I opet sviraju tamburaši u mojoj glavi . . .

Trebala sam de se vidim sa nekim u nedelju…. I da vidim ima li tu “nečeg”. . .

Ne, nema. . . Bila sam u pravu kada sam ga upozorila da se ne nada, da ne shvata to što smo slični toliko ozbiljno… Učinilo mi se da sedim sa potpunim strancem. Sa potpuno drugom osobom… Izgleda smo on i ja smo dva različita sveta. I žao mi je ako sam ga povredila. Ali, tu glava nije mogla ništa. Srce je presudilo. A i još neke stvari su se desile, prethodne večeri, tako da u svakom slučaju ovaj dečko  nije imao nikakve šanse.

Elem, da počnem priču:

Gospodin je neko zbog koga mi u glavi uvek zasviraju neki tamburaši, čim pomislim na njega. Gospodin je neko zbog koga je i ovaj blog započet. . .

Od pre nekih mesec dana, kad smo se videli nakon pola godine i više, opet smo počeli da se skoro svake nedelje dopisujemo sms-om. I nekako je pao dogovor da se vidimo u subotu. Sama činjenica da je on to predložio, i to 3 dana unapred, meni je bila dovoljno čudna… To ne liči na njega. Kod njega je sve išlo po principu “sad i odmah”. Ali, eto. . . izgleda ću mu stvarno poverovati da se promenio.

Uglavnom, videli smo se. Planirala sam da to bude “na mom terenu”, ali nije. Planirala sam da se ponašam kao “kučka”, ali nisam. . . I cele večeri – to sam bila ja. Prava ja. Ona koja je uspela da ga prihvati takvog kakav jeste, i ona koja je odlučila da uzme ono šta može od njega. Onoliko koliko je on spreman da mi pruži. . . To nije mnogo, ali, na neki čudan način, sad sam zadovoljna i s tim.

Srećna sam. I zbog prelepe noći, i zbog njegove ruke prebačene preko mojih ramena dok me prati kući, i zbog sinoćne šetnje. . . I današnjih porukica. Običnih, a meni toliko dragih. . .

Šta bude – biće. Važno je da sam mirna i zadovoljna.

23 Responses to “I opet sviraju tamburaši u mojoj glavi . . .”

  1. LERMONTOV Says:

    Najveci broj ljudi na svetu prolaze kroz zivot u strahu da ne ucine neku gresku i najcesce ga bas tako zive i trose…bez straha i bez smisle…ako i ucinis ponovo gresku bar ce to imati nekakvu smislu…ja toliko mogu da kazem…neki sledeci put mozda o strahu jer ti “on” trenutno nije potreban ili ga uopste ne osecas:)

  2. Suske Says:

    Drago mi je da si mirna i zadovoljna. Dobro je da si ono što jesi, tad ne daješ šansu nikome da te povredi. Znaš šta želiš, znaš šta ose?aš, sigurna si … a to je najvažnije.
    Uživaj :)

  3. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    neke grške sam sasvim svesno ?inila, jer mi je oduvek mnogo više zna?ilo par trenutaka sre?e, nego ona gor?ina kasnije ;)
    I dalje ?u tako, u to sam sigurna.

    Suskava,
    Odavno se nisam ose?ala ovako smireno. Dobijam ono što želim, i to me u potpunosti ispunjava…

  4. jelenaartpoezija Says:

    Ovo je lepo cuti, da si smirena… :)

  5. DarkNemos Says:

    No Comment.

  6. Lang Says:

    Sve mi se cini da si sad sama sebi opet zakuvala…

  7. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    pa , za sada jesam. . .

    Lang,
    i meni se to ?ini, ali neophodno mi je da mi se nešto dešava, i. . . uživam dok traje. . . ;)

  8. Afrodita Says:

    Drago mi je cuti da se osjecas mirnom.

    Uzivaj! :)

    All you need is love….la,la,la,la,la (fantasticno bi
    odgovarala postu )

  9. zmajcek Says:

  10. Flying_man Says:

    Sta reci, postala si skromna.

  11. electrasdreams Says:

    Ti volis smirenost? Ja nekako ne volim. I nemoj da te ta smirenost prevari.

  12. Deda Says:

    Dobri su tamburasi.
    Sa srecom!!!Poz…

  13. Aurora Borealis Says:

    Afrodita,
    možda bi više odgovarala pesma “Just a little bit of human touch…” ;)

    Zmaj?ek,
    ne kapiram tri ta?kice….Jel misliš u stilu “nastavlja se pri?a”?

    Fly,
    nisam skromna kad su emocije u pitanju, ali mi na neki ?udan na?in ovakvo stanje stvari odgovara.

    Electra,
    malo emotivnog odmora, zatišja…prija ponekad…

  14. Aurora Borealis Says:

    Deda.
    nisu dobri….ODLI?NI su! :D

  15. Jane Doe Says:

    Khm khm. :) Tom G-dinu bi bilo bolje da pripazi kako se ponaša od sada pa nadalje… Ina?e mu pravimo sa?ekušu. :)

  16. Aurora Borealis Says:

    Sister,
    ako nastavi da se ponaša kao za vikend….sve ?e biti just fine… ;)

  17. Flying_man Says:

    Ma znam da nisi skromna,a to sto ti ovako ogdovara moze da znaci da si se predala.

  18. Aurora Borealis Says:

    Fly,
    bez brige, Aurora i dalje sanja veeeeelike snove. ;)

  19. Flying_man Says:

    Ne sanjaj velike snove, zivi ih… Proci ce zivot dok ti sanjas!!!

  20. Dragan Says:

    Rekao sam ti da mi je sve to sli?no kao sa Keri i Mr.Big, stoga nemoj se previše opuštati…na kraju jesu zajedno…ja bih rekao samo zbog nje…jbg…možda sam nešto propustio…

  21. Aurora Borealis Says:

    Zajebant,
    razumem i postupi?u po nare?enju :D

    Dragane,
    važno je da su Keri i Mr.Big zajedno i da je ona happy, a na ?iju inicijativu…manje važno ;)

  22. Chloe Says:

    ma samo ti uzivaj… sta te briga za strahove…

    zilave smo mi zene… sta sve necemo rizikovati za nekoliko uzbudljivih noci.

    ili bar ja. lol :*

  23. Aurora Borealis Says:

    Chloe,
    welcome to the club! :D

Leave a Reply

