Biti lezbejka ili ne?

Šta je bilo? Niste valjda pomislili da se to JA dvoumim?!. . . . .Ma, Bože sačuvaj! . . . Nego, sledeća priča je u pitanju:

Zove me drugarica neko veče i čim sam podigla slušalicu, ona ispaljuje pitanje:

“Jel hoćeš ti u lezbejke ili nećeš?”

Nasmejala sam se, jer sam pomislila da me zeza zbog jedne moje izjave od pre par godina.  Tada sam u šali, nakon jedne krate ali burne veze, izjavila da bih najradije postala lezbejka, ali mi je problem što previše volim muškarce. Pitam ja nju odakle joj je to sada palo na pamet, a ona nastavlja:

“Pa, znaš, ako hoćeš, neće to meni smetati. Jer ja sad nešto razmišljam….idem i ja u lezbejke. Ne ide mi s muškarcima, pa to ti je! Nije meni do seksa. Da je samo to ….lako bih rešila taj problem. Vibratori ionako više nisu skupi. Ali, nemam ja više živaca za sve to…. Prvo to upoznavanje, pa muvanje, prvi izlasci, pa onda odmah na red dođu i prve ispale, svađe, razočarenja. . . Pa, nešto sad kontam, da mi je jedino rešenje da prestanem da se nerviram zbog muškaraca – da postanem lezbejka.”

Jao, smejala sam joj se toliko da su mi i suze pošle!

Na svu sreću, do kraja razgovora je odlučila da se još malo strpi, i da još nekom muškarcu da šansu, pre nego što tu svoju ludu ideju sprovede u delo….

Svaka povezanost teksta i pesme iz plejera….. je naravno namerna.

25 Responses to “Biti lezbejka ili ne?”

  1. pu Says:

    Hehe, slatke su to muke, ipak (:

  2. Aurora Borealis Says:

    . . .ipak, ne?emo “u lezbejke”. :D

  3. LERMONTOV Says:

    Jedan moj prijatelj jednom onako spontano i prijateljski nazvao me valjda da demonstrira svu svoju radost koju ocito nije mogao da je suzbije i da je zadrzi duze u sebi…..”Neka…pusti coveka da otvori taj ventil srece” rekoh u sebi mada mi je bila cudna sva ta njegova sreca od coveka koji je bio hipohondrik po vokaciji……”Razlog moje srece nije da nju podelim onako badava preko telefona, a da je ne osetim zajedno s tobom”rekao mi on kratko……”Hm…zaintrigirala me ta njegova sreca i da, ostavio sam pravila igre u njegove ruke”….i otisao sa mislima i zelju da ta njegova sreca bude sto zaraznija…video sam ga….bio je srecan…ustvari da budem iskren nikad ga nisam do tada video tako sretnim…..a ja nikad dosad tako radoznao kao tog trena,te minute i tog delica sekunde….”Brzo…pucaj s rafalom da bi sto brze izasla sva ta sreca iz tog tvog kalibra” rekoh mu kratko…i on poce onako tiho sto je bio i odraz njegovog karaktera “Sad pre dva sata gledao sam film……..i to ne bilo kakav film…..film sa pederima”…….”boze sta mi on govori” upitah sebe kad vec nisam imao hrabrosti da upitam njega….”Dobro i sta ima to veze s tvojom srecom i gde sam ja u celoj toj prici” ironizirajuci upitao sam ja njega….”Ja ne znam gde si ti u toj prici ali znam gde sam ja……..na pocetku sam se tako bojao pocetka tog filma…mislio sam da cu uzivati i uzasan strah me spopao u toku filma….kad sam video kraj video sam svu svoju srecu za koju nisam ni bio svesan da postoji u mene,jer sam bas na kraju filma shvatio da sam na pravoj strani i da uzivam na toj strani….i u svoju cistotu”:))…….zajmio sam mu odma film da bi i ja potvrdio ili demantirao moju stranu ili srecu,film je zavrsio……”sretan sam u ovom trenutku….i zelim da tu moju srecu podelim s neku da bi i ona postala sretna i svesna za svoju pravu stranu”………..tesko je pronaci onog pravog ili onu pravu, a kad jednom to ucinimo, e tek onda bi shvatili svu lepotu,velicinu i grandioznost suprotnog pola:))

  4. Aurora Borealis Says:

    Zna?i, Lermontov, takve filmove ti gledaš, da bi znao na kojoj si strani…. :D

  5. Suske Says:

    Ha, ha i ja se saltko ismejah tvojoj drugarici.
    Vi’š palo i to meni na pamet pre xy godina, mislim na bez muškaraca, ali nije išlo … :mrgreen:

  6. Deda Says:

    Pozdrav za tebe i tvoju drugaricu.
    Ipak je lepse musko zensko, nego bilo koja druga kombinacija.
    Sta je trenutno stanje naspram celog zivota….

  7. jelenaartpoezija Says:

    Auu kolika su ti slova.
    Izgleda da je mnogo nas tu recenicu izgovorilo u datom momentu. :)

  8. LERMONTOV Says:

    Ja tako minem aurora niz taj proces sazrevanja….da bi uzivao u plodove svog sazrevanja trebas postovati sav taj prirodan ciklus iz samog pocetka…..posaditi seme,boriti se da to seme vizueliziramo u obliku drveta,onda izrasnemo to drvo,nakon sto dolaze plodove u kojih uzivamo ali tek nakon sto oni prvo postanu zelene i kad postanu zreli onda ih stavljamo u usta…..moramo izgledati puno filmova, izrasti puno drveca i proci kroz milijun iskustva da bi nasli onaj pravi scenario i pravo iskustvo i da to podelimo s ostalima:)))

  9. Chloe Says:

    ja ne bih nikada mogla da podnesem zene u partnerskom odnosu. ne zbog seksa, ajd tu se i snadjes nekako loll ne bih mogla da podnesem zenu jer zensko je mnogo komplokovano, ljubomorno, smara, zove stalno, salje poruke… kome se to da? ponekad se divim muskarcima sto podnose zene. zaista.

  10. urohe Says:

    Vidi, ja na to ovako gledam, sa muške strane, naravno…
    Što više gay-eva, više ostaje devojaka za nas normalne de?ake :)

  11. afrodita Says:

    AuroraB,prvo da ti kazem da sam prije par dana navratila na tvoj blog i primjetila blazu pometnju na stranici.Slova su velika,a sablon,tj okviri sa lijeve strane,tu gdje su navedeni(Meta,arhiva,strane,veze)se totalno pmjerila i pokriva gornje postove.Nisam odmah htjela to da ti javim,
    jer nisam bila sigurna da li je to nesto sto mozda samo ja dozivljavam,pa sam malo sacekala.Sad påosto vidim da je i Jelena to primjetila,znaci da je ipak doslo do pometnje.
    Neznam jesi li prckala tamo nesto oko kodova?
    Pokusaj uraditi nesto stim…

    :)

  12. Aurora Borealis Says:

    -Suske, mislim da je gomila žena barem jednom pomislila na to, ali ko što je DEDA rekao, ipak je lepša druga kombinacija… :)

    -Chloe, ma, ne?u da im se divim zbog toga! :mrgreen:

    – Urohe, dobra ti ta filozofija…

    – Afrodita, znam za to neki dan, jesam tada nešto pr?kala, ali sam vratila kako je bilo. Meni sad sve izgleda ok. . . Jel tebi i sada izgleda da su pokrivena slova?

  13. zmajcek Says:

    A sta nama lezbejkama fali ? :P Ja sam lezbejka od rodjenja,mislim da bi poludeo bez zenske osobe u svojoj blizii:P

  14. afrodita Says:

    Da izgledaju mi,bas tako!

    Ovaj “AUTOR” okvir je ok.

    Ali okvir: “Arhive,strane,veze i meta” su poremecene.

    Izgledaju,kao da su okviri popolovljeni na pola i preklapaju se.
    Slova su takode velika.

  15. Aurora Borealis Says:

    Afrodita,sad sam proverila. Samo tebi tako izgleda. Ostala su ti u Cache-u stara podešavanja, od onda kada si zadnji put ulazila. Treba da pritisneš SHIFT i tipku R zajedno.
    Ili da pritisneš CTRL i da scroluješ mišem ako imaš to?ki? na mišu. Probaj…

  16. Lang Says:

    Prosto sam sigurna da bi i sa lezbejama imala problema, svaka od nas Lol

  17. Jane Doe Says:

    Ma da, ne verujem da lezbe nemaju istih problema. Možda je jednostavnije rešenje manastir? Ono, ustajanje ranom zorom, sre?ivanje vo?njaka i vrtova, zdrav život i chachi odora. :)

  18. Aurora Borealis Says:

    Davno sam rekla da bih ladno mogla u manastir… Ali, problem je što ovakve k’o ja tamo ne primaju! :mrgreen:

  19. zmajcek Says:

    Evo ja otvaram manastir os da dodjes ? :P

  20. Desert_Rose Says:

    Ako ljubavni problemi uticu na nasu sexualnu orientiranost onda sam ja lezbijka vec godinama unazad :)))))))))))))) a tko zna jos koliko cu i biti :)))))))))))))))

  21. Aurora Borealis Says:

    Lang i JaneD,
    u pravu ste…

    Zmaj?ek, u tvoj manastir bi me valjda i primili. :)

    Desertna, mora?u ja malo ?eš?e ovakve tekstove, makar samo zbog tebe. :D

  22. Chloe Says:

    Meni samo nije jasno zasto lezbejke ( cast izuzecima ) moraju da budu mushkaraste? Pa zar ih ne privlaci upravo zenstvenost? Ne razumijem to nikako… Neke od njih mi zaista izgledaju kao muskarci, kako onda mogu da kazu da ih privlace zene?!

  23. Aurora Borealis Says:

    Chloe,
    Pa upravo zato jer su one muškaraste, privla?i ih ono što one nemaju. Tj. ženstvenost.

  24. Walker Says:

    Nešto ti puno znaš o lezbejkama. To pod jedan ;)
    A pod dva, što ne pusti jadnu devoj?icu da potraži sebe, ne smeš joj ograni?avati slobode… Uostalom, možda bi bilo dobro i za tebe :P

    (Da, da, šalim se, da ne bude zabune, ne znamo se još pa svašta možeš da pomisliš….ccc…)

  25. Aurora Borealis Says:

    Vidim ja, “ovaj Walker” se sad navrzao na moj blog , pa to ti je! :mrgreen:
    Znam da se šališ, opušteno…

    Znaš zašto je nisam pustila: Žao mi je da uskratim muškoj populaciji jednu plavušu. :D

Leave a Reply

