~Kad ujutro zazvoni sat~

MEME by me

Ovoga jutra ne zvone i sat, i alarm, i mobilni. Samo mama dovikuje iz kuhinje da je gotov doručak. Mačor me čeka ispred vrata, da i on dobije klopu, a pre toga jutarnju turu maženja. Pravim toplu ness, i još onako nerazbuđena, pijem je čitajući jučerašnje novine. Ne volim da čitam današnje. Današnje vesti sama pravim…

Tuširanje, feniranje, ispijanje preostalih par gutljaja već ohlađene kafe. Možda i malo muzike za Dobro Jutro. Oblačenje, šminkanje, provera šta je u torbi: novčanik, mobilni, slušalice za radio.

FM radio on? Naravno!

Bus za grad, peške kroz centar do fakulteta. Blagi osmeh na licu, i stav “baš mi je lep dan” iako me je onaj glupi taxi isprskao na raskrsnici. Predavanja, vežbe, neke obaveze u gradu. Kafa sa nekim budućim prijateljima. . .

Već je 19h, i idem u stan. Punim kadu, uključujem plejer, Sade je već unutra, pojačavam ton, i vraćam se u kupatilo.  20tak minuta čistog solo-zadovoljstva. Oko 20h zvoni mobilni:

-”Jesi stigla? Da dolazim do tebe?” – “Jesam, dođi” odgovaram.

Opušten razgovor uz piće sa nekim koga dugo poznajem, sa nekim ko me dobro poznaje… Ponoć je, sad sam opet sama i vrtim programe na TVu. Nema ništa.

-”Laku noć, Aurora”

-”Laku noć i tebi, polarna…”

17 Responses to “~Kad ujutro zazvoni sat~”

  1. electrasdreams Says:

    Laka ti noc

  2. Ivana Says:

    Dobro ti jutro… Nadam se da si nešto lepo sanjala.

  3. Deda Says:

    Bem ti taxi…

  4. Suske Says:

    DOBAR dan :D

  5. Kukac Says:

    E da, taj taxi na raskrsnici prema faxu je stvarno opasan, nekoliko puta sam i sam bio mokar ali i polio sam jadne studente.
    Da nisam promenuo firmu sad bi isli na kaficu na masinac…posto sma radio u toj lepoj beloj zgradi naslonjenoj na FTN…
    Ajde da ti bude lep dan

  6. zmajcek Says:

    Dobro jutro i svakako se nadam da si lepo sanjala :)

  7. Aurora Borealis Says:

    Electra,
    postaješ no?na ptica :)

    Ivana,
    Probudio me je miris prženica, tako da sam zaboravila šta sam sanjala…mada sam nekako sigurna da je bilo nešto lepo.

    Deda,
    htela sam i ja to da mu kažem, al’ me neki ?ovek pored mene na raskrsnici prestigao :)

  8. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    nadam se da je i tebi dobar :)

    Kukac,
    seti se samo šta si ti psovao kad bi tebe skvasili. Meni su glavne psovka “da Bog da ti pukla guma” i “da Bog da ti prokuvao auto”:mrgreen:
    I NE, ne bi išli na mašinac, moj fax je u gr?koškolskoj, u onoj lepoj Zepterovoj zgradi.

    Zmaj?ek,
    prepri?ava?emo snove uskoro… ;)

  9. naivna2007 Says:

    Lep opusten dan ,
    :)

  10. Lang Says:

    Vidim da je tebi lepo, kad ujutru zvoni sat
    Dobar ti dan zelim, bar dobar kao onaj juce :-)

  11. pdutr Says:

    Dobrove?e.

  12. bubazlatica Says:

    izgleda da jutro svima pocinje slicno…..gibonni sa stuba,copor macaka pred vratima spavace sobe….vrte se oko nogu i predu….daj da jedemo zeno gladne smo….tusiranje ,dorucak za klinca,alo mama….mp4 na usi,posao….vece je, idemo iz pocetka……

  13. Lutra Says:

    ne se?am se kad sam napunila kadu….:(((

  14. whisperer Says:

    Kad ujutru zazvoni sat…ja i dalje spavam. :D

  15. jelenaartpoezija Says:

    Laku noc Polarna
    Laku noc Aurora. :)

  16. Orpheus Says:

    Poznavao sam jednu Auroru Borealis, i zvao je imenjakinjo.
    Dobro jutro, Tebi, imenjakinjo.

  17. muhadzinka Says:

    “Ne volim da citam danasnje. Danasnje vesti sama pravim..”
    Svaka cast za ovo… Samo napred!

Leave a Reply

