BlogOpen 10.11.’07 Novi Sad

Kada: 10. novembar 2007 na Jesenjem salonu knjiga i medija, SPC Vojvodina

Gde: Novi Sad, SPC Vojvodina (link: www.spens.co.yu) , Amfiteatar i Konferencijske sale

Kako: Radna celina u okviru Jesenjeg salona knjiga i novih medija, u organizaciji PUIKV
Jesenji BlogOpen je regionalni radno-prijateljski susret blogera, koji će, počevši od ove jeseni, biti na kalendaru redovnih godišnjeg susreta svih učesnika u stvaranju blogosfere: autora blogova, čitalaca, IT pregalaca i mainstram medija.
Zahvaljujući ljubaznosti i dobroj volji Poslovnog udruženja izdavača i knjižara Vojvodine (link: www.knjigavoj.co.yu) , BlogOpen će dobiti sve uslove za realizaciju možda nasjvećeg susreta blogera u regionu: Amfiteatar na Spensu kapaciteta 250 udobnih fotelja za slušanje predavanja, Konferencijske dvorane za održavanje radionica u kapacitetu do 20 polaznika i prateću opremu neophodnu za realizaciju projekta.

Ciljevi:
1.Rasprava o temama i problemima koje su specifične za ovaj način javne komunikacije
2.Konkretizovanje virtuelne komunikacije u javnom, stvarnom prostoru
3.Pobuđivanje pažnje šire javnosti na ovakav oblik prisutnosti i važnosti informatičkog društva
4.Promocija informatičkog društva, elektronske komunikacije i upotreba interneta kao izvora podataka, obrazovanja, povezivanja i razvoja demokratije
5.Markiranje najvažnijih i najuspešnijih blog-kreatora javnog mnenja i izvora informacija.

Program (detaljniji program uskoro):
1.Stručna predavanja na temu blog-kulture, komunikacije, informisanja, dizajna.
2.Radionice na temu kreativnog pisanja i područja oblikovanja.
3.Druženje autora i čitalaca. ;)

 

Sajt BlogOpen će uskoro biti gotov, pa će svi koji žele da prisustvuju, moći tamo da se prijave. A otvorena je i Flickr grupa, pa ćemo tamo moći da pastujemo fotografije sa okupljanja. 

Tekst je preuzet upravo sa sajta BlogOpenFlickr

 

Dobrodošli u Novi Sad, dragi blogeri! )

28 Responses to “BlogOpen 10.11.’07 Novi Sad”

  1. Chloe Says:

    Ej pa mene ovo zanima i sa strucne strane :))) Idemoooo

  2. Aurora Borealis Says:

    Nego šta, nego idemo! Tj. ja sam ionako u NSu :)
    I JaneD je spominjala da bi došla, obe?ala sam joj neke pala?inke. :mrgreen:

  3. walter Says:

    Ocu i ja palacinke :)

  4. Aurora Borealis Says:

    Ako do?eš u NS, možda ih i dobiješ… ;)

  5. walter Says:

    Vidis tamo na forumu da smo zainteresovani. Al ako dodjemo svi… ima ruke da polomis vrteci tiganj. :)

  6. Aurora Borealis Says:

    Walter, odvedem vas ja lepo u pal?inkarnicu, pa nek oni lomi tiganje.

    Da ti odam jednu tajnu: znam da kuvam, da spremam kola?e… ali kad su pala?inke u pitanju. . . .ne bih preporu?ila. :mrgreen:

  7. Moo Says:

    Oooooooooooo! Pa ti si prva javila :)

  8. Moo Says:

    Ina?e, BlogOpen ?e u ovom slu?aju biti jedna radna celina u okviru Jesenjeg salona knjiga i medija: Od Gutenberga do bajta (za potpunu informaciju). ;)

    A ja pala?ike pravim odli?no, ali sumnjam da ?e biti vremena za to.

  9. Suske Says:

    Ja dolazim, rekoh ve?. Bile pala?inke – ili ne! :D

  10. Ivana Says:

    Ja bih rado. Vide?emo.

  11. Aurora Borealis Says:

    -Moo, što se ti?e toga da sam prva javila: “Male tajne, velikih majstora”… ;) A što se ti?e pala?inki: odvedš?u ih u Disney, pa eto im! :D

    -Suske, ovi tvoji Borani planiraju neki autobus i neke majice, ali ih moraš odgovoriti od navija?kih rekvizita. :)

    -Ivana, ajde, ajde….organizuj se…

  12. Suske Says:

    Ma ne brini za Borane. Pod kontrolom su :mrgreen:
    Mnogo posla imam pa se banda raspojasala malo, ali nema brige sredi?u ja to :mrgreen:

  13. zmajcek Says:

    A mogu i ja ? :P

  14. Aurora Borealis Says:

    Suske, samo ?vrsta ruka ;)

    Zmaj?ek, se?aš se one glupe emisije “A što ne bi moglo” :)

  15. jelenaartpoezija Says:

    Ja ne dolazim ali Vas sve pozdravljam. :)

  16. Deda Says:

    Hvala bogu i Suske, sto i ja napokon pripadam nekoj ,,bandi,,.
    Necemo biti nestasni, ipak smo mi neki blogeri…
    Pozdav…

  17. zmajcek Says:

    Ako se Borani zaista odluce da dodju ja dolecem po ceni otkaza :P

  18. Aurora Borealis Says:

    Ako Deda ponese svoje rekvizite, a Zmaj njegove….bi?e veselo… :D

  19. tinderstick Says:

    Zanimljivo…moj grad…doci cu…

  20. Suske Says:

    Ako vi bre ovakvu “edukaciju” najavljujete, ja ?u da uzmem zimski godišnji odmor :mrgreen:

  21. Aurora Borealis Says:

    Bez zezanja sad , Suske, s obzirom da si po?ela sa onim profi sajtom, verovatno bi ti dobro došla predavanja i radionice. ;)

  22. Suske Says:

    Ma naravno. U?iti i samo u?iti. Evo vidiš kad ti ostavljam komentar :)
    Dolazim u NS i sve vreme ?u da budem u radioniciama, ali svim kolko ih ima, a vi idite na pala?inke, nemam ništa protiv :evil:

  23. Chloe Says:

    Alo bwe Aurora! :( Pa piši nam nešto…

    Ej kraljica si za komentar All-u :D

  24. Aurora Borealis Says:

    Ma, nemam nešto inspiraciju ovih dana… :( Sve neke tužne tekstove zapo?injem,, pa ih brišem.

    A što se ti?e ALLa… ja jesam bila uvre?ena, ali nisam zlopamtilo.

  25. kukac Says:

    o komsinice, Disney se ovde pominje… prijavljujem se i ja…
    nadam se da mi avijon nece kasniti to jutro pa da dodjem

  26. BlogOpen… Pridruži se, Uklju?i se! Says:

    […] Evo posle laganog BUZZa koji je krenuo preko flickra i lagano se proširio jednim delom blogosfere, evo da prozborim i ja koju re? o ovom, drugom blogerskom opupljanju pod imenom BlogOpen koji je ove jeseni jednostavno tako i nazvan, BlogOpen :: jesen 2007. […]

  27. Sasvim obi?na pri?a » Blog Archive » Druga pri?a ? Says:

    […] Spremam se za Novi Sad, za BlogOpen i za pala?inke. Do tada treba uraditi jo? neke BITNE stvari, da dodam, na svu sre?u, ima posla preko glave.   […]

  28. Druga pri?a ? | Sasvim obi?na pri?a Says:

    […] se za Novi Sad, za BlogOpen i za pala?inke. Do tada treba uraditi još neke BITNE stvari, da dodam, na svu sre?u, ima posla preko […]

Leave a Reply

