Neko me želi. . .

Mogla bih sve ovo napisati u jednoj rečenici: Videću se u nedelju s jednim dečkom, i možda ću početi vezu s njim.

Ali, zašto prosto, kad može komplikovanao:

Upoznala sam nekog, nije bitno ni kad, ni gde. Bitno je da jesam. I bitno je da je taj neko uspeo da mi skrene misli od mjioh prošlih, propalih ljubavi. Malo me je prodrmao, malo nasmejao, malo mi skrenuo misli sa prošlosti na budućnost. Na dane kada jedva čekam da ustanem iz kreveta da udahnem vazduh punim plućima.

Potsetio me je na to kako je lepo kada se ujutro probudim a na telefonu me čeka poruka: Dobro jutro. On od mene ne očekuje ništa, a opet, voleo bi da dobije sve. On zna koliko se bojim svega novog, koliko se plašim za svoje srce. . . On čak i čita sve ovo što pišem sada, i zna sve što sam pisala ranije.

Misli da me poznaje. Govorim mu da bude oprezan, jer ni ja sebe ne poznajem dovoljno. . .

Rekao je da ne želi nigde i ni u šta da me na silu gura. Da će me pustiti, da će čekati, biti strpljiv, jer oseća da će sve doći na svoje. Hoće li? Lepo je što je on u to siguran. Jer ja. . .ja još uvek nisam.

Znam da će i ovo sad pročitati. Znam da će ga ove moje reči verovatno malo uplašiti. ali, ipak ih ostavljam ovde. Moram. Ovaj blog – to sam JA. I pre njega, i posle njega. I sve što mi se vrzma u glavi biće na ovom ekranu.

Odbrojavam dane i sate kada ćemo sami sedeti negde, u nekoj tišini,  i iz pogleda pokušavati da prozremo šta onaj drugi misli. Mada, čini mi se da znam šta on misli. . . Možda bih trebala da sednem pred ogledalo i da pokušam u sopstvene misli da provirim. Ali, ipak će srce tu da presudi a ne glava. . . Videćemo, ima vremena. . . Barem toga uvek ima.

14 Responses to “Neko me želi. . .”

  1. DarkNemos Says:

    Nisam ja keve mi :D

  2. Suske Says:

    Ima vremena. Tu si u pravu.
    Glasam za srce ;)

  3. Dragan Says:

    A što se sve devojke plaše za svoje srce…mislim obi?no nailazim na ovakav slu?aj pa me zanima stvarno šta je problem…zar nije najbolje ne razmišljati puno unapred i malo se opustiti…šta ti je znam, barem posle neke loše veze treba se manje zaludjivati i više uživati…ma nemam pojma B)
    Nemoj me pogrešno razumeti, ja se samo pitam verovatno kao ti, i ne želim pogrešno savetovati…to mogu samo drugare da savetujem, a što je najgore sad neki i bolje prolaze od mene :P…haha

  4. uzimasnesto Says:

    Probaj salviu divinorum, koristili su je drevni narodi Juzne Amerike za “prosvetljenje”, a danas kazu da pomaze kod “spoznavanja sebe”…

  5. Aurora Borealis Says:

    Dark,
    slako si me nasmejao! :)

    Suske,
    obe znamo da samo srce tu i može da odlu?i…

    Dragane,
    ako tvoji drugovi sad prolaze bolje od tebe, možda bi bilo dobro da ti njih pitaš za savet. ;)

    Uzimašnešto,
    mislim da smo ti i ja ve? vodili razgovor o tim stvarima. :?

  6. electrasdreams Says:

    Samo nova ljubav leci staru…rece neko i bi u pravu. Opusti se i ne razmisljaj nego uzivaj.

  7. Dragan Says:

    Nema šanse ne umem da ih prihvatim, retko u stvari…ali možda napišem knjigu o najsmešnijim, najoriginalnijim i najglupljim startovima :mrgreen:

  8. jelenaartpoezija Says:

    Srecno. :)

  9. zmajcek Says:

    SRECNOOOOOOO!

  10. LERMONTOV Says:

    Sve sto kazem ugusice svu iskrenost i ispoved jednog mladog coveka spreman za novi pocetak…stavicu samo tacke kao simbol vecnog kontinuuma prema kome svaki zivi stvor nasoci i svoje znanje, svoju mladost,svoje greske,svoju ljubav i nadajmo se i svoj zivot……………………………………………nikad niko ne zna kako popuniti tacke i buducnost koje oni nose kao simbol ali njihova simbolika i prisustvo nas potseca da je vreme za buducnost….

  11. uzimasnesto Says:

    Nisam ni ja doticni decko…

    Lermontov,
    uzimas nesto?

  12. Walker Says:

    Hm, ne svratim par dana i propustim najzanimljivije postove :(
    Ne?u ti re?i sre?no, ne verujem u sre?u, ali ti želim uspeh, u nadi da ?emo više ?itati sre?ne zaljubljene postove a manje kukanja kao do sad :P

    A dok god misliš “…to sam JA. I pre njega, i posle njega.” ne brinem ja za tvoje srce ;)

    PS
    Ako je taj neko ona frizerka onda si stvarno otišla u l… :D

  13. Chloe Says:

    Kako ovo poznato zvuci.

    “ne ocekuje nista, a zeleo bi sve”

    Mozda zato nismo sigurne, jer oni jesu? Ne znam, tako je komplikovano. Ili smo samo mi komplikovane?

    Ali, polako… Uzivaj polako. Ne moras da donosis odluke danas.

    Ja ti necu pozeljeti neizmjernu srecu jer znam da ti se to trenutno cini nemoguce. Najbolje je da ti pozelim mir. Da budes mirna uz nekoga, ko god on bio sad za tebe. I ko god s vremenom postao. Do tada, polako i uzivaj :) :*

  14. Aurora Borealis Says:

    Walker,
    bi?e novih ?lanak, možda i zaljubljenih ;) I naravno da nije frizerka1 :)

    Chloe,
    mirna sam…. ?udno, ali jesam. Objašnjenje sledi u novom ?lanku… ;)

Leave a Reply

