Blog Open…i kako ga pregurati

Petak, dan pred Blog Open:

– Fervex, odlazak kod frizera, Fervex, frizuru uništila kiša i nevreme, Fervex, čekam Stephanie Booth u hotelu.

– Veče, 23h: Lokali u centru Novog Sada, pokazujem Chloe, Željku Peratoviću i njegovom prijatelju, kako je kod nas dobar noćni život, i kako se u lokalima služi odlično pivo i još bolja vodka. Šta ću, mora neko da bude i dobar domaćin ;)  Ležem u 04h. Mislim da mi alkohol brže struji kroz vene, zahvaljujući Fervexu.

Subota, dan D:

-Ustajem u 07:30h. . . treba skuvati kafu za Chloe, i stići na vreme na SPENS. Kesica Fervexa je u torbi, za svaki slučaj, a takođe i 3 pakovanja maramica i puder, da sakrijem crven nos. Mada mi baš i nije uspelo

Od 09 do 10h delim kartice blogerima i civilima, kako ih je Moošema lepo nazvala. Prvo sa strahom, a onda i sa besom, shvatam da se veliki broj prijavljenih ne pojavljuje. Neka, neka… čekajte sledeći BO. Kada se bude plaćalo, bolje ćete razmisliti da li ćete se prijaviti ili ne. Čast izuzecima koji su stvarno imali opravdan izostanak. Teši me što makar Peđina majica izgleda funkcioniše dobro, i što on većinu vremena ima po 4-5 plavih crtica na svojim grudima.

Dan mi protiče u čestoj jurnjavi hodnicima Spensa, u odgovaranju na pozive i sms poruke. Nemam pojma na koliko ovakvih pitanja sam odgovorila: “Gde je wc? Gde je garderoba? A jel možeš da me sačekaš, dođeš po mene…” i sve to s osmehom. Nekad samu sebe iznenađujem. Uz sve to, trudim se da budem dobar domaćin Stephanie, i da joj prevodim makar najbitnije delove onoga što pričaju govornici, i da joj objasnim da ja u Srbiji sasvim normalno biti geek a nemati laptop.

-Za vreme panela o novinarstvu sam upoznala i jednog čoveka, zbog koga mi nije ni malo žao što sam pisala urednicima Blogorole da dotični sajt RTVa smaknu odande. Jedini trenutak za vreme Blog Opena, kada sam izletela iz sale jer sam bila na ivici suza. . . ali o tome, nekom drugom prilikom.

-Doduše, maltene sam plakala i od smeha, kada je neki bloger želeo da postavi pitanje Vladislavi Gordić Petković, i koje je trajalo par minuta,i više ličilo na govor “k’o iz rečnika stranih reči i izraza” i nakon trenutka tišine, iz publike čujem Dedu, koji mrtav-ladan dovikuje “A šta je bilo pitanje?”

-Na druženje u Radio Cafe, stižem među poslednjima, od umora jedva uspevam da sastavim prosto-proširene rečenice. Vodim Stephanie na večeru pa u hotel i izvinjavam joj se što sam utihnula, jer više ne mogu da mislim ni na srpskom a kamoli ne na engleskom. . . U stanu sam oko 22h, i dok pričam sa mamom telefonom, ona u jednom trenutku govori “Halo, jesi tu? Jel me čuješ?” a ja shvatam da otvaram usta ali da se jednostavno ništa ne čuje. Pukao mi je glas. . . Kasnije stiže i Chloe, malo prebiranja po utiscima, i krevet. . . spavanje, napokon. . .

Hvala Bogu, preživeh Blog Open. . .

Utisci o gostima, ekipi 381 i organizatorima, u sledećem tekstu.

27 Responses to “Blog Open…i kako ga pregurati”

  1. Ivana Says:

    Ja sam jedna od onih što te zvala na “online” obješnjenja: a gde je parking, a gde da u?emo, i gde da idemo, ne mogu da se sna?em… ;)
    I da znaš, crveni nos se uopšte nije video, shvatila sam tek kad si na ru?ku izvadila iz tašne maramice…

  2. Aurora Borealis Says:

    Joj, Ivana, pa nisam htela da ovo zvu?i kao da mi je smetalo cimanje. Izvini, ako si tako shvatila.

  3. Pedja Says:

    Sanjice, jako mi je drago da smo se upoznali. Svaka ti ?ast na svemu što si uradila. Bila si zaista pravi junak(inja)..

    Zaista šteta što se na ovakvim dešavanjima nema vremena za više pri?e. Nadam se da ?emo organizovati jedno “Novosadsko zezanje” u januaru kada Vas obi?em u Vašem lepom gradu ;)

  4. Ivana Says:

    Nisam bre tako shvatila ;) Ja samo htela da se “prijavim na listu” cima?a :P

  5. Deda Says:

    Bem ti zivot…jos razmisljam o onome sto je onaj decko pricao i vrtim u glavi po sto puta, ali dzabe, brate. Ni sad neznam sta je pitao i da li je uopste nesto pitao, a cuo sam toliko novih reci koje i neznam sta znace.
    AB
    Ti si super i svaka ti cast. Sa posebnim zadovoljstvom sam ostavio trag u tvom Zborniku. Nadam se da ce nam se puti opet ukrstiti i da ce biti sale na pretek.
    Izvinjavam se ako nisam bio dovoljno duhovit, put je ucinio svoje da svi budemo malo smlaceni. Najzalije sto nismo smeli (ja..) da ostanemo na druzenju u kafeu posle svega sto je bilo preko dana.
    Upoznao sam puno ljudi koje svakodnevno citam, a zao mi je sto neke nisam stigao ni da pozdravim, nazalost.
    Cekam drugu priliku.
    Veliki pozdrav od Dede..

  6. Dragan Varagi? Says:

    Drago mi je da bez obzira na ?oveka iz RTV-a, ipak imaš pozitivno mišljenje o meni…

  7. Talk: Being a Blogging Consultant at Climb to the Stars (Stephanie Booth) Says:

    […] Blog Open…i kako ga pregurati […]

  8. Aurora Borealis Says:

    Pe?a,
    pa kad budeš došao, samo se javiš, i bi?e zezanja! :)

    Ivana,
    cima?e kao što si ti obožavam! :)

    Deda,
    stvarno je bilo malo vremena za sve to. Jedino da organizujemo neko 381 druženje ;)

  9. Suske Says:

    I ja da se prijavim na listu smara?a :mrgreen:
    A ti si bila više nego SUPER! I baš mi je krivo, što te je Stefanija imala samo za sebe i to na ceo dan. :(

  10. Aurora Borealis Says:

    Dragane,
    nemam razloga da imam loše mišljenje o tebi. Ti si TI, a onaj ?ovek…ma, ko ga šiša. :) Sve što sam pro?itala kod tebe, i sve što sam ?ula od tebe na BO mi se dopadalo. A i ti si moj sugra?anini… pa, i lokal-patrotizam tu igra svoju ulogu ;)

    Suske,
    to je bila moja uloga, i odgovornost na BO, drugi put ?u se druga?ije izorganizovati. Da vama posvetim svo moje vreme! :)

  11. Jane Doe Says:

    Neverovatno. Kako vreme prolazi, tako se sve više beda?im što nisam mogla da “pobegnem” u NS. :S

    Jedno je sigurno, ne?u ?ekati slede?i BO da se upoznamo! ;)

  12. Gaga Says:

    Meni je bas drago sto sam te upoznala. Nadam se da cemo imati vise prilike da se ispricamo kad ti nas posetis.

  13. whisperer Says:

    ‘O?u i jaaaa!!! :-((
    Mislim, da se družim sa vama… :-)

  14. jelenaartpoezija Says:

    Bravo Ro🙂.
    Cekam nastavak price.
    Zagolicala si me sa onom suzom.

  15. Aurora Borealis Says:

    Jane Doe,
    možeš da do?eš ?im pojedem ovaj kajmak. . .pa da doneseš slede?u turu! :mrgreen:

    Gaga,
    Eto mene ?im otopli!

  16. Aurora Borealis Says:

    Whisperer,
    Ajdeeeeeeeeee! :)

    Jelena,
    mislim da ?u ti ispri?ati to. . .ali, na msn. ;)

  17. zmajcek Says:

    e moramo da cujemo i o toj suzi nesto ovdi :) A deda je jako grlat pa se cuje iz daljine :P

  18. sophonax Says:

    .. .. .. a sta je to fervex..? :blush:

  19. Aurora Borealis Says:

    Zmaj?ek,
    na kraju ?u izgleda stvarno i napisati, ali, nije ništa toliko zanimljivo, koliko ti se možda ?ini….

    Sophonax,
    to je jedan lek u obliku praška, i pomaže kod prvih simptoma prehlade, ali i spušta temperaturu, nos prestaje da curi, nestaje kijavica…itd.

  20. Chloe Says:

    E ja moram ovdje najduzi komentar da ostavim jer bez nase Aurore ne bih bila u mogucnosti da prisustvujem Blog Openu, prvi put vidim Novi Sad, upoznam ljude koje postujem i citam, provedem se odlicno i probam najjacu vodku u svom zivotu…

    Moram da kazem da je sve sto je napisala zaista bilo tako, cak je malo i ublazila jer, vjerujte mi, djevojka se pretrgla da sve prodje kako treba i da svi budu zadovoljni. Uz sve to da misli da li cu ja stici kuci ziva, da li sam gladna, treba li mi jos jedan jastuk, kakvu kafu pijem i da li zelim tjesteninu sa spanacem ili obicnu. ( jao dobrog rucka… taman pred put, mljac )

    Stvarno je nevjerovatna i osjecam se posebno srecno sto sam imala priliku da s njom uzivo provedem neko vrijeme i bolje je upoznam.

    Rori you’re the best!

  21. bubazlatica Says:

    …..toliko hvale za rori….ok, organizuj neko uze druzenje samo za 381 pa da dodjemo:)))))

  22. Aurora Borealis Says:

    Chloe,
    drago mi je što si bila kod mene. Pa, znaš i koliko sam ja tebe želela da vidim uživo! I stvarno mi ništa nije bilo teško u?initi. Šteta što nije bilo još malo vremena… Nego, zaboravila si pomenuti višnjeva?u ;) a što se ti?e one votke…jaoj, kad se setim! Stvarno je bila strašna! :mrgreen:
    Bubazlatice,
    pristajem da budem organizator….al’ na prole?e. :)

  23. O’Mully - O’Jedini : MOOŠEMA Says:

    […] Kolumna nije dostupna onima koji nisu pretpla?eni na celo online izdanje, tako da nemam link, ali ne?u ni da davim kako je Zoza primetio da je postojao odium na njegove stavove i onda ih je, da im potvrdi ?vrstinu, ponovio i u svojoj kolumni. Uglavnom sve, ?ak i onaj moj fejvorit part: da bloger ne može da bude novinar ?ak i iz tog prostog razloga jer ne zadovoljava normu da iznad novinara postoji urednik. […]

  24. 45 lines Says:

    Hej ti što ne ljubiš klasi?nu literaturu, kad ?eš mi poslati sliku kako pecam mobitel u Laze Tele?kog ;)

  25. Aurora Borealis Says:

    45 lines,
    Stiže ti fotka ve?eras! :)

  26. 45 lines Says:

    Nije još stigla ;)

  27. Aurora Borealis Says:

    Imam problem sa netom, popravljaju nešto, pa izgleda pre ponedeljka ne mogu slati mailove… :(

Leave a Reply

