Hoćeš kod zubara umesto mene?

Sinoć sam na jedvite jade skupila hrabrosti da odem kod zubara. Danas sam zakazala, a sutra ujutro idem.

Sramota me je i priznati, ali imam jedan šupalj zub već skoro 2 godine. Ne boli me, ne smeta mi, ali došlo je vreme da ga već jednom sredim. Kako ću, ne znam. Očajno se bojim zubara! Znam da će prva stvar biti “Šta god hoćete. radite, ali mi prvo dajte anesteziju!” Još samo da mi je nekako da blokiram onaj zvuk bušilice, sve bi bilo OK.

Od malena mučim muke sa zubima i zubarima. Pa, kako da se i ne bojim kad su mi sa 14 godina, skoro godinu dana popravljali jedan zub, da bi ga na kraju, izvadili. I to ne zato što je popravka propala, nego zato što su mi rano krenule 8ice, pa sam morala da izvadim tri potpuno zdrave 6ice. Da bi ostali imali mesta u mojim malim ustima. Eto, dokaza, da oni koji imaju dugačak jezik, nemaju istovremeno i velika usta. ;)

Ne bih se ja možda ni sada odlučila na popravku, da nisam odlučila da izbelim zube.

Elem, zovnem sinoć jednu privatnu ordinaciju, i zamolim ih da mi pošalju cenovnik na mail. Sestrica me obavesti da pre izbeljivanja moram popraviti sve zube, pa tek onda može izbeljivanje. OK, popraviću, mislim se… Ali! Kad sam jutros ugledala cenovnik! Nije mi bilo dobro! Kad nisam pala sa stolice!

Izbeljivanje zuba laserom košta, ni manje, ni više, nego : 300 evra! Ejjjjj ! 300 evra!

Pa, što bi rekao jedan moj drug, “Ja da imam te pare, ja bih se ženio!”

Nakon pročitanog cenovnika sam se pogledala u ogladalu, u stilu Ruške Jakić, i ne, nisam rekla “Dobro jutro, lepotice!” nego sam samo pomislila “Nije tvojim zubima potrebno izbeljivanje. Ništa njima ne fali! Nisi ti za džabe nosila protezu. Lepi, pravi, zdravi!” Osim onog jednog, doduše.

Ali, od onih 300 evra mi i dalje nije dobro. . . Pa, mislim, koliko bi kod njih koštala popravka ovog mog jadnička, kome i koren mora da se sredi?! Ok, znam ja da je laserom mnogo veći učinak, nego onim gelom u državnoj ordinaciji, ali : što je mnogo – mnogo je! Ide Aurora sutra lepo u državnu ambulantu. Sad mi se ni ono čekanje u hodniku, ni ona matora, izdrndana bušilica ne čini lošom. A posle onog cenovnika, biću srećna i sa običnim poliranjem.  

Uh! Srećno mi bilo sutra! (

27 Responses to “Hoćeš kod zubara umesto mene?”

  1. Deda Says:

    Srecno…

  2. Aurora Borealis Says:

    Uh, treba?e mi…

  3. jelenaartpoezija Says:

    Srecno. Drzim ti palceve.

  4. Jane Doe Says:

    AB, iako to ve? znaš i sama, ne otvaraj usta bez duple ampule lidokain-hlorida!!! :) Naro?ito ako budu koristili i onu bušilicu “propelerku”… Uh, naježila sam se. Držim ti fige mañana! :)

  5. Aurora Borealis Says:

    Jalena, hvala!

    JaneD.
    e, baš i nisi morala da me podse?aš na propelerku! :roll:

  6. zmajcek Says:

    Srecno usranko :P

    Ako ti je ovo neka uteha,ja kad sam bio u srednjoj skoli kad god sam otisao kod lekara vracao sam se sa neizvadjenim zubom jer je zubobolja uvek prosla dok sam cekao .Cak sam jednom pobegao posle one anestezije dok sam na hodnik cekao rekaciju iste :P A knjizicu zdravstvenu su mi redovno postom slali kuci lol

  7. zsteva Says:

    Moraš da nadješ adekvatnog zubara. Ja nisam mogao da ih smislim, baš zbog lošeg iskustva sa školskim i drugim državnim zubarima… Onda sam silom prilika bio primoran da odem, ali sam imao sre?e da dobijem preporuku :) Zna?i ja ?oveku zaspim na stolici. Jer: ?ovek je smiren, lagano pri?a, non stop brblja o ne?emu, nije mi se desilo da bilo šta uradi a da ne kaže šta radi, ne prebacuje pacijentu šta god da je uradio sa svojim zubima, ne izmišlja razne gluposti da bi ti uzeo pare, i neznam šta sve ne još….

    U svakom slu?aju jednom sam morao (polomljen zub) da odem kod drugog, jer sam bio mnogo kilometra daleko… I umro sam od straha, na svu sre?u naleteo sam sli?nog zubara (zapravo relativno mladu zubarku😉, i još se skoro onesvestio na stolici….

    Sve u svemu, bitno je pravi zubar, i kad stekneš poverenje, to postane skroz cool, ?ak može i da prija (uh..)…

  8. extraordinary Says:

    Što bi rekao jedan moj drugar, pain is temporary, pride is forever… ;)

  9. Eniac Says:

    uf treba i meni cika zuba ali nemam ni vremena ni para :D

  10. Aurora Borealis Says:

    Zmaj?ek,
    lako je tebi mene zezati. Neka te, neka…smrc-smrc

    ZStevo,
    da nisi možda koji put otpevao onu pesmu “Moja zubarka je vrlo zgodna devojka. Rado idem kod nje, mada imam zdrave zube sve…” ;)

    Extra,
    izeš ti taj “pride” kad je zubar u pitanju. :D

    Eniac,
    nisam ja htela da kukam ovde zbog straha od zubara, nego zbog onih 300 evra! Stvarno nisu normalni…
    Zato idem kod državnog, mada se i tamo pla?a gomila stvari. Grrrr !

  11. Suske Says:

    Ma i u državnim se pla?a isto. nego kad se mora-mora se.
    Ajd sre?no ti bilo :)

  12. LERMONTOV Says:

    E sad ocekujes valjda od mene neku pravu rec utehe….nikad nisam znao da kazem pravu rec na pravom mestu, pravom coveku sa pravim problemom….ali mene nesto drugo pece….kad pazljivo sve analiziram….300eura?…..ocito da se ja nikad necu ozeniti….e ko ce mene sad utesiti i dati pravu rec utehe……da me je bar boleo zub ili da sam ga bar mogao izvaditi…ne bi uopste razmisljao da idem na tretman:)))…tako je malen taj ulog:))

  13. Dragan Says:

    Joj…Ja, ako se ne?ega plašim onda je to bol zuba…a još više zubara… tako da sam izbegavao zubare koliko god sam mogao…dok nije došlo do toga da sam ostao bez (ne smem ni da kažem koliko) zuba. Kvare se kad stalno moram nešto da grickam, a slatko i ?okoladice…
    Vidi to sredi koliko god možeš, ali izbeljivanje nemogu?e da bude toliko, ni 15% od toga, ali ožda grešim, možda je to za skidanje kamenca :)

  14. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    ne mora se još, ali ne?u da ?ekam da me zaboli. ;)

    Lermontov,
    pa ako je jedini razlog što se ti ne ženiš, to što nemaš te pare, pa skupi?emo ti mi! Otvori?emo Fond za Lermontovu ženidbu! :D

    Dragane,
    jeste, 300 evra košta lasersko izbeljivanje zuba u privatnoj ordinaciji. Znaš onako, ko “holivdske zvezde i zvezdice”.
    Pošto u državnim ni nemaju taj aparat, bi?u zadovoljna i sa obi?nim poliranjem…nakon popravke ovog jadni?ka… :(

  15. electrasdreams Says:

    Slusaj, popravku zuba necu ni da komentarisem niti na to da mislim. dovoljno je strasno pa se shodno tome i ponasam. nego, onih 300 evra za beljenje? Mani se toga, ti udri po sodi bikarboni za beljenje, a ja od onih 300E dajem polovinu, pa lepo pravo kod tamburasa. e za to, brate nije steta dati pare. Vazi?

  16. electrasdreams Says:

    Vidi, od straha pogubih velika slova, cccccc

  17. Walker Says:

    Hteo sam da ostavim komentar ali još uvek sam traumiran i ruke mi se tresu…

  18. LERMONTOV Says:

    Bojim se i same pomisli da taj fond zavrsi uspesno posao za koji ce da bude otvoren:)))))

  19. Aurora Borealis Says:

    Electra,
    ne brini se, NE PADA MI NA PAMET da bilo kom zubaru dam 300 E ! A što se ti?e tamburaša : Kad si u NSu ? ;)

    Walker,
    zar i ti, sine Brute? :D

  20. Chloe Says:

    I ja muku mucim sa zubarima, tj sa SVOJIM RODITELJIMA.
    Zivim u kuci u kojoj je mamina ordinacija i cijeli zivot me u skolu prate sljedeci zvuci:
    AAAAAAAAAA!
    JOOOOJ!!!
    BOLIIII!!!

    O mirisima da ne govorim.

    A sto se tice izbjeljivanja, izbjeljivanje zuba ne moze da promijeni tvoju boju zuba, posto svako rodjenjem dobije odredjenu boju, moze samo da dovede do TVOJE najcisce nijanse, a pri tom lose djeluje na caklinu zuba, sto ga cini osjetljivijim.

    Wow… vidis ti sta je cerka zubara :D

  21. zsteva Says:

    uh.. drugar je bio sa jednom zubarkom, priznajem i meni se svidela, li?i na devojke sa kakvima sam bio, a i nosi nao?are, što je skroz neprakti?no (dvoje sa nao?arima se ili ne vide, ili se samo gledaju)…

  22. Dragan Says:

    Mislim…jel si završila posao…kakvi su utisci :D

  23. pu Says:

    Poslušaj Chloe ;) I ja sam mog zubara pitala za izbeljivanje, a on me odgovorio. I još se smejao svojoj ?erci koja je kupila onaj gel preko nekog tv shop-a, jer joj naravno nije izbelio ništa.

  24. Plonk Says:

    ja sam cuo da je izbeljivanje stetno za zube, ošte?uje se zubna gle?. To je isto kao i kad se koriste ona hemijska sredstva za izbeljivanje kade / lavaboa, i onda to bude jedno vreme belo kao sneg, a nakon odre?enog vremena sve pocne da korodira jer je sa onim sredstvima skinut emajl / zastitni sloj lavaboa.

    Mislim, tako ja kapiram :)

  25. aqua Says:

    “Šta god ho?ete. radite, ali mi prvo dajte anesteziju!” Još samo da mi je nekako da blokiram onaj zvuk bušilice, sve bi bilo OK.

    da anestezija i nista ne osecas…a zvuk blokiras tako sto na usi stavis slusalice tj one bubice i lepo slusas muziku…eto

  26. Aurora Borealis Says:

    Chloe i PU,
    odustala sam od ideja – ali zbog one sitnice, od 300 evra :D

    Dragane,
    Nisam ?ula sat jutros! :mrgreen:

    Plonk,
    ovo izbeljivanje je kao nekim laserom… ali, džaba mu! Šta god da je, ne idem. :)

    Aqua,
    to sam i planirala… ;)

  27. Dragan Says:

    haha, da o?e to :D
    Pogotovu kad nešto ne voliš…

Leave a Reply

