Joooj! Opet me hvata!

Eto. Ceeeeela 3 dana sam bila OK. Nije to loše, rekao bi neko… Ali ja ne bih. . . Loše je! Jako!

Koliko god sebi, kao mantru ponavljala “Bićeš ti OK , biće sve OK…” ne vredi. Neki su se uplašili za mene da se ne zaletim sa Gospodinom, a ja sam znala da me novi doživljaji neće dugo držati. Opet me hvata i melanholija i nostalgija, i ne znam ti šta još! Fuj…

Bilo bi super da je PMS, pa da znam da će me proći za 2 dana. Al’ nije PMS. Ovo kad me uhvati, ne pušta i po mesec dana. Mogao bi neki mladi psihijatar da me “uzme pod svoje” pa da lepo specijalizira na temu “Ludačke promene raspoloženja kod mladih, naivnih plavuša”.

Mladi psihijatar….Hmmm. . . pa i ne bi to bilo loše – pod uslovom da nije oženjen…. Joj! Opet lupam!

Raspoloženje mi se menja iz dana u dan, kad me ovo moje-šta-god-da-je uhvati. Npr. ustanem naspavana, super volje, budem zadovoljna odrazom u ogledalu, čak i doručkujem. A do uveče se sve okrene naopako. Budem toliko mrzovoljna da mi se čak ni “SCI” ne gleda. A to inače ne propuštam…

I još jedna stvar tipična za ove moje “epizode” je to što ne mogu ni na šta da se koncentrišem. Uzmem da učim, pola sata izdržim i misli odlutaju daleko, daleko. Uzmem da pišem, 3 rečenice, i blokiram. Ma, čega god da se uhvatim, ne valja.

Eh, da! Trebam li uopšte da govorim da sam spavala popodne, i u tih sat-dva sam uspela OPET da sanjam kako smo se Komšija i ja pomirili. Bože, postajem opsednuta! Možda da kupim dream-catcher. To bi mi spasilo snove. A za popravku raspoloženja – otvorena sam za predloge. ;)

25 Responses to “Joooj! Opet me hvata!”

  1. zmajcek Says:

    Ajde bre ,glavu gore ne sramoti me vise sa tom tvojom kuknjavom :)

  2. Saska Says:

    Cao, Aurora,

    u petak sam sasvim slucajno procitala tvoj blog… i dopalo mi se kako pises. Citajuci sve tvoje poruke i komentare istih, palo mi je napamet kako ja bas vodim dosadan zivot. Posao, decko…itd. Pomislila sam, cak i da hocu da se dopisujem sa tobom ne bih imala nista posebno da ti napisem o sebi. I tako, dosla je subota… oko 23h, on spava, zvoni mu telefon…njegova majka! Ja odgovaram na poziv, saopstavam joj da ce on prenociti kod mene, sto je sasvim uobicajeno zadnjih par meseci. I, ne znam zasto i kako ali sam proverila poslednje pozive. Srce umalo nije prestalo da radi kada sam medju biranim pozivima pronasla njen broj. On je nju zvao, 31.08. 00:35ha… Inace reagujem odmereno, ishitrenost mi nije bliska. probudila sam ga i pustila da mi objasni. On ne prica puno u slicnim situacijama. posle ola sata, on odlazi… nista konkretno nije rekao a ja sam bila suvise ocajna da bih insistirala na odgovoru. Nije zvao juce… bilo bi pravo cudo da jeste. Ocekivala sam da ce se pojaviti u vece. Tako da sam citav dan bila prilicno spokojna, gotovo ubedjena da ce se uvece pojaviti. Htela sam da odlozim nervozu, razmisljanje na tu temu… zalosti, on nije dosao. Nije ni pozvao! Katastrofa! ako nista drugo, imam o cemu da ti pisem :-) Znam da nisi ocekivala ovakav komentar, ali sta mogu, draga, Aurora!

  3. Aurora Borealis Says:

    Joj, Saška!
    Pa, ne znam sad šta da ti kažem… :( Baš mi je krivo. Mamlaz jedan!

    Ako ho?eš, javi mi se na MSN, pa da pri?amo, da mi to malo “pretresemo” ;)

    Zmaj?ek,
    ma moram malo da kukam. Al’ ne?u puno. Samo malkice… :)

  4. afrodita Says:

    Cao Aurora, :)
    znas sta, juce sam bila na jednom buvljaku.Nista posebno,
    sto bi moj sin rekao…samo neke starudije.
    Ali ovoga puta mi je za oko zapao jedan stand.
    Jedan Imdijanac -ordinale,prodaje indijanske figurice,
    njihove dzempere,jakne i ponca(znas one sa vukovima i orlovima kao motivi).Ali nisu mi oni privukli oko vec
    dream-catcher-i.Nema kakvih nije bilo.Svih velicina,
    boja,raznih peruski.Ja se odusevila.Htjedoh da kupim jedan,
    ali ja ti nisam bas inpulsivni kupac,pa sam kontala da
    malo razmislim,da vidim jeli to stvarna zelja ili samo
    trenutak odusevljenja.Nekupih ga….Mozda neki drugi put.
    Ali sad kad sam ga ugledala na tvom postu…zazalih..na tren.
    Sto se tice tvog humora,sasma je razumljivo da se osjecas
    tako.Igrala si se sa ne FER PLAY igracem…Treba neko vrijeme da prode da se slegne razocarenje.
    Samo ti pisi i olaksaj dusu,divim se tvojoj otvorenosti.

    Pozdrav :)

  5. furious Says:

    > A za popravku raspoloženja – otvorena sam za predloge.

    Maksimalno ispunjen dan. Drštvo, šetnja… Još kad bi u sve to uspela da uglaviš neki iscrpljuju?i sport, bilo bi super. Plivanje, bicikl, tenis, džoging, školice, lastiš… Bilo šta. U situaciji u kakvoj si tu sad, dokolica, samo?a i neistrošena energija su najgori neprijatelji. Na?i neki na?in da ih pobediš.

    My 2 cents.

  6. Jane Doe Says:

    Sa’ ?u ja tebi da kažem šta je mene iskustvo nau?ilo (vid’ mene, ja k’o matora :D)… dakle, raskid je kao prehlada. Moraš da je odležiš, ma koliko da traje. I da istrpiš sve što ide uz prehladu, i kašalj, bol u miši?ima, slinav nos, podbule o?i, promukao glas, glavobolju. E, sad, ako prehladu ne odležiš kako treba, vrati se ponovo. Ponekad još u gorem izdanju.
    E, sad, dobra stvar je što ?e simptomi prehlade iz dana u dan biti sve manji i manji, dok se jednog jutra ne probudiš, i skontaš da ti nos nije zapušen, da glava više ne boli, a da je napolju divan sun?an dan.
    Zato, stara, “preleži” tog tvog Komšiju kako treba. A posle toga, sa osmehom u nove životne pobede. :)

  7. LERMONTOV Says:

    Ako je zivot bio tako jednostavan svi mi bi apslovirali na temu “Kako ja gledam na zivot”….ali proces studiranja i analize zivota najcesto traje tokom celog zivota i opet na kraju dodje ispred nas neka praznina koju nikada nismo znali popuniti…nismo znali cime nju popuniti…nekad smo tako surovo istroseni kao ljudi…nekada nam ponos ne daje da silno kazemo da i mi trosimo sami sebe bez tudje pomoci…..tesko je u dva dana napisati roman ili pocepati stranice stvarani s godinama…tesko je staviti u okvir onaj stari vid…tesko je opet stvoriti velika dela jer za to je potrebna velika ljubav..tesko je opet doziveti veliku ljubav jer je potreban veliki kriterijum, kriterijum stvara iskustvo i to ne bilo kakvo nego veliko…..Velike stvari su retke ko sto su retka velika dela(znate ostatak replike)….predaj se aurora svakodnevnom ritualu,stvori od tog rituala svoju velicinu i pocni stvarati svoje najvece delo:)

  8. Aurora Borealis Says:

    Lermontov,
    Moje Male i velike avanture, i to što ovde otvoreno govorim o svojim emocijam, to je moje veliko delo. Barem ga ja takvim vidim.

  9. LERMONTOV Says:

    Konacno si na pravom putu da preko tog tvog velikog dela pronadjes jos nesto dovoljno veliko da zauzme mesto dostojno za tvoju velicinu i velicinu tvoga dela….podrska 100%:))

  10. katja Says:

    zanima me ako mi mozes reci kako ubacujes slike u blog…bila bih ti jako zahvalna kad bi mi odgovorila…

  11. sophonax Says:

    jane doe, ne funkcionise ta ideja sa prehladom kod svih.. X)

  12. pu Says:

    katja http://pomoc.blog381.com/

  13. jelenaartpoezija Says:

    Dobro sta ovde imamo…jednog manijaka koji nije sacekao da se neko vrati u zemlju nego ga je izbacio na klizav put, pa sta bude. Dakle strasno.
    Vidim ovde niko nije pitao?
    Da li si nekad besna?
    Da li si razmisljala o tome da ga nazoves i malo olaksas dusu, ne u smislu da se ponovo pomirite nego onako grrrr.
    Za sad mi nista pametnije nije palo na pamet.
    Slazem se sa ovim prethodnim predlozima za vise sporta kretanja, ali mi se cini da se u takvim stanjima coveku to sto manje radi.

  14. Aurora Borealis Says:

    Jane i Sophonax,
    obe ste u pravu…

    Jelena,
    ja se i ina?e jako retko ljutim. A i stvarno nemam potrebu za tim. Pa, mislim, šta treba da uradim ? Da ga zovem i da mu kažem: Joj, zašto si me ti ostavio? Zašto me ne voliš? Bože sa?uvaj da bih to uradila. Pa, ne mogu ga mrzeti zato što me ne voli.
    Ponovi?u po milioniti put: Bi?u ja OK, bi?e sve OK.
    I još nešto, Jelena: kada NE budem pisala o svojim ose?anjima, onda ?ete znati da nisam OK. Dok god pišem – dobro je. :)

  15. Aurora Borealis Says:

    Afrodita,
    kada sam bila u UK, napravila sam Becky jednog prelepog roze-ljubi?astog dreamcatchera, od staklenih perlica. trebala si da joj vidiš lice kada mi je jednog jutra rekla kako sada uvek lepo sanja i da ona zna da je to zbog dreamctchera. :)

  16. furious Says:

    Hmmm… U poslednje vreme mi stalno padaju na um pokvarene ideje, i evo sad mi je pala još jedna.

    Pošto vidim da je broj devojaka razo?aranih u ljubavi u porastu, rešio sam da pokrenem biznis. Umesto bivšeg, možete da pozovete mene i da me psujete i vre?ate do mile volje. Poziv ?e koštati samo 30 din/min. + PDV. Ukoliko vam to nije dovoljno i želite i da se fizi?ki obra?unate, može i to, ali ?e biti skuplje – 5 evri?a po modrici, 10 po posekotini/ogrebotini i 20 po prelomu. Va?enje o?iju i kastracija nisu u ponudi.

    Kako vam sve ovo zvu?i? Mislim da je mnogo bolje od psihijatra. Prva mušterija dobija popust od 20%.

  17. Jane Doe Says:

    @Furious
    A popust na koli?inu? Ono, na 5 kupljenih modrica, 6. gratis? :)

  18. Chloe Says:

    Tek sada sam saznala da si plava. Nije da tome pridajem neki znacaj, ali uvijek sam te zamisljala nekako… kestenjasto. Nemam pojma zasto :) Cudno je kako zamisljamo ljude na osnovu njihovih blogova lol

    Hm… naravno da neces da ga nazoves i pitas zasto te ostavio. Ne budi smijesna. Kada sam ja padala u iskusenje da nazovem svog bivseg i pitam ga zasto SAM GA ostavila [..nista strashno, lichi na mene] pojavio se neko drugi u mom zivotu… pa treci… i onda sam shvatila da ima TOLIKO RAZLICITIH LJUDI na ovom svijetu i da ja JEDVA CEKAM da ih upoznam jer su razliciti ljudi kao donosenje novih gena u porodicu – to je zdravo. Svaki put kad upoznas nekoga novoga ti i o sebi saznajes nesto sto nisi znala. I volis, volis, volis mnogo. Zato dodji sebi, nabaci osmijeh, nauci da obozavas svoju samocu i cekaj rasirenih ruku nove ljude, i oni tebe cekaju.

    Osjecam se kao jbn Oprah… uzas… idem da unistim nesto.

    :)

  19. Suske Says:

    AB prihvati Furious-ov predlog, ali samo ako ti posle skuva, makar kafu.
    Bem ti muški svet, samo bre na pare mislite …. :mrgreen: :P

    AB, bi?eš ti OK. Tako mora …

  20. De Krsti?ev kod Says:

    Ne planiram da te “tešim” jer meni se sve ovo ?ini jako zanimljivim… kada tokom popodnevne dremke uspeš i komšiju da sanjaš… Tvoj život je ?udo:)

    PS: Ovde u Arizoni “dream-catcher” može da se kupi direktno od Navajo Indijanaca (koji su ih i izmislili)… da se raspitam, pa ako postoji neki za “hvatanje Komšije”… pa da odmah šaljem put zavi?aja?

  21. furious Says:

    @ Jane Doe: Dobar predlog… Možda ti ustupim mesto menadžera kad mi krene posao.

    @ Suske: Ko bre misli samo na pare? Mislimo i na s**s!

  22. Aurora Borealis Says:

    De Krsti?u,
    Prvo, welcome to moje avanture. Drugo, nije ti loša ideja, mada i Gospodin i Komšija žive u mom komšiluku, pa bi indijanci morali jako da paze za kog komšiju prave catchera! :mrgreen: I tre?a stvar: U pravu si, ne treba da me tešiš. Kad ja od sve ove moje muke uspem da napišem tekst koji i mene nasmeje, OK sam ja…
    Chloe,
    dok si Oprah, nije loše. Pazi da se ne prtvoriš u onog Dr. Phil-a! :D Nego, šta si uništila? ;)

    Furious,
    imam iznena?enje za tebe… ;)

  23. furious Says:

    > imam iznena?enje za tebe… ;)

    Hmmm… Sad nisam furious ve? curious… :D

  24. Male i velike avanture Aurore Borealis » Blog Archive » Rešenje za devojke razo?arane u ljubavi! Says:

    […]   Moj drugar i kolega Furious, je došao na fenomenalnu ideju! Ovaj oglas je zapravo komentar na moj prethodni ?lanak. […]

  25. jelenaartpoezija Says:

    Ma nisam mislila da ga pitas sto si me ostavio nego malo onako grrrrrrrr, kapiras?
    A sad odoh gore da citam ovo resenje…gorim od znatizelje. :)

Leave a Reply

