Joj, al’ me tipovi nekada smaraju!

Iako me je sister opomenula (doduše sa smajlijem u rečenici) da će neki stvarno da pomisle da sam lezbejka ako ovo napišem, ali ipak:
*

Jooooj, al’ me tipovi smaraju uveče u gradu!

Izašla sam u subotu sa drugaricama u provod. Nisam par meseci izlazila, i stvarno sam se radovala tom “ženskom izlasku”. I onom spremanju, sve u kompletu sa sveže nalakiranim noktima, i štiklama od 10cm., i feniranju dok sa radija trešti muzika. . . Ma, svemu!

Otišle smo u konobu Orkus, na tamburaše. Mogli ste i slike sad da gledate, da baterije u foto-aparatu nisu bile prazne. Muzika standarno super, masa u lokalu vesela. Svi piju, pevaju, PARDON : dernjaju se “Dunave, dunave, kraj tebe mi scre moje ostade…” (Jelena, setih se i tebe) Ma, atmosfera jednog pravog vinskog podruma, i sve to naravno uz odlične, hladne pola-pola špricere!

I onda, naravno, sve to pokvari jedan tipičan mamlaz, koga bih inače namirisala na kilometar, da onaj špricer nije bio onako jak. Elem, prilaze njih trojica, gledaju gde da “parkiraju” u onoj gužvi, i moja “pametna” najbolja drugarica im, onako naivno, ponudi da ostave jakne na našim stolicama. I to uz objašnjenje, meni, “Pa, znaš kako je nama kad nemamo gde da spustimo jakne i torbe…” Joj, ćurko jedna…

Naravno, momci se nisu zadržali na tome, nego su taj poziv odmah iskoristili da se bace na priču. . . . OK, priznajem, dvojica su bila sasvim ok momci, ali onaj treći…. Uh! Pa, taj nije zaklapao! Pričao je 100 na sat! Plus, konstantno se iz petnih žila trudio da bude zanimljiv, a bio je daleko od toga. I naravno, k’o za inat, nakačio se mene da muva! Uzgred, da napomenem da mu je negde oko 40-42 godine (meni je 27, pa računajte razliku) a mislim i da klinci od 15 imaju bolje fazone, pogotovo za muvanje.

Vrhunac je bio kada je nestao na kratka, jer je video da je “zanemaren”, i od strane drugova i s moje strane, i nakon što se vratio ispaljuje sledeće pitanje:

“Jel ti to muvač?” . . . . .WTF ?!. . . “O čemu pričaš?” upitam ga.

“Pa, ovaj tip iza tebe me je pogledao k’o da mu ulećem u teritoriju. Mislim, hoće i on da te muva, ali sam te ja pre njega zbario.”

Od zapanjenosti sam samo promrmljala da nemam pojma o čemu priča, i da niko nikog nije ZBARIO. Ali, ja on pokazujući na svoje drugare, samo nastavio:

“I ? Jeste li razmenili brojeve telefona? Pa, mogli bi…” – i tu ga ja presečem sa

“Šta bi mogli? Da se čujemo sutra da idemo na kaficu? Ili da se sledećeg vikenda dogovorimo za izlazak? Sorry, ali ne delim telefone ljudima koje upoznam u kafani.”

Pogledao me zapanjeno, i naravno pitao zbog čega, i “Zar nije UPRAVO to baš razlog zbog koga RIBICE izlaze? Da upoznaju DOBRE tipove?”

Jao, pala mi je roletna na oči!! Mislim, nisam ja nikakav odbojna, nadrndana devojka koja ne voli da se zeza u gradu, ali ON ! Bože me sačuvaj! I odakle mu do vraga ideja da je ON MENE ZBARIO ?! Nisam znala da su devojke “zbarene” ako su silom prilika bile prinuđene da pola sata slušaju par loših viceva, na koje se čak ni nasmejale nisu, nego su samo klimnule glavom.

I onda vrhunac večeri: kreće sa nekom pričom, koja je valjda trebala da nam bude smešna, o tome kako on veruje u Deda Mraza i veruje u bajke, i da bi mi RIBICE trebale da verujemo barem u bajke…… E, tu mi je naleteo k’o kec na destku!

“Pa, ja verujem u bajke. . . Pogotovo u one sa prinčevima.”

“Stvarno?” upita me on oduševljen, sa pogledom srećnog teleta.

“Pa, naravno! Verujem u prinčeve na belom konju. . . Doduše, u zadnje vreme mi prilaze samo konji.”

I napokon je ukapirao! I, fala ti Bože, onda je napokon i ućutao. A već posle par minuta rekao drugovima “Hej, mogli bi mi da krenemo kući.”

28 Responses to “Joj, al’ me tipovi nekada smaraju!”

  1. UroHe Says:

    E, sestro slatka, pa ti tek sad primetila da je sve manje prin?eva, a sve više konja…pa se, samim tim ne zna ko koga jaše…
    Šalu na stranu, baš mi je žao što ti se tako nešto desilo…Ali mi je drago što je, bar te ve?eti neki smor ukapirao da nije zanimljiv…
    S druge strane, moram da ti priznam da ne pripadam u konje iz bajke :) ali me zato cure ne shvataju ozbiljno ako po?nem da im se udvaram, na “starinski” na?in, kao prema damama, i sa što više umesnih komplimenata…Ima dakle i takvih koje o?ekuju neke glupe isprazne pri?e, a mi romantici ostajemo sami i tužni…Uh, al se ja iskakih, kao da je moj blog, a ne tvoj :D
    Sre?no u ljubavi, da ne pri?am mnogo, iako bih mogao…

  2. Aurora Borealis Says:

    Urohe,
    Ma, da je on meni pokvario ve?e, ne nih ja mogla napisati tekst s kojim bih barem nekom izvukla osmeh… a sigurna sam da si se barem malo nasmejao! :)

    p.s.
    Nemaj brige..znam ja da je sve manje prin?eva, ali nisam odolela da mu ne prospem taj stari fazon! :mrgreen:

  3. Suske Says:

    Fazon možda jeste star, ali je efikasan :D

    Ja se slatko ismejah tvojoj muci, pa ti sad vidi :mrgreen:

  4. dragana Says:

    hej, samo da ti ostavim pozdrav:-))

  5. DarkNemos Says:

    Ti surova, odvratna osobo :) :P

  6. LERMONTOV Says:

    Postovana rora….takve tipove moze samo majka da voli:))))….jedina razlika izmedju mene i njega je to sto sam drasticno mladji od njega:)……a majka ko majka ….ima i srca i kapaciteta da voli svako svoje dete podjednako tako da ne sumnjam da i kod mene je to slucaj:)))…..
    P.S.Dobro je da jos inspirises ljude oko sebe…..jos izazivas interes,jos si bezobrazno mlada i lepa, a uslobodnom vremenu znas da budes i drska…..ako sam i nekad zelio da upoznam tebe evo sveceno obecajem da cu se odreci tog zadovoljstva:))))…..necu da shvatim da u meni lezi jedan ogroman konj:))))

  7. ALL Says:

    E , super ti je fora , ovo za konje i princheve , sve je vishe konja i sl , datira iz kenozoika ;) ALO BRE lepo pishi da je poruka posta da si gistro riba i da te muvao neki ljadza , ALI ZAPITAJ SE zashto je bash tebe muvao ljadza? Zashto ne tvoju drugaricu “tjurku” koja je ponudila mesto za njihove jashe ( ah naivne li devojke ;) svaki IOLE NORMALAN muskarac bi to protumachio kao ti zvrndovi , kao poziv ( latentni) za muvachem ;) zaista prinajem da prvi put chujem za tako suptilan termin za objekat koji muva , a ti ? Tako naivna sa 27 , mislim , shto da te trese chola koji ima 52 kad mozhe marko zhivic koji ima 30ak , AL RAZLIKA seko , drastichna ali bash . Ne robuj predrasudama , bolje da te trese kvalitet pa bio stariji od tebe 20ak dina nego budala tvoje godishte , il sam ja glup ?! ;)
    I odobrila ne odobrila , to ti je shto ti je ;)

  8. zmajcek Says:

    Curko jedna,sto mu ne dade moj brij telefona u razmenu pa da si mi blagovremeno javila :) Taj bi bacio mobilni u bunar garantovano :)

  9. jelenaartpoezija Says:

    E draga Ro , ja se sita ismejah🙂, ne situaciji nego tvom nacinu opisivanja.
    A sto se tamburasa tice: “… za salasom zelja da me mine…al rekose mi…”

  10. kukac Says:

    E komsinice, al si me sad slatko nasmejala!!!!

    Nego, kakvi su tambursai, da dodjem jednom da proverim jel znaju “ko te ime taj te nema” na uvce…..

    PO slikama mi poznato, to prekoputa Jovine?

  11. Lang Says:

    Svaka cast sto si uspela da ga “slusas” i tih pola sata pre nego si mu prosula tu izlizanu posalicu. No valjda za izlizane i posalica adekvatna :-)

  12. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    bolje da te nasmejem , nego rastužim ;)

    Dragana,
    briši tamo, i loguj se ;)

    Dark,
    pa mogla sam još gora da budem, ali nisam..baš sam bila fina.

  13. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    ako se nekad i upoznamo, nemoj da pokušavaš da me “stratuješ” a ja ti onda obe?avam da se ne?eš ose?ati kao konj. :mrgreen:

    ALL, ne znam šta ti zna?i ono GISTRO riba, ali da sam naivna – tu si se gadno prevario. I još nešto: ne hvala, ne želim da me “trese” neko ko je od mene stariji 20 godina. Džaba mu iskustvo, kad ga je zeznula godina proizvodnje. ;)

  14. Aurora Borealis Says:

    Zmaj?ek,
    ne bavim se tim igricama tipa “da?u mu broj, ali ne?u MOJ broj” ..Mada, šteta što mi to nije palo na pamet… :D

    Jelena,
    pa situacija u stvari i jeste bila komi?na, mimo toga što mi je malko kidao živce

  15. Aurora Borealis Says:

    Kukac,
    svirali su “Ko te ima , taj te nema…” i to nekoliko puta! :)
    A Orkus je u Gr?koškolskoj, ako ideš iz Paši?eve, onda je to prvo dvorište s desne strane. Znaš, na 15m od ?oška

    Lang,
    Morala sam taj fazon da upotredim, jer ?isto sumnjam da bi neki noviji ili kompleksniji, ukapirao :mrgreen:

  16. ALL Says:

    Gistro riba , pa kako tebi pojasniti ..chekaj , jesi ti iz Bg ? Bg girls znaju shta to znachi , al recimo , gistro , kao , razumesh , kao riba si ..
    A naivna , ma gde bre , samo se pravish , bash kao i tvoja ortakinja “tjurka” koja je , jadna , naivna ponudila ljadzama mesto za jashe ;)ONI TO SKAPIRALI KAO SHTO BI AN GRO MUSKARACA , KAO POZIV NA TRPANJE ( JE L ZNASH SHTA ZNACHI TRPANJE ? ;)E onda jebi ga , nije bio chola nego neki shmoklja sa trulim forama
    A shto se tiche godishta , glupa si , jebi ga , jer vidish , ja bih mnogo radije tresao suzanu manchitj nego mariju sherifovic , il sam lud , a !? ;)))))

  17. electrasdreams Says:

    E samo da mi je znati zasto vredjate konje? Trebala si da kazes…”u poslednje vreme mi prilaze samo konji, uz izvinjenje konjima…”; e bas me nasmeja.

  18. Deda Says:

    neznam za ovu foru, ma koliko bila stara…evo , nesto i ja da naucim, svidja mi se…

  19. Jane Doe Says:

    Sister, slede?i put obavezno uzmi broj telefona, i lepo ga postuj ovde na blogu. :) Još ako bi uspela da ga ufotkaš fonom, pa da ovako lepo prokomenatišemo. :)
    Ina?e, super si ga blokirla, ali 30 minuta?! Mnooogo. Sa takvim likovima ne treba da budeš “Crveni krst”… posle dve re?i, samo izvedeš ?uveni “Talk to the hand” manevar. :)

  20. BeerBaron88 Says:

    Uh ala si me slatko nasmejala, ali si stvarno trebala da se izvu?eš ranije. Ne podnosim takve tipove. Užas, blagi…

    Preporuka za slede?i put: kada te neko smara samo ga prekini re?enicom “i say good day” i okreni se.

  21. LERMONTOV Says:

    Trazim pomoc jer sam ja malo glup u pogledu strucnih izraza,slengova i sve ono sto je reflekt modernog vremena…mislim ne da sam ja dekadentan….skraja bilo….ali kad ja nesto neznam onda zbilja ne znam:))….rec mi je bila i hteo sam pitati: sta je “stratujes”????!!!:)))))
    P.S.Znam da mi se sad svi smeju ali i to je vrlina, i osmijeh i prezir valja zasluziti isto kao i glupost,humor,intelegenciju i sve ostalo sto je sastavni deo nas, nosimo ga u sebe i uvek se bojimo da ga stavimo na analizu:)))…evo ja sam svoju glupost ili neznanje stavio:)))

  22. jelenaartpoezija Says:

    To ti znaci, udvaras se devojci. Koliko ja znam.

  23. Aurora Borealis Says:

    Electra,
    obe?avam ti da ne?u više vre?ati konje! :D

    Deda,
    ?ovek u?i dok je živ! ;)

    JaneD,
    sister, a jel znaš za onaj “Talk to a window!” ?

    BeerBaron,
    tip je više ri?ao u prazno, jer smo mi razgovarale sa njegovim drugovima. A ni drugovi nisu obra?ali pažnju na njega. :)

    Lermontov,
    Jelena ti je odgovorila. STARTOVATI = po?eti se udvarati.

  24. LERMONTOV Says:

    Hvala puno……tri zivota da zivim necu moci da vam se zahvalim za sva dobra koji ste ucinili za mene…ovako ili onako, pre ili kasnije vraticu uslugu:)))

  25. zsteva Says:

    Zapravo sve je to izopa?eno… ?ak i kad se vidi iz aviona da imam prodju kod neke, obi?no se ose?am kao idijot, jer treba pro?i sve to zbog ne?eg drugog (zapravo nepamtim kad sam se ose?ao prijatno i da je od toga bilo koristi)… Dok opet drugar smori sve žive, a dosta riba ga ipak sluša. Šta re?i kad sam silom prilika bio prisutan, meni se stomak prevrnuo naopa?ke.

  26. aqua Says:

    “Jao, pala mi je roletna na o?i!! Mislim, nisam ja nikakav odbojna, nadrndana devojka koja ne voli da se zeza u gradu, ali ON ! Bože me sa?uvaj! I odakle mu do vraga ideja da je ON MENE ZBARIO ?! Nisam znala da su devojke “zbarene” ako su silom prilika bile prinu?ene da pola sata slušaju par loših viceva, na koje se ?ak ni nasmejale nisu, nego su samo klimnule glavom.”

    hahaha, ma ti si bila zbarena a da to i neznas…hahaha…e bas sam se ismejala….sto volim te matore “dobre” :tipove” hahaha…a i ti si nasla gde ce s da izlazis…ako hoces piletinu moras na fensi mesta…hahaha…a ako hoces da te niko ne muva…ostani kuci….hahaha

  27. mVeliki Says:

    Brootalno !

  28. Aurora Borealis Says:

    Aqua,
    Necu piletinu. :) Fala ti lepo na tom “zadovoljstvu”. Probala sam….ukusno na pocetku, ali jako bljutavo na kraju. ;)

    mVeliki,
    Sta je brutalno? :)

Leave a Reply

