Prećutni kraj između male zelene i male sive figurice

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Živela jednom davno jedna mala siva figurica. Dane i mesece je provodila u svom sivilu.

Živela jednom davno i mala zelena figurica. Često je bila zelena, u stvari, gotovo uvek dok je bila budna…

Jedna od njih se probudila, skuvala kafu, i uključila kompjuter. Išla je tamo gde jedino i može da postoji kao takva: da bude mala zelena figura. Često nasmejana, ređe tužna, ali uvek zelena.

Tupo, pomalo nestrpljivo je posmatrala ples svojih dvojnika dok su se vrteli jedno oko drugog pokušavajući da joj otvore vrata njenog sveta. YOU GOT 2 MESSAGES je bilo prva stvar koju je ugledala na prozoru svog doma. Hmm? Ma, znam šta je to, pomislila je , bez namere da pogleda… I pogled joj je krenuo prema ostalim građanima . . .  Većina je bila siva. . .  Ili spavaju, ili su još uvek na poslu, prošlo joj je kroz glavu. . . I onda, šok!. . . Zatvorila je oči, duboko udahnula i provirila na jedno oko, i opet šok! Ne, njene oči nju ne varaju. U vrhu, među 3 zelene figurice, videla je nekog koga tu nije očekivala. Taj neko je odavno otišao iz njenog sveta, i krio se pri dnu sivila…. Taj neko više ne postoji u njenom životu. Taj neko nema prava da bude među njenim zelenim prijateljima.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A onda sam počela plakati, onako tiho, kako se može samo kada stvarno ne želite te suze. . .  Otkud on na MSNu? . . . Ta misao nije stigla ni da mi prođe kroz glavu, a Komšijina MSN figurica, koja je svojom zelenom bojom pokazivala da je on online, je opet povratila svoje mesto. Pri dnu liste, među svim onim adresama ljudi sa kojima se odavno nisam čula…

Ili me je blokirao kada je video da sam online. . . Ne znam, a i nije bitno više. Kasnije tog dana sam obrisala njegovu adresu. Čisto da mi pogled više ne luta ka dnu liste. . . I sada sam bolje. Čak se i smejem samoj sebi kako sam bila blesava da me tako nešto toliko prodrma.

 

NAPOMENAOvo se nije desilo danas, ili juče…nije ni bitno kada se desilo. Bitno je da je napisano za Jelenu. Obećala sam joj da ću i ovo staviti na papir…  Ona će to razumeti baš onako kako treba da se razume.

23 Responses to “Prećutni kraj između male zelene i male sive figurice”

  1. DarkNemos Says:

    Djete batali komsiju i nadji nekog macana sto pre! I spusti nosic malo :P

  2. Aurora Borealis Says:

    Dark,
    ovo je samo jedno se?anje… A šta ti zna?i to da spustim nos? ;)

  3. Deda Says:

    Lepo, nostalgicno, svacega sam se setio dok sam citao ovaj post…
    Da mi malo batalimo kompove i izadjemo na ulicu, da nadjemo malo zeleno sa crvenim cvetom i sirokim osmehom. Sa dobrim namerama i pozitivnim i lepim osecanjima…..

  4. Lang Says:

    Mrzim blokiranja na msn i ostalim listama. Mrzim i da gledam one kojima nije mesto vise medju zelenim figuricama. I tu nema resenja. Osim ovog koje je dao deda. :-)

  5. Dragan Says:

    Jooj…lepo si ovo napisala…
    Nisam ni znao o ?emu je re?, pokušavao da shvatim dok sam ?itao i pretpostavljao da ima neke veze sa IMom, i na kraju se nisam prevario :)…
    Ne znam šta da ti kažem, deda je lepo napisao, mada bi ja ipak po ovoj kiši ostao kod ku?e…
    E da…moram da kažem da je skype zakon :D

  6. Urohe Says:

    Lepo re?eno, stvarno…Ne slušaj Nemosa, lupa…Budi ono što jesi, a njemu ako se ne svi?a…
    :)

  7. jelenaartpoezija Says:

    Draga Ro, razumem bas kao sto treba da razumem.
    Lepo spavaj. :)
    Odoh lagano u krpice umorna i … i …

  8. pu Says:

    Nema taj MSN dušu, rekoh to mnogo puta :mrgreen:

  9. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    ne brini. Batali?u kompjuter i prvom prilikom koju imam ?u se zaljubit! :)

    Lang,
    nisam do sada brisala ljude iz MSN, ali eto, z sve postoji prvi put.

    Dragane,
    i danas pada kiša, ali je petak… Baš da vidim ho?eš ostati kod ku?e! :D

  10. Aurora Borealis Says:

    Urohe,
    ja sam uvek ono šta jesam, a kome se ne svi?a… ;)

    Jelena,
    lujko ipak si ?itala no?as! :P

    PU,
    Nema, nema…evo uverih se i ja. :mrgreen.

  11. Dragan Says:

    Haha, pa ne bi trebalo…madam se i da ?eš ti iza?i…
    Ko što kaže gru…petak,… :mrgreen: ;)

  12. Suske Says:

    E dobro je da si bolje. I poslušaj dedu ;)
    Petak je danas :D

  13. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    Ništa od izlaska danas. Ali zato sutra idem u Karlovce na grož?enbal. Vino ?e da te?e u potocima… ;)

  14. LERMONTOV Says:

    Nije moj stil…..jos manje nije moj izazov,a najmanje imam takvu potrebu da autointerpretiram samog sebe jer i ne osecam takvu prazninu u sebi…. neka druga prazninu puni sad moju dushu ali o tom potom….ipak moram ponoviti jedan moj post koji sam ostavio samo pre par minuta i to je samo citat ili bash onaj deo s kojim zelim da se obratim naciji:))……citiram samog sebe “….postoji nesto sto ze zove “korsakov sindrom”…..zaboravimo sve sto se nama dogodi u toku dana,i to za vreme sna, i uvek kad se razbudimo ujutru svaki novi dan je novi dozivljaj,svoju zenu moramo opet zavoljeti i zavoditi,moramo i prijatelje opet pronaci i stalno se cuditi “novim” ljudima koji pozdravljaju nas,zaboravimo cak i vlastito ime i poreklo svoje,…….bar smo nesto naucili…..da je korsakov bar u ovom trenutku tako daleko od nas i radujmo se sto jos postojimo i sto smo jos svesni naseg secanja i uspomena”….kad dodju novi pricacu vam o jednom drugom sindromu……..

  15. zmajcek Says:

    MSN je najvece zlo koje mi se desilo na netu ali sam sebi obecao da cu ga u skoroj buducnosti obrisati.

  16. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    ne volim ja za džabe onau re?enicu Skarlet O’Hara iz filma “Prohujalo s vihorom” , koja glasi: “Sutra ?u misliti o tome. sutra je novi dan…”

    Zmaj?ek,
    nemoj da te sanjam! :mrgreen:

  17. Suske Says:

    Ah ta Skarlet …. i ?uvena re?enica …

  18. Walker Says:

    Brate ti si pukla. Odoh ja… :P

  19. Deda Says:

    AB, sta ima novo?Jel ima nesto veliko zeleno?

  20. Aurora Borealis Says:

    Walker,
    ajde, idi ve? jednom! :mrgreen:

    Deda,
    jedino marsovce zelene da sretnem… :)
    Ma, ?im bude nešto – javi?u ;)

  21. jelenaartpoezija Says:

    Kazu da Marsovci nece sa Zemljanima da se druze jer su na nekim drugim pitomim frekvencijama, sto direkt vodi ka tome da su OK. Toplo ti preporucujem marsovca. ;)

  22. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    kako god ovo zvu?alo: Fala ti lepo na Marsovcima, mislima da sam ve? imala posla s dovoljno njih. Ja bih za promenu jednog zemljanina… ;)

  23. Chloe Says:

    Jako lijepo. Siva i zelena figurica. Svidja mi se metafora.

    I samo blokiranje na MSN-u koje, zapravo, simbolicno predstavlja neko drugo, mnogo vaznije blokiranje. A svi smo mi sive ili zelene figurice necijeg mesindzera, samo sto onaj “online” status odredjuju rijeci i djela.

    ne daj se stara! :*

Leave a Reply

