Višnjevača Open

 

U Srbiji imamo Grožđenbal u Sremskim Karlovcima, Kobasicijadu u Turiji, borbu gusaka u Titelu. . . Sve sami “srpski brendovi”. . .

Pošto je među mojim prijateljima u poslednje vreme aktuelna višnjevača, ovih dana se razmišljam da i ja organizujem nešto, i to : Višnjevaču Open.  Nije loše ideja, zar ne? ;)  Ali da vam prvo objasnim šta je višnjevača i kako se pravi. . .

Mnogi misle da je to obična rakija od višanja. Greška! To je piće napravljeno najčešće od neke prirodne,  domaće rakije sa dodatkom šećera i višanja. Kako? Lako:

U veću teglu, npr. zaprimene 3 do 5 litara, sipati 2 litre rakije. (mi koristimo našu domaću šljivovicu) U to dodati oko 1/2kg šećera i oko 1/2 kg odmrznutih višanja. Malo promešati, da se deo šećera otopi. Teglu dobro zatvoriti poklopcem ili celofanom, i držati u toploj prostoriji 7 do 10 dana. U međuvremenu par puta promešati, da bi se sav šećer istopio. Na kraju, procediti, sipati u flašu i dodati deo višanja, čisto zbog zanimljivijeg izgleda. I to je to!

Živeli vi meni! )

NAPOMENA: nemojte da se prevarite, pa da pojedete puno višanja iz rakije! “Udaraju” gore nego sama višnjevača!

24 Responses to “Višnjevača Open”

  1. Deda Says:

    Bogami, bice od tebe domacica.
    Nisam ljubitelj visnjevace, ali ako bas insistiras, necu odbiti.
    ZIVELI, hik…

  2. Pedja Says:

    Eto, znao sam ja :)) Cak sam i Twitowao jutros :)) Pa sada jos da vidimo predavace pa da se prijavljujemo :))

  3. novii Says:

    Višnje su mnogo opasnije nego sama rakija, ali teško je stati jer su preko mere ukusne. Ali nisi loše upakovala, ono zbog zanimljivog izgleda, misli i ja se slažem da je bitan estetski momenat. a i kada ve? se upakuju red je i višnje pojesti. Za manifestaciju proveri, sa obzirom šta se sve organizuje po Srbiji možda negde ima ve?

  4. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    HIK i tebi! Done?u koju litru kad vam do?em u Bor!

    Pe?a,
    nisam videla da si twitowao. Nestalo mi kredita na fonu, a na kompu ladno ne vidim sve poruke!

    A predava?i: Jok! Nema predava?a, samo PARTYYYYYYYYY ! :)

  5. Aurora Borealis Says:

    Novii,
    “Manifestaciju” ja održavam kad god se sakupi dobro društvo ;)

  6. Chloe Says:

    hm… mogu li ja budem jedan od supervizora projekta? :D lol i degustatora, naravno

  7. Aurora Borealis Says:

    Chloe,
    na BO smo se uverile da je najbolje biti samo u?esnik ;)

  8. tamburix Says:

    e to vece sam skontao da imam nesto visnjevace u shteku… nestalo je odmah! :))

  9. whisperer Says:

    Ih, što sam se jednom zaj’bala pa pojela 7-8 višnjiiicaaa :D
    Bolje pola flajke da sam popila. Uh.
    Ali lepo. ;-)

  10. Aurora Borealis Says:

    Tamburix,
    lepo ja kažem da je Višnjeva?a Open dobra ideja. Ne trebaju nam ni konferencijska sala, ni kablovi, ni VIPovci. . . Samo dobra volja i par litara višnjeva?e! :)

    Whisperer,
    O?igedno znaš o ?emu pri?am. A i ona moja napomena gore, to je iz iskustva. :mrgreen:

  11. bubazlatica Says:

    …sto svi nesto imamo lose iskustvo sa visnjicama:)))

  12. bubazlatica Says:

    ….gore od pijanih visnjica je pijana lubenica….provereno:))))))

  13. whisperer Says:

    Da pojedem pijane višnje prevarila me ova bubazlatica :D
    U stvari, jele smo ih zajedno, ne slute?i zanimljivu završnicu….upozorili su nas tek kad je ostala puna šoljica koštica, a tada je ve? bilo kasno. :D😀

  14. sarahkay Says:

    Odlicna ideja sa ovim receptom, ja mnogo volim visnje, i sve sto se pravi sa njima, mislim na razne kolace i torte,e a vec u ponedeljak idem po visnje i moram videti ko od prijatelja ima sljivovicu, posto ja nisam u srbiji, pa da isprobam ovaj tvoj recept i objavim rat sneznim masama….
    pozz

  15. Aurora Borealis Says:

    Bubazlatice,
    sram te bilo… Navukla si “malu i naivnu” Whisperer na pijane višnjice… c, c, c :D

    Sarahkay,
    rado bih ti poslala litru rakije, al’ sam nedavno morala da platim jednom kondukteru da ga podmitim da odnese jednu flašu višnjeva?e za Švabiju… Uh, al’ me je odrao! Jeftinije bi mi bilo da sam ro?acima poslala pare, pa da je kupe tamo. :roll:

  16. Deda Says:

    Jes da bi bilo jeftinije, al ne bi bilo ono pravo…
    Kakve sve stvari saljemo ili nosimo, carinici odmah znaju odakle smo…

  17. elektrokuhinja Says:

    Ja bih da se prijavim za u?eš?e molim lepo!

  18. bubazlatica Says:

    ….ja je navukla ???? pa ta bi ruski bataljon pod sto zavukla…cak se i rimuje:))
    ….jos jedan savet:visnjice i mogu da se pojedu,al chery tj.visnjevacu nikako ne cucati na cevcicu…NIKAKO….

  19. bubazlatica Says:

    *Deda,da znas da smo patosni na granicama..
    *Lane na putu za Augsburg, na carini pita cika jel imate stogod od alkohola….kao niko nista nema (verovatno je imao tesko zacepljenje nosa cim nije osetio vonjanje citavog spektra rakicine od svega i svacega)
    *Ode covek,a putnici krenuli da vade flase iz najnemogucijih mesta…E tuga bozija….A tek da je u gepek zavirio….Ko spremiste Super Hika:)))))

  20. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    kad je kondukter otvoro tu torbu koju sam slala, mrtav ‘ladan me pitao: Bože, dete, jesi li t normalna!? A ja sam “samo” slala zlatiborski med, doma?i ?aj, doma?u višnjeva?u, doma?u štrudlu, i još što šta doma?e… :D

    Elektro,
    može! Primamo te u ekipu! :D Još samo da smislimo mesto dešavanja….

    Bubazlatice,
    cev?ice su odli?ne, kada npr. imaš jako malo višnjeva?e, a ho?eš da budeš “vesela” ;)

  21. zmajcek Says:

    Hm,ja se sve vise nosim mislju da je taj tvoj crveni nos na BO posledica alokolizma :) Tako slatko si napisala ovaj post da sam se skoro napio. hick hikc

  22. sarahkay Says:

    Sinoc sam tumarala po mom podrumu i nasla jednu flasu, sutra rano ujutru po mrazu od -15C, ima da odjurim u prodavnicu po visnje….
    ne predajem se ja lako…..
    pozz

  23. whisperer Says:

    Ko je pomenuo bacanje pod astal??? :D

  24. Musaka Says:

    […] dana svi prosipaju neke recepte: Aurora za višnjeva?u, Kukac (tj. Anja) za ?inke, Gagu više i ne ra?unam. Sa druge strane kod Blogowskog malo-malo pa […]

Leave a Reply

