Plavuše i hamletovsko "Biti il’ ne biti"

PODNASLOV:

Kad juto počne čudno . . . dan se završi još čudnije!

Znate da mi je jučerašnje jutro počelo čudno. Bojala sam se čak i kod frizerke da odem. Eee. . . dobro je da sam otišla. Evo kako je tekao razgovor tamo:

JA: uradi mi nešto sa bojom kose. Vidiš kako delujem bledo.  Dosadilo mi da me svi pitaju da li sam bolesna! Ja bih neke tamnije pramenove na ovu moju plavu.

FRIZERKA: Pa, može naravno. Evo ti paleta boja pa izaberi…

JA: Jao, nemoj da ja biram… Ajde ti smisli šta bi bilo najbolje.

I smislila je:

 

 Ovaj smajli, u dnu slike, nije slučajno ispao tako malo “đavolast” ;)

Otkad znam za sebe , bila sam plavuša. Ovo je prvi put u životu da sebe vidim drugačijom.  Bilo je 5 minuta panike u salonu, pred samo farbanje, čak mi je morala dati i malo vode, da se smirim. Ali, stisla sam petlju, i prelomila! I prezadovoljna sam svojim odrazom u ogledalu. Mada, trebaće vremena da se naviknem…

Priznajem: puno puta sam u životu dobro prošla samo zato što sam “mala, nežna plavuša”. Gomilu puta sam to s namerom koristila. Puno puta su ljudi bili iznenađeni kada ukapiraju da “mala plava” nije naivna, pogotovo da ume da uzvrati svojim dugačkim jezikom.  Ali, dosadilo mi je to… da mi pridaju neke karakterne osobine samo na osnovu izgleda! Ne mislim ovde na viceve o inteligenciji blondina.

Jedina stvar koja će mi faliti iz mog “života kao plavuše” je : Koji sada izgovor da koristim kad nešto ne znam, ili zabrljam? Ovako, šta god da uradim, mogla sam izgladiti situaciju s nabačenim “nežno-naivnim”osmehom i rečenicom “Pa, šta ću kad sam plavuša!”

E, gotovo je s tim. . . Sad sam crvena, ili kako reče frizerka: svetlo bakarna.

Ako znate viceve o crvenokosima, sad je vreme da ih čujem. )

EDIT: Kako blogerka ide kod frizera ? Kaže: “Hoću #FF5E5E “

17 Responses to “Plavuše i hamletovsko "Biti il’ ne biti"”

  1. Chloe Says:

    Ne znam vic, ali znam divnu pjesmu

    Air – Redhead Girl

    :)

    Neka neka!

  2. zmajcek Says:

    Ja znam vic ali bolje da ga ne cujes :P Bar ne od mene lol

  3. electrasdreams Says:

    Lepo. Potrebna je promena i bilo bi bolje da to cesce radimo. Ja cu umreti zeljna crne kose, ali ne moze pa bog. Izgledam kao kreten sa crnom kosom, ali razmisljam da vratim svoju prirodnu svetlo smedju.

  4. Suske Says:

    Dobra ti ova svetlo bakarna. ;)
    Ja sam jednom u životu pre pet godina izvla?ila svetle pramenove na ovu moju tamno smedju boju kose. Jedva sam do?ekala da prodje mesec dana da to ?udo sklonim sa glave. :mrgreen:

  5. Plonk Says:

    “Kaže: “Ho?u #FF5E5E “

    hahahha, …pa nema smajlija za ovo… :o)))

    btw super ti je boja kose, sija se kao na onim reklamama :)

  6. LERMONTOV Says:

    Radujem se sto sam dio novog poglavlja aurore borealis….svaka nova stranica pokazuje novu i konstantnu promenu u kojoj je jedna i bitna karika i faza vec prosla – promena boje koja razbija crno beli svet i proslost i pretskazuje novi svet pun nekih drugih boja……nista nije slucajno cak i promena boje kose….daleko smo mozda do pravog spektara boja ali sada nijansiramo put do krajnog cilja….sretno!:))

  7. Pedja Says:

    LOL za vic, mnogo je jak :))
    A kako sada kapiram, profil na Amiando-u je imao excluzivu za sliku sa novom bojom, zar ne ? ;)

  8. Aurora Borealis Says:

    Chloe,
    idem odmah da je na?em.

    Znaj?ek,
    cimnu?e te na MSN da mi ga ispri?aš ;)

    Electra,
    izgleda da onda ti i ja imamo sli?an ten i kosu. Ja sam probala crnu periku, pa sam izgledala kao da sam iz porodice Adams! :D

  9. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    mogla si to rešiti i odmah, postoje oni neki prelivi za kosu…

    Plonk,
    Hvala na komplimentu. Ti si druga osoba koja mi je rekla to za reklamu. Prvi je bio taxista, ?ak se i setio za koje farbe je ta reklama! :D

  10. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    izgleda si u potunosti razumeo koliko je ovo velika promena u mom životu, i kako je ovo bio jako veliki korak za mene.

    Pe?a,
    da li je uopšte potrebno da ti govorim da mi je vic ispri?ao jedan programer? ;)
    I DA, u pravu si: slika na Amiandu jeste excluziva! :)

  11. jelenaartpoezija Says:

    Uvek mozes da se izvlacis na druge plavuse ;) .

  12. furious Says:

    > EDIT: Kako blogerka ide kod frizera ? Kaže: “Ho?u #FF5E5E“

    Ha, ha… Svi?a mi se ova fora. :)

    A je l’ i ona tvoja “plavuša” promenila boju? :)

    poz.

  13. Deda Says:

    bitno je sta je u glavi, barem meni….za kosu mi je svejedno…

  14. on.off.lutkica Says:

    A ja bi baš u bjonde…

  15. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    ja se i ina?e izvla?im na tebe ;)

    Furious,
    nije, nije…ta samo ponekad lupi po koji tamniji pramen.

    Deda,
    ta?no tako….mada meni i u glavi izgleda sve plavo… :mrgreen:

    Lutkice,
    pa šta te spre?ava? Ako sam ja mogla od ro?enja pa do neki dan biti plava, možeš i ti makar na neko vreme. :D

  16. someone Says:

    ups? ti si prava plavusha ?

  17. Orpheus Says:

    jooooooj, nevina plavuša postade crvenokosa…još da je razuzdana kao što su to, obi?no, crvenokose.

Leave a Reply

