Rešenje za devojke razočarane u ljubavi!

Moj drugar i kolega Furious, je došao na fenomenalnu ideju! Ovaj oglas je zapravo komentar na moj prethodni članak.

A ja mu od srca, na ovaj način pomažem da razvije biznis. Evo čega se Furious dosetio:

Hmmm… U poslednje vreme mi stalno padaju na um pokvarene ideje, i evo sad mi je pala još jedna.

Pošto vidim da je broj devojaka razočaranih u ljubavi u porastu, rešio sam da pokrenem biznis. Umesto bivšeg, možete da pozovete mene i da me psujete i vređate do mile volje. Poziv će koštati samo 30 din/min. + PDV. Ukoliko vam to nije dovoljno i želite i da se fizički obračunate, može i to, ali će biti skuplje – 5 evrića po modrici, 10 po posekotini/ogrebotini i 20 po prelomu. Vađenje očiju i kastracija nisu u ponudi.

Kako vam sve ovo zvuči? Mislim da je mnogo bolje od psihijatra. Prva mušterija dobija popust od 20%.

-Pa, devojke, kako vam ovo zvuči? Ja baš i nisam za ovakva “rešenja”, ali , Bože moj, ima nas raznih… D

EDIT : Sad mi je javio Furious, da napomenem da su prelomi po toj ceni na popustu do kraja septembra. Posle diže cene. ;)

26 Responses to “Rešenje za devojke razočarane u ljubavi!”

  1. pu Says:

    ih, pa koja ?e ga majka poželeti za zeta tako isprebijanog :D

  2. Aurora Borealis Says:

    Eee, ali požele?e ga ona majka koja ho?e bogatog zeta!
    Zamisli ti samo tu navalu sada, kada ga dohvati gomila razo?aranih, razjarenih devojaka! :mrgreen:

  3. zmajcek Says:

    ne bio mu ja u kozi :P

  4. furious Says:

    Tako je, koleginice! Mogu ja da li?im i na Kvazimoda, ali kad imam $$$ lepi?e se na mene!

    Nego nešto gledam ovaj oglas… Jeftini mi prelomi. Ajd’ neka u septembru oni budu na promociji pa ?u da podignem cenu.

  5. pu Says:

    Možda i da proširiš biznis i na muške, samo po ve?im cenama, jer su ja?i.

  6. Aurora Borealis Says:

    ?ekaj, bre, PU! Misliš da muškarci biju Furiousa jer bi hteli da prebiju svoje devojke?!

  7. furious Says:

    > Možda i da proširiš biznis i na muške, samo po ve?im cenama, jer su ja?i.

    Pu, tražim satisfakciju! Uvredila si moju muškost! :P

  8. Aurora Borealis Says:

    Ostao si ti bez muškosti onog trena kada si odlu?io da se baviš ovim biznisom! :mrgreen:

  9. furious Says:

    He, he, he… :mrgreen:

  10. Jane Doe Says:

    Sad nešto kontam, s obzirom na alarmantan procenat razo?aranih devojaka, Furious bi morao da nabavi jako zdravstveno osiguranje… :)

  11. pu Says:

    Ma mislila sam na situacije kada devojka ostavi de?ka zbog drugog, pa oni neka kako bi iskalili bes istuku furiosa, zamišljaju?i da je on taj drugi :D

  12. pu Says:

    nadam se da ste me razumeli (blago meni “pismenoj”) :roll:

  13. Aurora Borealis Says:

    Jesmo, jesmo! Sad te razumemo. Hvala na ispravci….izvukla si se. :D

  14. Chloe Says:

    hm…

    mogle bi da ga zloupotrijebe neke sado-mazo djevojcice…

    i da pitam, da li moze da se iznajmi za gledanje filmova i mazenje ispred tv-a? loll

  15. Aurora Borealis Says:

    Bravo, Chloe, genije! Pa, to i meni treba!
    Mora?emo da ga nagovorimo da otvori i taj biznis. :D

  16. Chloe Says:

    Aurora mozda dobijemo popust ako budemo obe za jedno vece? Ti biras prvi film, ja pravim lazanje ! :)

  17. jelenaartpoezija Says:

    Odlicna ideja, biznis ce da cveta. Mada ni ovo zadnje sto ste predlozile ne zvuci lose. :)

  18. afrodita Says:

    Ako taj biznis krene,mogu se ja potruditi da se dobar glas
    jos bolje cuje,pa da organizujem par autobusa odavde.
    Kandidata se uvijek moze naci… UPS! mislim kandidatki.

    :)

  19. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    meni to zadnje najbolje zvu?i! :D

    Afrodita,
    ko zna…ako mu krene biznis mora?e on još radnika da zaposli u firmi. Mada, što je rekla JaneD, mora?e jaaaaaajo dobro zdravstveno osiguranje da im uplati. :)

  20. furious Says:

    Pristajem na sve samo da mi vi budete sre?ne i lepo raspoložene. :mrgreen:

  21. Aurora Borealis Says:

    Bravo, prijatelju! Pardon, KOLEGA ! :)

  22. unatocsvemu Says:

    pozdrav od sase

  23. Aurora Borealis Says:

    Saša koji voli tamburaše… Dobrodošao! :)

  24. Walker Says:

    A kad ?e novi post? :D

  25. Aurora Borealis Says:

    Ve?eras… :)

  26. sophonax Says:

    mhmmmm…? :D

Leave a Reply

