Šampanjac za jednu osobu u sitne sate. . .

Za Laku noć ide Wim Mertens “Close Cover”, zatim Erik Satie “Gynopedie” . . .

 On noćas putuje. Želim mu širok, osvetljen put, i da mu je noga lagano na gasu. Požuri polako, blesane jedan…

Onaj drugi. . .hm. . . ne znam šta radi. On možda spava, a možda upravo sad secka banane za voćnu salatu, u ono velikoj starinskoj činiji.

Ni jedan ni drugi me noćas ne bi učinili srećnom. Prvi bi mi verovatno izvukao osmeh s nekom pričom,  o prijateljima, o vinu. . . A drugi. . . taj više ni suze, a kamoli osmeh, ne može da mi izmami.

Noćas bi me srećnom učinili jedino flaša onog, meni omiljenog, Francuskog roze šampanjca i sedenje kraj pećke u kojoj gori bukovo drvo, i vidi se plamen kroz onaj stakleni deo na vratancima.

Moj drug bi verovatno pokušao da me nasmeje pričama o tome kakve su Ruskinje. Moja najbolja drugarica ne bi pokušavala da me nasmeje. Ona bi samo sela pored mene, naslonila glavu na moje rame i rekla : “Svi su oni isti” a ja bih joj po hiljaditi put odgovorila “Nisu, mila, svi isti…” I nastavile bi da pijemo šampanjac, gledamo kroz prozor i ćutimo. . .

Onima koji imaju nekog kraj sebe, reći ću samo “Još je mlada ova noć…”

A onima koji noćas sami ležu u postelju : Laku noć i lepi snovi, i probudite se s osmehom. . .

*
*
*
*
*

19 Responses to “Šampanjac za jednu osobu u sitne sate. . .”

  1. DarkNemos Says:

    Nista nisam razumeo :P

  2. Ivana Says:

    Jesi li se ti probudila s osmehom?
    Ja jesam :)

  3. Suske Says:

    Dobro jutro!
    I … osmeh na lice ;)

  4. whisperer Says:

    Ma, dodje mi povremeno da se osamim iako imam nekog pokraj sebe. Treba valjda tako. ?oveku je potreban prostor samo z sebe. I vreme. Radim to, naspem sebi lepo ohladjeno belo vino (ne volim šampanjac, slatko mi) pustim neku laganicu, uzmem knjigu ili ne uzmem ništa….i uživam. U takvim momentima ne treba ti niko. :-)

  5. zmajcek Says:

    daj der i meni jednu casu onog vinceka :)

  6. Aurora Borealis Says:

    Dark,
    ni ja ništa ne razumem na onom tvom CG. :)

    Ivana i Suske,
    jesam, probudila sam se osmehom…

  7. Aurora Borealis Says:

    Wisperer,
    i kada imam nekog, uvek izdvojim “5 minuta samo za sebe”. U pravu si, svakom je potrbno to neko “samo njegovo” vreme…

    Zmaj?ek,
    kad mi stigne nova kutija tog šampanjca, zovem te. :D

  8. LERMONTOV Says:

    Ujutro kad sam se probudio nikad moj osmeh nije bio tako lepsi ko sto je bio to jutro….lep predznak,konacno i meni nesto lepo da se desi..da se probudim s osmehom na licu i da pritom uzivam totalno i bezrezervno u njemu…valjda ima neki razlog za tu moju jutarnju srecu…ponekad se pitam kako moze tako malo jutro da skupi u sebe tako velik,cist i prirodan osmeh…zato i jutro zna u nasim ocima nekad da bude tako velicanstveno i veliko….a sto se tice bukovog drva…hm..treba nesto sto ce doneti vise toplinu,vise zara i vise plamena u nasem domu..buka nam samo donosi nadu koja brzo gori i ne ostavlja zara iza sebe,lako se pali a jos lakse gasi i u njoj uzivamo samo dok traje, a znao sam da ce ona kratko trajati…..pozdrav:)

  9. Deda Says:

    Podhitno da nadjes novog sa kojim ces piti vince i razmenjivati osmehe.
    Ove pod remember u ostavu, nek cuce, cameci, cekajuci…

  10. jelenaartpoezija Says:

    A ove nespavalice, sta s njima? :D

  11. Deda Says:

    Ono najlepse, naravno.

  12. DarkNemos Says:

    Aurora priznajem jesam glup za neke stvari :P

  13. uzimasnesto Says:

    U subotu je Riblja Corba u RST.

  14. uzimasnesto Says:

    U sredu, ne subotu.

  15. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    trenutno nemam vremena da tražim novog. Možda on na?e mene. ;)

    Lermontov,
    svako novo jutro nam donosi nešto. . . Naj?eš?e je to nada, da ?mo barem neke stvari u životu promeniti na bolje.

    Jelena,
    lepo ti odgovorio Deda! :D

  16. Aurora Borealis Says:

    Uzimašnešto,
    sorry, al’ ne volim Riblju ?orbu, a i RST mi je dosadio…
    Jedno vreme sam non-stop tamo izlazila. :)

  17. Jane Doe Says:

    Sister, ?ak si i mene uspela da raspekmeziš ovim teksti?em. Kjut. :)

    Si ju sun. :) Vežbaj za pala?inke. ;)

  18. sophonax Says:

    meni se place. :D
    pogotovo ona recenica kad neko treba treba da doe na put. uf, ova nostalgija me ubi.
    i nisu svi isti, znamo mi to.

  19. Aurora Borealis Says:

    JaneDoe,
    jedva ?ekam da do?eš! ;)

    Sophonax,
    ma kakvo plakanje! Osmeh na lice, draga! :D

Leave a Reply

