Nije uvek sve po planu…

Jučerašnji dan nije bio baš onakav kako sam u prethodnom tekstu zamišljala da će biti, ali nije bio ni loš. Buđenje nije bilo kao i inače. Na radiju jeste išla Blondie. Zakasnila sam na prvi bus za grad, srećom, uvek ima sledeći. Nijedan me automobil nije isprskao, nije bilo kiše. . . Već tada sam počela razmišljati kako mi ceo dan ide “gore-dole”. . .

Kasnila sam na kafu sa novim prijateljima. Ali mi Mooshema, Tamburix, ET-artmistakes i Elektrokuhinja to nisu zamerili. Tema kafenisanja je bila naravno BlogOpen. I kako se izboriti sa silnim blogerima. )

Nakon toga, kratka šetnja, bus do stana. Otvaram vrata, ulazim i . . . jooooj! Fuj! Jak miris mirišljavih štapića! Naime, prethodnog dana sam dala bratu ključ od stana “na jedno veče” i dečko je očigledno “pravio atmosferu” za njega i njegovu devojku. Ali, ajde. . . oprostiću mu. ;) Kasnije sam imala i društvo. Rekoh u prethodnom tekstu: neko koga dugo poznajem. Muzika, malo alkohola, malo smeha, zezanja, prisećanja nekih starih događaja, priča o svemu i svačemu. Čudno, ali čini mi se da se za sve ove godine koje se poznajemo, nikada ranije nismo toliko ispričali. Hmm. . .kad malo razmislim, dešavanja od sinoćnje večeri bi mogla u poseban tekst. Ko zna, možda i hoće, ali ne danas.

I eto: par pehova, par svetlih trenutaka, ali sve u svemu, pregurala sam još jedan dan.

Poruka za jednog posebnog čitaoca: Znam da ćeš pročitati ovo, i evo, kao što sam ti i rekla, moj blog jeste jako ličan, ali umem ja i da prećutim neke stvari. ;)

10 Responses to “Nije uvek sve po planu…”

  1. LERMONTOV Says:

    Na svu srecu uvek ima sledeci……i svaki sledeci koliko i da lici na onom prethodnom ipak ga razlicno dozivim…najverovatno je plod razlicitih emocija i stanja domacina i bash ga i kao takvog cekam i radujem se kao sto sam se nekada davno radovao kad sam prvi put video voz sopstvenim ocima…..nekad zna da kasni,ali ruku na srce ni ja nisam bolji..kasnim ali ne propustam priliku da se bar na sekundu zadrzim na njegov lik i sustinu ali tada sekund postaje minut, a nekad i cas…..preko njega razgledam svet i neki novi grad i bash tada vistinski uzivam u njegov cist prozor i vidik koji mi on zna pruziti ….nekad me zna i isprskati i zamisliti,naterati me da stavim prst na celu jer je tako realan kad ja udjem u njemu……ali me uvek doveze na pravom mestu…nekad njegovu unutrasnjost dele puno ljudi nekad i jedan je dovoljan ali bez i jednog putnika ili praznog ga nisam nikad video….u njemu se nikad ne osetim praznim bez obzira sto prazninu svaki dan nosim u sebi kad ulazim u njega…..nekad znam i ja da precutim ali sva sreca sto uvek ima sledeci POST:)))))..jer i onako bez nas ili s nama novo jutro ili novi dan nam ionako ne gine:)))

  2. tamburix Says:

    Ne volis mirišljave stapi?e?
    Hmm ja ih baš redovno koristim :)

    Elem, baš mi je drago da smo se upoznali na kratkoj ali interesantnoj kafi!

  3. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    znaš onaj vic o busevima i muškarcima: “Uvek ima slede?i.” :mrgreen:

    Tamburix,
    ma volim ih i ja. Štaviše, to i jesu bili moji štapi?i, ali zamisli kombinaciju aloje, magnolije i pa?ulija. ;)
    P.S. jesi li nabavio sombrero? :D

  4. whisperer Says:

    volim mirišljave štapi?e, i mirišljave sve?e od lavande…i sve u svemu, najvažnije i jeste pregurati dan :D

  5. zmajcek Says:

    MMMMmmmmmirisljavi stapici su cudo,volim ih. Vazno da je dan prosao i nadam se da je “Onaj” procitao ovaj post :)

  6. tamburix Says:

    još nisam našao dovoljno velik :P

  7. Moošema Says:

    Mirišljavi štapi?i? Nikad, nikad, nikad! :) :)

    Ali, mirišljeve sve?e, posebno one koje mirišu na muškarca!? MMMMMMMMM

    A mirišljavi kola?i, oni koji mirišu na porodicu?! Jammmmmmmmm!

  8. poseban ?italac Says:

    nikad me nisi izneverila!

  9. Aurora Borealis Says:

    Whisperer,
    držim se one devize da je jutro pametnije od ve?eri, pa onda, kad dan i ispedne loš, sa?ekam jutro…i sve izgleda makar malo bolje ;)

    Zmaj?ek,
    Pogledaj 8. komentar ;)

  10. Aurora Borealis Says:

    Tamburix,
    videla sam danas jedan kod neke drugarice, ali je oooooooogroman, ?ak i za tebe! :)

    Moošema,
    i ve?era koja miriše na dobre prijatelje i toplu atmosferu…. I to je mmmmmmmmmmm!

    Poseban ?italac,
    znam, znam… ;)

Leave a Reply

