Moj blog?! . . . Ups!

Nemam pojma kako smo Gospodin i ja u subotu došli do razgovora o blogovima… Uglavnom, brži jezik od pameti, i izletela sam se da i ja pišem blog već neko vreme.

Naravno, onda je krenuo sa moljakanjem da mu dam link. Maltene pola sata me je gnjavio, i jedva sam ga ubedila da nema šanse da mu to otkrijem, s izgovorom da niko iz real lifa ne zna adresu. Malopre gledam GoogleAnalytics i . . . jaooooo! Nekoliko dolaznih veza zahvaljujući mom imenu. Mom PRAVOM imenu! Kad me srčka nije strefila! Setila sam se odmah odakle sve to stiže, i smirila se na trenutak…

Ne smeta meni da ljudi ovo pročitaju, i da znaju da sam to ja. Ali, ne znam kako bih se osećala da on to pročita. Možda bi to bilo i ok, sigurno bi mu bilo i drago što neko tako piše o njemu. Ako ništa drugo, makar bi mu ego bio nahranjen.

Sreća moja, pa sam mu rekla da mi je pseudonim neobičan, i da mu nikad ne bi palo na pamet da ga poveže sa mnom. A dovoljno bi mu bilo da ukuca moje ime u Googlu, i na prvoj strani bi imao bar 10tak linkova koji vode ovamo. . .

17 Responses to “Moj blog?! . . . Ups!”

  1. Suske Says:

    Nemaš gde da se sakriješ :)

    Ja probala ali ne ide :mrgreen:

  2. zsteva Says:

    (video sam to odavno)

    Kolege openblog.eu su krivi ;) a ja sam usput nau?io još malo i CEOu :))) i rešio da to trošim za najrazli?itije stvari :)

    Nema ovde tajni, big-brother (google) sve zna. Sve povezuje, ?ak i kad kriješ.

    Zato samo otvorene karte, možda nekog zaboli, ali ako je iskreno, to ?e pro?i. Naravno, onda mora iskreno i da se živi, ne mislim na iskrenost prema drugima, nego prema sebi.

  3. DarkNemos Says:

    Kud ces ti djete da se sakrijes :D

  4. Ivana Says:

    Ma nema potrebe da se kriješ :) Potpisujem zstevu, samo iskreno, kao i do sad uostalom.

  5. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    priznaj da bar malo uživaš što znaju ?ija je “obi?na pri?a” ;)

    Zstevo,
    Nisu kolege krive, ja sam dala dozvolu da se koristi moje ime. :) A što se ti?e iskrenosti: otvorila sam ja karte, pa kome se svi?a… ;)

  6. Aurora Borealis Says:

    Dark,
    gde…? Pa, u onu tvoju šumu sa onim haskijem….pardon: vukom! :mrgreen:

    Ivana,
    pa idem ja iskreno… A to što ne?u da mu kažem za link, to nije ne iskrenost, to je samo bolje za njega! :mrgreen:

  7. zsteva Says:

    @aurora, lepo je cuti to. ali nemoj pogreshno da me shvatish, ne igraju svi otvorenih karata, tako pazi kome pokazujesh karte. Barem do ternutka kad zovesh ‘All in’….

  8. LERMONTOV Says:

    Ne treba meni tvoje pravo ime kad ja vec mogu imati tvoje drugo ime…pravo ime je samo maska naseg pravog identiteta koji otkrivamo samo preko teksta…ja samo zelim da nikad ne znam necije pravo ime ali da znam sta misli,sta oseca i sta voli preko teksta…tada ime joj mogu i sam dati i to ono koje ja najvise zelim,volim i mislim…:)

  9. zmajcek Says:

    Ne razumem cemu skrvianje kad sakriti ne mozes bar ne na netu,zato sam ja jos davno u svom prvom postu pisao sve,od A do S :)

  10. naivna2007 Says:

    ne mogu da ti procitam blog jer mi smetaju ove slike sa strane ne znam jel to samo kod mene ?ono sto sam uspela da procitam strasno me podseca na samu sebe .i kada hoces da sakrijes nesto ne uspes..a kada se sve otkrije vidis da i nije tako strasno!pozdrav!

  11. littleme Says:

    Uf,meni ne bi prijalo otkrivanje…:(
    Aurora sreco,htedoh da ti odgovorim na tvoj komentar na moj blog al EM sam nova ovde,EM sam duduk za komp i ove stvari…Pa ono,evo,nadam se da ces bar ovo dobiti ;)
    P.s. Svidja mi se tvoj blog…optimisticni su,veseli…i podsecaju me na mene!!!JEEEEE! ;)

  12. Lang Says:

    Ko zna koliko dugo on to cita a ti i ne znas ;-)

  13. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    I ja sve to želim…

    Zmaj?ek,
    kada sam po?injala pisati, nije mi padalo na pamet da neko sazna ko sam, a sad me baš briga. Tj. nije baš, al’ nema veze… :)

  14. Aurora Borealis Says:

    Naivna,
    dešavalo se to ve? ljudima koji ?itaju sa Internet Explorera. Probaj klik na F5…tako su barem meni uvek govorili.

    Littleme,
    Do?i na Forum381, pa ?emo ti pomo?i oko svega što ne razumeš… Klik na: http://www.forum381.com/

    Lang,
    ne vredi ti…taj crv sumnje ne?e u ovu glavu ;)

  15. jelenaartpoezija Says:

    Ha ha ha, pa ti nisi cula za google, samo ukucas.. :)

  16. Suske Says:

    Veruj mi AB, koliko god da prija, više od toga zasmeta. Naro?ito kad vidim kako me sve pronalaze pojedine persone. Zbog mnogih od njih, ja jednostavno više ne pišem sve ono što bih ina?e napisala. Nije njima problem kad im to saspem u lice, nego što ?e i ostali svet to da pro?ita. Dakle nije bitno šta ja mislim, zbog njih, nego zbog drugih, valjda zbog toga što moja re? ima težinu, šta li.

    A to smeta, veruj mi, i to mnogo.

  17. Deda Says:

    Posle odredjenog vremena, bas mi je sve jedno. Ustvari, lazem, i ja sam prestao da pisem bas ono sto u lice pojedinim ,,balvanima,, kazem….

Leave a Reply

