Danas nema novog teksta ;)

Iako sam nekim , meni dragim ljudima, obećala da će danas pročitati nešto novo… Nema teksta danas! )

Juče sam bila vredna, u stili “sam svoj majstor”. Sređivala sam prozore u mojoj sobi. Ne, nisam ih prala, već sam ih šmirglala, sređivala i farbala – k’o pravi majstor! I iako je posao bio gotov do uveče, i ja sam već imala imala par rečenica za novi članak… Ipak ga nisam objavila. “Krivac” za to je moja prijateljica Jelena Art. )
Naime, kad sam posle ponoći sela za kopmpjuter, da uobličim svoje draftovane misli . . . Javila se ona, i u mesto da objavim blog, ja sam s njom pričala do kasno u noć. . .ili do ranog ujutro, kako god. Toliko smo se smejale nekim našim doživljajima, da me je mama jutros pitala “Bože, dete, s kim ti to u pola noći pričaš? Pa cela kuća je odjekivala od tvog smeha!”

A i ko se ne bi smejao Jeleninoj priči o tome kako, kad vozi motor obiđe pešaka i kaže “Nemaš pojam koliko si ti srećan čovek!” Spominjale su se tu još neke priče, kao npr. moj doček Nove Godine u “zagrljaju sa šampanjcem” , zatim smo se prisećale pionirske zakletve …i još mnogo drugih stvari. Ako vas interesuju detalji – pitajte nju! ;) A ako se pitate kako smo mogle pričati toliko dugo – odgovor je prost : kad se nađu dve plavuše…
Ipak, najlepša stvar u svemu tome je da sam nakon toliko smeha, i zaspala i probudila se s osmehom. P

UŽIVAJTE U OVOM DANU, UŽIVAJTE U VIKENDU ! I smejte se malo više!

Za što lepši dan, ostavljam vam ovde dve poptpuno različite, a opet toliko fenomenalne pesme, da sam sigurna da ćete barem malo uživati.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

13 Responses to “Danas nema novog teksta ;)”

  1. Walker Says:

    Šta je to pionirska zakletva???

    PS
    Skuter i motor nisu isto, i to ?e ti ponoviti svako ko je bar jednom seo na motor :P

  2. zmajcek Says:

    Jel bre vas dve plavuse,koga ste oto ogovarale celu noc ? Vidim da ste se bas raspricale jer ni kod nje nema nove pesme :)

  3. zsteva Says:

    extra, dan je divan. Muzika baš prija. I ono najbolje subota je ;)

  4. Lang Says:

    AB, mogla si malo detaljnije da prepricas taj razgovor dve plavuse da se i mi smejemo ;-)))

  5. jelenaartpoezija Says:

    Tako je Walkeru skuter. :) Ti nisi plav sigurno.

  6. LERMONTOV Says:

    Za prvi put u svom kratkom zivotu iskreno ali stvarno iskreno zalim sto nisam plav….i to duplo plav, i gore i dole…:)) da bi smeh bio dupliran i da bi dozivio duplo zadovoljstvo…sva sreca sto to duplo zadovoljtvo ima i ko meni da da i kako to da uradi..nekad je sreca tako blizu oko nas…nekad i nasa zelja moze odjednom da stane deo te srece i to preko teksta…sve sto mi trebamo uraditi je siroko otvoriti oci,otvoriti portu za nasu imaginaciju,balansirati svu tu bogatu paletu potencijalnih pitanja i postaviti po mogucnosti ono pravo pitanje….kod mene otvorio se sav taj proces i meni u celoj ovoj prici samo mi jedno nije jasno: “Ko je bio u sredini tosta…..sredina za koju se svi borimo uvek kad nam tost dodje u ruku” ili o kome ste vi pricali tako dugo i stavili ga u sredinu da uziva podjednako u vasem dijalogu i vasem nepogreslivom intstinktu za ukus i kvalitet…….

  7. Aurora Borealis Says:

    Walker,
    e pile malo…. :D

    Zmaj?ek i Lermontov,
    nismo nikog ogovarale. ;)

    ZSteva,
    A sutre je nedelja, još jedan dan za opuštanje…

  8. Aurora Borealis Says:

    Lang,
    ne smem da ga prepri?am. Kaže Jelena da bismo onda definitivno “uništile ugled”! :mrgreen:

    Jelena,
    u pravu si nije plav. Al’ džaba mu to kada ne zna “Danas, kada postajem pionir, dajem ?asnu re?..” :D

  9. Deda Says:

    Uzivale ste , al bas…

  10. sophonax Says:

    u potpunosti se slazem oko tvoje zadnje zapisane misli.. ili predzadnje- nebitno. :D smejati se, smejati se, smejati se.. ja sam sinoc/nocas umrla od smeha.. nema veze ako su se ostali tukli, ako sam rekla liku da je ruzan, pa je hteo da mi opali samar i ako me je smarao neki odvratan lik.. :D ja i moja superdobra drugarica, konstantno smo se smejale. i moram reci da je super.. pogotovo ako sledeci dan na kafi opet sve prozivis. :D😀
    i dalje se smejem, iako sam pre pola sata povratila sve danas popijene kafe. :D

  11. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    pa prijatelji i služe da se s njima što više uživa, a što manje tuguje

    Sophonax,
    pa gde si mi ti? :) Nego, vidim i ti probleme sa smara?ima imaš. Ja jednog smara?a i opisala u jednom od prethodnih tekstova. I vala, baš mi je dosta više takvih! :D

  12. jelenaartpoezija Says:

    E to mu je propust, moramo ga nauciti. :)
    Ja evo zivam biti veran drug i postovati roditelje.. :)

  13. Walker Says:

    Nja :P

    S jedne strane mi je drago zbog vas, što ste to osetile, a žao opet, što ne sedite svake nedelje negde na terasi/u dvorištu u odabranom društvu, uz gitaru, i smejete se do izlaska sunca…

Leave a Reply

