahkay Says:

    Ja sam u Bregenzu, na austrijskoj strani, sada sam gledala kartu, 2 sata do gaggenau…
    To sa vizama je bas nehumano,zato mojoj mami nesmem ni da spomenem, dolazak ovde…

  22. Jane Doe Says:

    Aaa, schwester S., nein, nein. DJ Bobo ist ein Schweizer! :) Mada, “Nestle” vs. “Ritter”… uhh… neizvesno do poslednje sekunde. :D

  23. pdutr Says:

    Domišljatih u srbijici ko govana, da prostiš, seko.

  24. I2U Says:

    E blago tebi, kad ti internet radi svake prestupne! Moj uglavnom radi za vreme nekih demonstracija, jer tada je opterecenje na EUnetu manje. :)

Leave a Reply

