Neko mi krade identitet!

Krađa identiteta je izgleda postala “moderan fazon” u poslednje vreme. . .

Dejan Bizinger je pisao o krađi tekstova, Mooshema takođe, a neki dan sam videla da i Blogowski ima sličnih iskustava. Iako sam bila zgrožena sa oba slučaja, mislila sam da je to retkost i da se dešava samo popularnim blogerima, i sa popularnim sajtovima. Malo morgen! Možda se dešava čak i vama, ali još uvek ne znate za to…

Gledajući dolazne veze na Google Analyticsu danas, primetila sam dosta poseta sa nekog foruma (koji neću imenovati). Odem tamo, ukucam na SEARCH : AuroraBorealis, i kad nisam pala u nesvest! Očekivala sam da ću negde videti da me je neko linkovao u tekstu, sa rečenicom tipa “Čitao sam nešto kod Aurore Borealis…bla-bla…” Ali NE !

Neko je ‘ladno u svom profilu, pored podataka tipa godište, lokacija, ICQ broj i sl. , u potpis stavio moj blog! Neko se tamo predstavlja kao JA ! Neko se hvali da je ON/ONA pisac mog bloga!

Iznerviralo me je i to što ništa od svojih podataka nije unela, osim podatka “Moj vebsajt: http://auroraborealis.blog381.com” i toga da je iz Beograda. Možda je i dobro što nije ostavilo mail adresu. Bog zna šta bih sve napisala u mailu dotičnoj osobi. Verovatno bih joj u onom trenutnom besu spomenula “užu i širu familiju”. Ovako, imala sam vremena da se smirim i razmislim. Jedino što sam uradila, i što sam i mogla da uradim, bilo je poslati mail administratoru dotičnog foruma, i objasniti da se radi o krađi. Nadam se de će mi poverovati. . . A ako mi ne poveruju, jedino što mogu da uradim jeste da vam svima ovde glasno kažem:

Ja sam iz Novog Sada. Imam 27 godina. Ja sam jedini pisac ovde. I član sam samo jednog foruma, i to Foruma381.

Sve ostale Aurore koje se potpisuju sa ovim blogom, na nekim drugim forumima – lažu.

A poruka “tim lažnima” je sledeća: Živi svoj život, svoje avanture i piši svoj blog!

P.S. Jedna stvar u vezi svega ovoga me je i nasmejala: ta Aurora Borealis je na tom forumu najviše pisala na temu muzike, i to hevi-metala. Pa, jel može bilo ko od vas (nakon svih onih pesama ubačenih u tekstove) i da pomisli da ja slušam hevi-metal?! )

31 Responses to “Neko mi krade identitet!”

  1. Lang Says:

    E pa, znas sta da ne poverujes. Bezobrazluk. Mada, priznaj nije lako imati blog sa gomilom citljivog teksta, popuralaran, sa komentarima, nekom je to neodstizno, pa sta ces mora da krade :-)

  2. zmajcek Says:

    metalko jedna,a mozda ti to nocu nesvesno udjes tamo :P

  3. zsteva Says:

    a ti ne slušaš metal ? i nisi… joj… kakva greska…

  4. Walker Says:

    Kako možeš da ne slušaš metal?
    OMG, kakvog sveta ima…

  5. Walker Says:

    A da, ako ti taj admin ne poveruje, daj mu link na ovu stranicu na “njenom” blogu pa neka vidi da je to ona sama protiv sebe napisala :)

  6. whisperer Says:

    A nema tome nekoliko dana kod Moošeme na blogu se pojavila sli?na tema: http://www.mooshema.com/2007/10/11/lopovska-posla/ i osnovno pitanje ZAŠTO? nikako da dobije odgovor…ali mi stvarno nikada nije palo na pamet da nekom treba da bude JA. Naro?ito jer to uooopšte nije lako. I jer od toga ne?e imati nikakve koristi…
    I stvarno, ne slušaš metal? O, užasa… ;-)

  7. whisperer Says:

    Odo’ da vidim je l’ neka budala maznula moje JA….

  8. LERMONTOV Says:

    Takni me sveta zeno….daj da uzivam malo u tom trenutku tvog dodira koji svetost daje nama obicnim smrtnicima:)….draga moja aurora postajes popularna, a ja moram da budem u toku i da vezbam svoj vokabular koji bi odgovarao jednoj takvoj velicini i popularnosti ko sto si ti:))))….nema vise one male i naivne aurore, odavno je ona napisala istoriju, a sada nova aurora pise buducnost, a ja sam sretan sto sam samo jedan mali deo onoga sto se zove nova buducnost:))(ovaj komentar zastitujem sa svim autorskim pravama,svaka zloupotreba podlozi zakonskoj sankciji..ha ha ha ha ha):)))

  9. mmilan Says:

    Mislio sam da je kradja tekstova veliki problem, ali ovo… stalno nove potvrde o beskonacnosi ljudske gluposti. Nikada necu da razumem zasto se neko krije iza tudjeg imena…

  10. Aurora Borealis Says:

    Lang,
    trebala sam umesto ovog teksta, ?utati o kra?i, i neko vreme pisati kako sam ku?ka, drolja i sl. Onda bi ta osoba i sama odustala od kra?e. :D

    Zmaj?ek,
    nisam “moon walker”.

    Walker,
    eto, lepo, ne mogu da slušam… :)

  11. Aurora Borealis Says:

    Zstevo,
    ne brini. To sam JA, li?no i personalno! :D

    Whisperer,
    ?itala sam to kod Mušeme. Ali sam zaboravila da je linkujem. Evo sad sam dodala u tekst.
    Javi dal’ se neko hvali tvojim delom. ;)

  12. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    al’ si me nasmejao sa onim delom u zagradi! :mrgreen:

    MMilane,
    U ovom slu?aju neko se krije iza tu?ih tekstova, i sa tim se lažno predstavlja.
    Ja sam se u po?etku, zbog teme ve?ine mojih tekstova, “krila” iza svog pseudonima, ali svako, bez imalo problema može saznati moje ime. ;)
    I slažem se sa tobom: ovo je samo još jedan, od gomile primera, ljudske gluposti.

  13. Deda Says:

    Ne treba da pises bljuvotine na ovom divnom mestu!!!
    Ajde da vidimo sa Lang , pa na par dana da zamenimo adrese nasih blogova. Pa kad vide moj blog ima da je zajebavaju do beskonacnosti, a vrlo lako i automatski da je izbace sa foruma, plaseci se da im ne padne sistem, na primer.

    Lepo sam ja rekao da me fascinira ljudska glupost . Ne mogu da verujem cime se sve ljudi bave, i na sta su spremni.

  14. Suske Says:

    Za ovakav slu?aj još nisam ?ula. Ono prevaranti, ukradene slike, tekstovi, pa i nick, ali ovo je ?ini mi se vrhunac. Bolest, šta li je, ali normalno nije.

  15. electrasdreams Says:

    Budale se ne seju, same nicu, ali koliko ih je, zatrpace nas.

  16. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    mislim da ?e nakon ovog teksta, ta osoba i sama shvatiti da je njena laž otkrivena. . .

    Suske,
    ni ja ne mogu da razumem kako je nekom uopšte palo na pamet da se prdstavlja kao ja. :S

    Electra,
    ne?e nas zatrpati pa da ih je još 3put toliko! ;)

  17. Gaga Says:

    E svasta…ja inace nemam bas obicaj da citam puno blogove, ovaj moj je pa nesto sasvim trece…
    Ali bas me zaintrigiralo da procitam ovo sto se tebi desilo..Strasno!!!

  18. Aurora Borealis Says:

    Gaga,
    tj. Prijo, nije strašno… Meni je to jadno. Da je napisala: ?itam Aurorin blog, ili nešto sli?no, bila bih baš ponosna, ovako… Stvarno mislim da je ta osoba jadna!

  19. jelenaartpoezija Says:

    Meni su ukrali pesmu i niko nije stavio link do 381. Najveci fazon sto je maznula pesmu Srebrnasto paperje. Administratori su to skunuli jedno vreme. Sad nisam ni proveravala. Uglavnoom preko pp. sam napisla doticnoj da ubaci link autora, nije se odazivala.
    A desilo mi se i da devojka me pita da li sme da postavi moju pesmu na forum tema knjizevnost i ja sam joj dozvolila , i kasnije sam videla da je potpisala autora, tj. mene – sve regularno.

    Aliiiiiiiiiiiii ovooooooooooooooo
    pa gde je dno ljudskoj gluposti. I zasto ljudi zele da budu neko drugi!?

  20. Walker Says:

    @JelenaArt:
    To se dešava stalno, pogledaj ovu temu, zanima?e te ;)
    http://www.eniaroyah.com/forum/index.php?topic=880.0

  21. Eniac Says:

    Ma opusteno znamo da si mesecar i da pises po drugim forumima u toku noci i budis komsije heavy metal muzikom…

  22. Jane Doe Says:

    Joj… uh… meni bez’ze da napadam kršenje autorskih prava, kada su mi oba harda prepuna mp3 muzike. :)

    No, s obzirom da je ovde u pitanju nešto drugo, sasvim kapiram tvoj gnev oko svega toga. Mada, to bi ipak trebalo i pomalo da ti imponuje… Niko ne kopira “Prvi maj – Pirot” ili “Yumco”, ve? Najki, Ribok i Adidas. :)

  23. Deda Says:

    Uuuu, ovo je zestoko receno..Bravo za Jane Doe….Najki, Rebok, Adidas…

  24. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    mislim da bi mi više smetalo da su mi maznuli tekst, nego ovo.

    Eniac,
    sad mi je napokon jasno zašto komšije okrenu glavu kad im kažem “dobar dan” :)

    JaneDoe,
    Hvala na pore?enju, sister.
    A i sad mi napokon jedan matori vic zvu?i smešno: “Šta kaže novopazarski šorc? Kad porastem bi?u Levis!” :D

    Deda,
    vidiš ti šta zna?i imati virtuelnu sister? ;)

  25. jelenaartpoezija Says:

    No ono sto ne znaju je zastita autorskih prava koja nije komplikovana🙂.
    ………………………………………
    Razmisljam bas nesto kako ja dok pravim spotove uzimam muzicku podlogu tudju, ali kako da otpevam sama pesmu.

  26. pdutr Says:

    Ma opušteno, ne sekiraj se, oni koji treba da znaju ko si znaju a za ostale, briga te.

  27. Moošema Says:

    I, da li je sklonila? Da li si dobila odgovor od njihovog admina?

  28. Aurora Borealis Says:

    Njihov administrator mi nije odgovorio, ali sam ju?e videla da taj profil više ne postoji nego su odgovori potpisani kao GOST. U prevodu, ipak je neko nešto u?inio po tom pitanju… :)

  29. Chloe Says:

    aahahahaha

    stvarno nevjerovatno…

    hevi-metalka koja pokusava da bude ti. ajde, mozda se malo unaprijedi :))

  30. boris Says:

    Koncept autorstva nije tako samorazumljiv kao što ti se ?ini na prvi pogled. Ne znam da li si naletela na to (pošto sam shvatio da baviš i teorijom neke vrste) da do kasnog srednjeg veka rukopisi nisu bili potpisivani. U Antici (ovo je vrlo slobodna moja interpretacija i mislim da bi me iskasapili da je negde javnije kažem) mislioci su bili blogeri. Tek kasnije, mnogo kasnije, arheolozi su saklupili par?i?e iz njihove tadašnje blogosrefe i pripisali im autorstvo dugo se mu?e?i da proniknu da li je ovaj zapis mogao napisati ovaj ili onaj… Ako ti to nešto zna?i, jedan “krivi” link na tvoj blog zada?e probleme nekom arheologu budu?nosti. Dozvoli mu da o tome napiše jedan futuristi?ki arheološki doktorski rad.

    Toliko, za sada, da otvorim dilemu. Možda ?u jednom napisati više kad iz sentimentalnog pre?em u teorijski mod.
    b.

  31. Aurora Borealis Says:

    Borise,
    Jedine teorija kojima se bavim su “teorija engleskog jezika” i analiziranja muškog roda (ovo kad god se na?em s drugaricama na kafici ;) ).
    A što se ti?e “arheologa budu?nosti”, OK. Evo, ovde im zvani?no dajem dozvolu da me linkuju. :mrgreen:

Leave a Reply

