Gramatika ~VS~ Lepo ponašanje

Sinoć sam, od osobe koja se potpisala kao ALL, na svoj prethodni članak dobila komentare ove sadržine:

Komentar br.1) :
Prvo , nije lezbEjka , nego lezbIjka , a onda , nisi luda da PALISH MEDJ’ lezbIjke pored ‘vakih kuronja ..
Komentar br.2) :
E da , poseti moj blog ( all.blog381.com ), mozhda nauchish neshto .. pa i o sexu , e vec o lezbIjkama loma
Komentar br.3) :
Mislim ” je l hocesh ti u lezbEjke ili necesh ? ”
Ej , ovo cu da stavim u knjigu , hihihihihihhi ,
ALO bre nepismeni , nije lezbEjka nego lezbIjka , budi makar malo pametna pa ostavi ovaj komentar da nauchite neshto jebo te , zato si i izbrisala prethodni , sad sam izvalio , jer si lezbEjka
Uzgred , je l ocesh ti motiku bez leba ? Pita tebe srpski domatjin sa Dorcola E palim ja , a vi “uzhivajte” ovde , ciao
Komentar br. 4) :
Ma ko VI bre jebe mater kad mi brishete SSuptilne komentare , ej , smeshni ste , ALI ZAISTA , mediokriteti , ciao !

A na moju pp poruku da mi je žao, ali da ne mogu da odobrim njegove komentare, dobila sam i ovaj odgovor:

Odobriti .. hihihihihihi , chekaj jebo te , ko si ti da odobravash ili ne odobravash TIM PRE SHTO TE NIKO NISHTA NIJE PITAO !? A najmanje da odobravash , ajde seko prizemi se loma , i inache , a tek kad bi znala ko je sa ove strane ne da bi se prizemila , nego bi chuchnula i zamolila me da odradish ———— , je l se tako kazhe .. mislim , ako ti odobravash , hihihhihihhi ,
Mislim da cu napustiti ovaj blog ,uglavnom mediokriteti , a to ne volim .

E, pa sad, dragi moji čitaoci, sami možete videti sa čim se sve jedan pisac bloga susreće. Ovo nije prvi put da dobijam ovakve komentare, ali je prvi put, da mi to piše osoba koja za sebe smatra “da je neko i nešto”, a svojim “znanjem” pokazuje koliko je zapravo neuka. I ko je sad ovde mediokritet?

P.S

Samo jedan mali odgovor Gdinu. ALLu, pošto vidim da mu jako smeta korišćenje reči LezbEEEEjka umesto LezbIIIIIIjka: Studiram engleski i zbog toga znam da se reči, koje smo usvojili iz nekog stranog jezika, ne prevode uvek onako kako ih izvorni govornici izgovaraju. Samo toliko. . . .

19 Responses to “Gramatika ~VS~ Lepo ponašanje”

  1. Ivana Says:

    Što volim kad te neko u?i pravopisu, a pritom koristi slova koja i srpskom jeziku ne postoje…

    a možda lezbEjka uopšte nije preuzeta iz engleskog nego iz francuskog?

  2. Aurora Borealis Says:

    Proverila sam upravo: ne znam poreklo re?i, ali je pravilno ovo moje, sa E. ;)

  3. Suske Says:

    Strašno. Budala vala na sve strane. :evil:

  4. zmajcek Says:

    E slatko bi sve te gramaticarke i pravopisce na blogovima oterao u tri lepe PM. Rora, sorry na psovki ali je ovo bilo jace od mene,jednostavno pisem kako mi se cefne a ko ne vole nek me ne cita.

    A ovakve debilcine tipa  All ,bi vrlo rado nabio zive na kolac i ti na nekom prometnom mestu jer je kolac jedina prava stvar za takve pecenike.

  5. Jane Doe Says:

    Džejn Dou tu d reskju. :)

    Lezbejka vodi poreklo od gr?ke re?i Lesbios, tj. “sa Lesbosa” (a Lesbos je gr?ko ostrvo), odakle je ina?e i anti?ka pesnikinja Sapfo, koja se u svom “radu” bavila tom, jel’te, tematikom.

    PS Volim etimologiju. :) A da lik ima ozbiljan problem, to je ve? o?igledno.

  6. ???????? Says:

    ???????? ?? ???? ???? ????????, ????????? ? ???????? ???????? ????? ????, ? ???? ?? ?????? ?????? ????????? ???????????, ????????? ? ?????????? ?????…
    ????? ??????, ???? ?? ? ??????, ?? ?? ?? :)
    ??? ?? ????? ?? ?????? ::)

  7. Aurora Borealis Says:

    -Suske, znaš i sama..

    -Znaj?ek i JaneD, pa mi smo mediokriteti, a ALL je iznad nas.. ;)

    -Zajebant, kažu mi da ne pratim modu, pa sam ja odlu?ila da ipak budem makar malo IN :mrgreen:

  8. LERMONTOV Says:

    Stalno i mene kritikuju o mom pravopisu ali sva sreca sto mi nisu dirnuli moju seksualnu orientaciju:)))))…jer i za jedno i za drugo imam cvrsto alibi:)))))))ah rora…..uvek imalo je nerealiziranih osoba,s krizom u identitetu i sa prazninom od djetinstva…..umoran sam da popunjavam takve praznine i da budem surogat nekome ko ima svoju prirodnu i biolosku familiju…ostavimo malo i njima da urade nesto dobro za svog sina i za sebe i da konacno ostave neki drugi trag osim trag svog sina:))))

  9. jelenaartpoezija Says:

    Ma ima svakakvih… :(
    Ovo sa leve strane je toliko uvelicano, da pola clanka vidim, a pola ne.. grrr

  10. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    Upravo pokušavamo da rešimo taj problem. Ina?e, iz Firefoxa izgleda ok, ali iz Inetrnet Explorera….strašno! :(

  11. Deda Says:

    Ja se ne ljutim kad me neko ispravi, cak i postujem, ucim i napredujem….ali da me neko zbog gluposti ponudi onakvim rabotam, e to mi se ne svidja i jako me ljuti…

    Nazalost, medju nama ima i nekulturnih …

  12. Chloe Says:

    All.. Ne kaze se “loma”, pogledala sam u Vujakliji, ne pise nista. Mislim da se u srpskom jeziku kaze “malo”, ali ne zelim da proturijecim jednom intelektualcu i muskarcini kao sto si ti.

    Jos neke stvari koje si… pogresno napisao:

    -Poslije rjecice “li” stoji apostrof ako je napisana kao “je l”
    – Prije rijeci “hoces” stoji apostrof ako je napisana kao “oces”
    – Vulgarizmi se po pravilu pisu gramaticki NEPRAVILNO tako da nije “jebo te”, nego “jebote”
    – Ne pise se “domatjin” jer srpski jezik vec posjeduje, sebi svojstven, prednjenepcani konsonant “?”
    – Ako zelis da iskoristis pitanje “ko je” u recenici, pisi ga odvojeno, a ne “koje”.

    Ali naravno da si ti sve to vec znao. Posto si “kuronja”, a to je najvise intelektualno zvanje na Balkanu.

  13. extraordinary Says:

    Hehe… Aurora, nisi svesna koliko ti je ovaj mladi ?ovek pomogao da napišeš ‘vako sjajan post! :P Budi mu zahvalna što te je nau?io pravopisu :D

  14. Aurora Borealis Says:

    Extra,
    hvala njemu što sam na njegovom “pravopisu” videla koliko sam JA pismena. :mrgreen:

  15. Walker Says:

    ?ek, zašto ljudi blogove shvataju kao neku vrstu foruma i ekipnog druženja, ipak je na blogu o?ekivano najlu?i autor. Mada, …

    I ja dobijam neke nebulozne komentare stalno. Na primer od Aurore… :D

  16. Walker Says:

    Eto, sad sam sebi navukao bedu na vrat – po?eo sam re?enicu malim slovom :(

  17. Aurora Borealis Says:

    Ma, nisam te zbog ovog teksta cimnula… Nego zbog BlogOpena!

    A za ovo “nebulozne komentare”….?ekaj,?ekaj… samo da dobijem inspiraciju… :D

    P.S.
    Ispravila sam ti to tvoje malo slovo. Jesi sad happy? ;)

  18. nina Says:

    hahhhhaaaaa…..gosn All se i meni potpiso ispod posta…..doduse,nije kritikovao pravopis (cak se i pohvalno izrazio o mom pisanju) ,vise se osvrtao na seks….umrla sam od smeha…..

  19. katja Says:

    imala sam i ja prilike da se susretnem sa tom osobom,tako da…bolje ne obracaj paznju…na moj blog~niko kao on~ona mi je odg~Tebe bushi drugu voli .. Prijatelj .. ajd kad kazesh~

Leave a Reply

