Sajt RTV na Blogoroli !

Pod broj 1) jesam lokal-patriota, i volim sve što je iz Vojvodine i Novog Sada, ALI:

Pod broj 2) šta će , kog đavola sajt Radio televizije Vojvodine na Blogoroli???

Malopre odem na  Blogorolin sajt i po navici, prvo pogledam poslednje ažurirane blogove, i imam šta da vidim: pola najsvežijih postova su sa sajta RTV-a! Kad nisam pala u nesvest… A nalaze se, trenutno, između bloga Ivana Minica i Zmajeve pećine !! Mislim, totalna glupost!

Tamo lepo piše: “Blogorola.com je zbornik odnosno agregat blogova” Možda ja ne razumem šta sve spada pod definiciju reči blog , ali definitivno sam ubeđena da RTVu tamo nije mesto. Možda bi uredništvo Blogorole moglo da otvori i neku kategoriju gde će se naći i sveže ažurirani zapisi sa takvih sajtova. 

Još mi samo fali da neko tamo prijavi i sajtove B92 i RTS !

Poslala sam čak i pisamce uredništvu Blogorole, čisto da mi neko od njih da objašnjenje : zašto? Videćemo, možda odgovore, a možda ne…

14 Responses to “Sajt RTV na Blogoroli !”

  1. Walker Says:

    To je onaj ?uveni sajt koji je tenderisan po specijalnim uslovima :D

    Nije pitanje zašto ga je neko prijavio, ve? zašto ga je neko odobrio?

  2. Dragan Says:

    Ja prvi put sad ?uo za taj sajt…zanimljivo, mada mislim da definitivno nije mesto takvim sajtovima tamo…Stoga imaš moju podršku :D

  3. had Says:

    hvala za upozorenje! blog je bio odstranjen iz blogorole.
    i ako primjetite jos koji takav blog, molim da nas upozorite.

    hvala i pozdrav iz slovenije

  4. Aurora Borealis Says:

    Walker.
    o ?emu pri?aš? Nemam pojma za taj tender…

    Dragane,
    pogledaj komentar ispod tvog… Sad bih mogla da napišem i tekst sa naslovom : Kako je Aurora “sredila RTV” :mrgreen:

    Had,
    nema na ?emu! Drža?emo širom otvorene o?i! :D

  5. zmajcek Says:

    Neko je to gadno zavukao ali sreca u nasu neprevazidjenu Roru koja sve vidi.Nisam ni znao da mi je pecina vec stavljena tamo :)

  6. had Says:

    pa kad sam vec ovde, mogu zamoliti za malo pomoci.. ako imate koji predlog, koji su jos dobri blogovi kod vas, bi bio jako zainteresovan, da mi saljete linke, ili pak da se sami upisu u blogorolu..

    ideja je, da se ucini jedan takav agregat, koji ce zdruzivati cjelu bivsu jugu.. znam, da je to malo hipi, ali ipak :)

    p.s.: i moje znanje jezika je vec pomalo slabo :)

  7. Aurora Borealis Says:

    Zmaj?ek,
    znaš ti da ja sve živo primetim, ali ponekad to pre?utim… ;)

    Had,
    Ja sam tamo prijavila ve? par dobrih blogova ;) kao što je ona
    E-baka npr. A ako nam usput još nešto padne na pamet – bez brige. Bi?eš obavešten. A možda se vidimo i na BlogOpenu? ;)

    P.S.
    Što se ti?e jezika, sna?i ?emo. :)

  8. Dragan Says:

    Baš lepo :D
    Izgleda da se neko namerno, da li zbog marketinga ili iz puke dosade i zajebancije poigrao sa celom ovom stvari :)…
    pa i nije mu neka…

  9. Walker Says:

    Pa koristi google.
    RTV je bila raspisala tender sa striktnim propozicijama za izradu sajta sa rokom od mesec dana, što je teoretski nemogu?e da se uradi u tom obimu ako neko ve? nije bio obavešten i imao 90% sajta ura?eno… I sajt je kasnio, kasnio… A kad se pojavio, kad ono – prera?en cms… :D

    Pogledaj kod Varagi?a i sli?nih blogova koji prate doma?i web, ili na google…

  10. jelenaartpoezija Says:

    Roraaaaa Hvala na cestitki :)))))))))))))))

  11. Aurora Borealis Says:

    Sve za tebe, draga! :)

  12. Deda Says:

    blogorola je sranje, jos nisam sto posto siguran u to, ali tako mi deluje….
    Imam neku antipatiju …

  13. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    ok je Blogorola, ali ne treba obra?ati pažnjuna onu listu gde su kao najbolje ocenjeni blogovi. Ta lista nema veze sa životom, zbog toga što ljudi ?esto kliktaju u minus tu?e blogove misle?i da ?e s tim sebi podi?i rejting.

    Ali je zato ona lista NAJPOSE?ENIJIH blogova sasvim ok merilo za to ko je koliko ?itan, i popularan…

  14. Male i velike avanture Aurore Borealis » Blog Archive » Blog Open…i kako ga pregurati Says:

    […] -Za vreme panela o novinarstvu sam upoznala i jednog ?oveka, zbog koga mi nije ni malo žao što sam pisala urednicima Blogorole da doti?ni sajt RTVa smaknu odande. Jedini trenutak za vreme Blog Opena, kada sam izletela iz sale jer sam bila na ivici suza. . . ali o tome, nekom drugom prilikom. […]

Leave a Reply

