Kad jutro počne čudno…

Sinoć sam jednoj osobi rekla da se meni svakog jutra dan čini divnim… Bolje da sam ćutala.

Ustajanje, oblačenje, pristavljam vodu za kafu, umivanje, pranje zuba, češljanje, krema na lice, voda je vrela, pravim ness.

Sedam pred kompjuter, neodoljiva želja da za Dobro jutro čujem “Old Yellow Bricks”:

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Pijem kafu, Bluetooth proradio naprasno, prebacujem muziku na telefon, palim cigaretu i . . . . ! ! !

Jedna je već u pepeljari, izgorela do pola. . . Nešto nije u redu! Meni se to ne dešava. . . Pogotovo ne uz prvu jutarnju kafu i prvu cigaretu. . . Do vraga, ovo neće valjati. Pa tek je pola 8 a ja već tako brljam. A dugačak dan je preda mnom. Zašto, kao i svakog jutra nisam poslušala Telepopmusic i “Breath”? Ili bilo šta drugo lagano. . . Ali, ne, gospođica je bila raspoložena da čuje :

“You are the fugitive,
But you don’t know what you’re running from,
You cant kid us,
And you couldn’t trick anyone,
Houdini, love, you don’t know what you’re running away from

Kao da podsvesno sama sebi želim da natrljam nos slušajući gde ja to grešim. . . Ok, ništa strašno. Smiriću se. Sve je OK. Sve ĆE BITI ok. . . Gasim onu cigaretu koja je prva upaljena, ništa to ne znači. . .  Malo morgen! Demijan počinje da pokazuje svoju narav. . . Bluetooth na kompjuteru pokazuje stare IZBRISANE fajlove, novi kao da ne postoje, internet konekcija počinje pa puca na svaka 2 minuta, otvoreni folderi se “zakucavaju”. . .

Ah, ko me je terao da kompjuter krstim imenom “Demijan”!?! Hmm. . . nije niko, ali očigledno sam mu dala odgovarajuće ime.

A da se ja vratim u krevet? Možda bi to pomoglo? Da odspavam još sat-dva, onda ustanem i započnem dan iz početka? Ili da samo otkažem zakazan termin kod frizerke? . . . Kakve sam sreće, ne bi me čudilo da mi danas boja kosa ispadne u nekim finim, zelenim ili crvenim tonovima. . .

Do vraga!

Gasim kompjuter, gasim cigaretu, kuvam novu kafu, ponovo sedam pred komp, i puštam drugu pesmu za Dobro jutro. Biće ovo lep dan. Ima da bude! Ja ću ga napraviti divnim, hteo on to ili ne!

 

14 Responses to “Kad jutro počne čudno…”

  1. jelenaartpoezija Says:

    Ima da bude :)🙂 :) !!!
    Never ever ever give up!!!

  2. pu Says:

    Evo još jedne super pesme za Dobro jutro!

    Edit: AB sredila link ;)

  3. pu Says:

    Sredi mi ovaj link :?

  4. Flying_man Says:

    Ja obicno kazem na kraju dana ” Mogao je i crnji da bude”

  5. zmajcek Says:

    Cekam vece da cujem utiske :P

  6. Afrodita Says:

    imas optimizam,
    imas volju,
    to je sasma dovoljno da bi se preokrenuo jedan
    kljakavi pocetak dana.

    saljem ti osmjeh…….od viska glava ne boli ! :)

  7. Suske Says:

    kad jutro po?ne ?udno – ti ne dozvoli danu da bude ?udan. Možeš ti to :)

  8. LERMONTOV Says:

    Koliko si puta izgasila nesto u sebi….osudila ga na vecnu tamu,oduzela mu zivot i opet mu vratila…kod tebe je i tama i svetlost,i ruka i dusha, i ocaj i mrznja…radost i tuga….trebas samo znati kome u datom trenutku dati prioritet ..bash isto onako kao sto nekad je neko od ovih imao tebe za prioriteta…..napravi pravi prioritet, “hteli oni ili ne”:))

  9. Cras ingens iterabimus aequor… » Samo jedan dan Says:

    […] Li?ilo je da ?e biti vraški loš dan, tako je krenulo. Iznervirah se kad videh kod aurore sli?nu situaciju. Nisam ni mogla ni smela da se vratim na spavanje. Pa dobro, nije ni prvi ni poslednji takav ove godine (kojoj se, Bogu hvala, a i prolaznosti) nazire kraj. Kako krenulo tako se i nastavilo. Tri puta za jednu stvar, pa ponovo. Idi vra?aj se. Pa sve to još jednom. Idi mi dodji mi, takore?i. Kropovanje baze foruma presko?ih kao usputnu štetu ovakvog dana. Zaboravih na svoju patetiku, na patologiju, na patos, neko mora i sme?e da baci (ovo patologija~ patos~sme?e, bolje zvu?i u originalu kad vam to saspe et ). No plagijat ko svaki drugi ne može da obori s nogu kao orgininal. Ko me je razumeo razumeo, a malo je takvih. No tu pri?u o besu i pogrešno protuma?enim mojim re?ima (što pisanim što onih drugih),o prozivanju preko reda i ostalom na tu temu ?u ovoga puta presko?iti. […]

  10. Plonk Says:

    za dobro raspoloženje i lep po?etak dana preporu?ujem pesmu :

    Bruce Springsteen – Better days

  11. electrasdreams Says:

    Eto prodje, ma kao i da nije bio.

  12. Aurora Borealis Says:

    PU,
    a jel moram? :)

    Fly,
    nemoj tako ?ove?e!

    Afrodita i Plonk,
    hvala!

    A svi ostali:
    jao, kad vidite slede?i tekst!
    :mrgreen:

  13. someone Says:

    da.. jao.

  14. Aurora Borealis Says:

    “Someone” ;)

    Nije JAO, baš je dobro! :)

Leave a Reply

