~Jesenje beleške~

Htela bih da opet sanjam onakve snove koji se dugo pamte . . .

I htela bih da se ujutro probudim sva zamišljena, sa onim čudnim osmehom, koji ni moji najbolji prijatelji ne mogu da protumače. . . I htela bih da ustanem od stola u kafiću, i izađem napolje, jer mi je zazvonio telefon, i da drugaricama na pitanje “Ko te je zvao?” odgovorim samo pogledom.

Želela bih da mi ne smeta što su mi noge mokre do kolena, jer kiša toliko jako pada, a ja sam umesto čizama obula patike. Želela bih da šetam po opalom lišću i da ga šutiram i gledam kako se sve one boje presijavaju. Želala bih da ova jesen nije siva, već zlatna. . .

Hoću da vikendom izađem negde s društvom, i da u nedelju po podne mamurna, s osmehom razmišljam “Al’ nam je bilo super!” Hoću da sasvim slučajno naletim na neku knjigu, meni potpuno nepoznatog pisca, i da sledećih mesec dana gnjavim ljude sa “Znaš kako sam dobru knjigu pročitala!” Hoću da moj glupi, razmaženi mačor češće ulazi u kuću, i da mi, kako on to ume, sasvim nenadano skoči na tastauru jer bi hteo da ga mazim.

Obavezno ću braon ugljem nacrtati onaj crtež koji već mesecima sklapam u glavi i obavezno ću ga uramiti i okačiti na zid moje sobe. Obavezno ću popiti domaću višnjevaču sa drugaricom, jer je napokon dobila posao u struci. Obavezno ću skupiti pare za novogodišnji šoping u Štutgartu i obavezno ću se tamo ponašati kao da je sasvim normalna stvar kupiti kaput u H&M za 30 evra.

Ne znam zašto tako kasno ležem u krevet. Ne znam gde mi je onaj zimski braon šešir. Ne znam zašto uvek zaboravljam foto aparat. Ne znam zašto u oktobru ne volim pitanje “A gde ćeš za Novu Godinu?”

I ne znam gde mi se zagubio onaj osmeh koji nosim svake godine u ovo doba. . .

 

“…If you pay the price
She’ll let you deep inside
But there’s a secret garden she hides…”

23 Responses to “~Jesenje beleške~”

  1. zsteva Says:

    Najlepše je biti sretan zbog ne?eg što dobijaš ali se uglavnom svede na to da postaneš sretan sa onim što imaš, bilo to malo ili veliko. A onda ružan jesenji dan izgleda lepo, mokre noge se ne ose?aju, nije bitno da li si spavao 3 ili 9 sati ili se zaglavio sat vremena u saobra?aju iako odavno kasniš… I zapravo tada više ništa nije bitno, a možda i jeste, da jeste, bitno je da si sretan tamo gde si i zbog onog što si, a ostatak sveta, koga je briga za to…

  2. jelenaartpoezija Says:

    Obavezno sve to uradi.
    A osmeh ces pronaci, ja ne sumnjam u tebe.

  3. Suske Says:

    Prvo uradi sve pod “obavezno”, a onda ono pod “ho?u”, i eto osmeha.

    Po?ni ve? danas, ljubim te ….

  4. zmajcek Says:

    Taj osmeh je tu,samo se malo pritajio jer si mu ti to dozvolila.Pronadji makar taj sesir za pocetak jer ko zna mozda je osmeh bas u njemu sakriven.

  5. alea Says:

    Po meni si skroz normalna, nesto znas, nesto ne znas i to ti je to. Mislim, ako si bila u dilemi…

  6. Walker Says:

    Surova starost… matora si…
    Mada vidiš, to je sve stvar unutrašnje koncepcije. Trgni se i ne kukaj, ve? delaj!

  7. Lang Says:

    Na par koraka izmedju tvojih Hocu i Ne znam su sva resenje, da vrate osmeh na lice.

  8. Aurora Borealis Says:

    Zstevo,
    danas je bio siv dan, ali uživala sam u njemu. Uvek ja na?em razloge za sre?u. . . ;)

    Jelena,
    osmeh sam našla, ne onaj jesenji, ali jedan drugi je ipak na licu.

    Suske,
    po?ela sam, draga. . .

  9. Aurora Borealis Says:

    Zmaj?ek,
    zamisli: jutros sam se setila gde je šešir! :D

    Alea,
    Nisam bila u dilemi. I pravo da ti kažem, ja jako ?esto re?enice tipa “Ti nisi normalna!” prihvatim kao kompliment. ;)

  10. Aurora Borealis Says:

    Walker,
    piletino, OPET me zezaš! :D I ne kukam ja, ve? samo pravim jesenje beleške…

    Lang,
    uprkos današnjem umoru, i frci na faxu, našla sam osmeh, nevezan za stvari o kojima sam pisala, ali…važno je da sam ga danas s uživanjem nosila. I još je tu. . .

  11. LERMONTOV Says:

    Sama si nasla svoj osmeh dana i razloga za taj tvoj osmeh..svaki moj komentar je izlisan..a jesenje beleske produzi da zapisujes…nekada ce to biti retkost i malo blago koje ces rado trositi i kome ces se sa dragom voljom navracati uvek kad imas potrebu od samu sebe…nekad nama treba neka pristojna distanca da naucimo nesto vise o nama….ali sta i da radis ne zaboravljaj da dolazi zima,a mora se preziveti:)

  12. sophonax Says:

    eh, fini bi bili ovi dani da nisu sivi. ovo je vreme nostalgije kod mene. svake godine. nekako si super opisala, ali kao da kad kisa pada niko nije spreman podici se iz kreveta i obuci se pa otici na caj. zlatna jesen je fina, a jos lepse zeleno prolece. :P

  13. Lutra Says:

    zagubio se u glupim odgovorima na još gluplja pitanja….eto gde se zagubio…. :(

  14. deda Says:

    Dobro jutro.
    Osmeh mora doci sam od sebe kad vidis da ti deda dosao na blog.
    Osim optimizma, Deda ti nudi najsmesnije opcije koje te ne mogu ostaviti ravnodusnim, pa makar morao da lupetam.Na takav nacin moze da ti se desi i da zaboravis sve ono sto hoces i ono sto zelis. A to ne bi valjalo. Bolje se ti drzi svojih hocu i zelim, a mi ostali da ti damo moralnu podrsku.
    Pozdrav iz suncanog Bora, ovde ljudi idu u kratkim rukavima, kupuju klima uredjaje kako bi se rashladili, grejanje nam ne treba pa ga ovi i ne ukljucuju. I sve tako…eto i mi sanjamo…

  15. Chloe Says:

    rastuzila si me… :(

    a opet, tako lijep post..

  16. furious Says:

    > I ne znam gde mi se zagubio onaj osmeh koji nosim svake godine u ovo doba. . .

    Ni ja ne znam gde je moj… :( Vrati?e se na prole?e. Valjda.

    > Obavezno ?u popiti doma?u višnjeva?u sa drugaricom, jer je napokon dobila posao u struci.

    Je l’ to ona drugarica koju i ja poznajem? :) Ostavite neku ?ašicu.

  17. Aurora Borealis Says:

    Joj, pa nisam htela nikog da rastužim! :)

    Furious,
    vidiš kako ti sve znaš… ;) Pa, ?ak i to s kim pijem višnjeva?u. nego, ajd do NSa za vikend, pa da lepo s nama piješ, i V bi ti se sigurno obradovala.

  18. ~/. Says:

    Uh, voleo bih da vam se pridružim u druženju sa tom višnjeva?om, ali bi?u spre?en. Poslovno. Ako budete tako fine da mi ostavite malo do zimskog raspusta (koji jedva ?ekam), rado ?u prihvatiti ponudu. :) A ja ?u do tad da ispijam pivo u Irish Pub-u.

    Pozdrav!!!

  19. furious Says:

    Ups, pogrešno sam se potpisao ovde iznad… :mrgreen:

  20. Aurora Borealis Says:

    Da ti ostavimo malo višnjeva?e? Samo se ti nadaj… :D
    Al’ bez brige, pošto to ina?e moja mama pravi od naše doma?e rakije, kad budeš dolazio, napravi?e par litara i za tu priliku. ;)

  21. electrasdreams Says:

    Umesto visnjevace, gucni osmeh, eto ga tu, ispred tebe.

  22. Punky Says:

    Ja bih voleo kad bih mogao da vidim taj osmeh…Ne znam zašto ali mi deluje kao zanimljiv…

  23. Aurora Borealis Says:

    Punky,
    do?i na Blog Open, pa ?eš sigurno videti osmeh :)

Leave a Reply

