~Neki novi a ujedno i stari momenti…~

Ne znam da li se neko seća priče o noći koju sam provela s tamburašima… Glavni lik je bio Gospodin. On je razlog zbog koga sam zapravo i počela pisati blog… Da bih ono što me je mučilo izbacila iz sebe, da bih pronašla neki ventil.

Da se Gospodin nije poigrao sa mnom, nikada ne bih srela Komšiju, zbog koga imam još jedan mali ožiljak na srcu. Da, da. . . Gospodin me je indirektno gurnuo u potragu za nekim novim. Samo da bih njega izbacila iz glave. A sada se situacija okrenula za 180 stepeni.

Hajde da pojasnim:

Sinoć sam se sasvim slučajno čula sa Gospodinom, nakon nekoliko meseci. Trebao je čak i da dođe kod mene, jer sam imala neku sedeljku u stanu. Nije se pojavio… Pomislila sam “Ništa čudno za njega…” i nisam se ni malo potresla. Ali, rano jutros me je probudio, i objasnio mi je zašto nije došao, i ujedno me je pozvao na kafu. Kad nisam pala u nesvest! Ne zbog kafe, već što NI MALO ne liči na njega da objašnjava takve stvari, pa još i da se izvinjava za to!

Prihvatila sam poziv, i otišla da se vidim s njim. Pomislila sam “Što da ne? Sad živi blizu mene, odavno sam se ohladila od njega, nema ništa loše u tome da se ponekad vidimo na kafi. . . ” a i još kada je sve to bilo uz blagoslov najbolje drugarice, onda tu nije bilo mesta dvoumljenju. Dve plavuše su pametnije od jedne. . . Malo morgen! )

Jeste da smo samo pili kafu, i pričali većinom o mom boravku u UK, ali, osećala sam da nešto ne štima. Nije to bilo kafenisanje dvoje ex-ljubavnika, ali nije ni dvoje poznanika… Više puta smo jedno drugom “kao” kroz šalu prebacili neke stvari. Ja njemu pijane telefonske pozive u pola noći iz kafane, on meni to što sam ga, citiram “tako napušila par puta porukama da nije znao da li sme više da se javi”. On je priznao krivicu, ja baš i nisam ;) … Ali, Bože moj, pa naravno da mu neću mu priznati da sam bila toooooooliko povređena.

Sve u svemu, na kraju tro-satnog kafenisanja, razišli smo sasvim OK. Uz dogovor za još neke kafe, i pića…

Ali, najbolja stvar u svemu tome je da sam ja danas imala i nešto drugo o čemu ću da razmišljam. Pa na kraju dana, kad sve sumiram, srećna shvatam da sam na Komšiju pomislila samo 2-3 puta sa setom, i to na kratko. A na Gospodina sam mislila mnogo više, i to s osmehom… Klin se klinom izbija.

Isn’t it ironic? Don’t you think?

P.S. Znam ja da ovo nije rešenje da “odbolujem” Komšiju, ali moram da skrenem misli. . . Jednostavno moram.

20 Responses to “~Neki novi a ujedno i stari momenti…~”

  1. katja Says:

    kao sto si i rekla~klin se klinom izbija~mislim da ces uspeti…srecno:)

  2. Flying_man Says:

    Ako mene pitas, losa ti je terapija.
    Al ko pa mene pita?

  3. Jane Doe Says:

    Ne znam, stara… Ne znam koliko je pametno “skretati misli” na taj na?in… Samo oprezno, ne daj da te ponovo povredi!

  4. Suske Says:

    Ako ?eš da skre?eš misli OK. Jedna kafa gore dole, ništa strašno. Ali granica mora da postoji. Prosto mora.
    Znam da si pomalo smušena, ali …

  5. bubica Says:

    Samo pazi..Znas da to nije u potpunosti ’safe spot’.
    Uzivaj,ali s oprezom.

    ;)

  6. Aurora Borealis Says:

    -Suske,
    ne?u praviti gluposti, obe?avam. Jednostavno, ovako imam nešto za skretanje misli. A to “skretanje” ne zna?i da ?u uleteti u vezu s Gospodinom. Fala lepo, ve? sam probala to vo?e, i nije bilo ukusno. I draga, ne mogu više da sanjam Komšiju svake no?i, nemam više snage za to. A eto, sad ga 2 no?i NISAM sanjala. I mirnije sam spavala.

    -Katja,
    hvala. I ja se nadam da ho?u. Dobrodošla u moje male-velike avanture.

    -Fly,JaneD, Bubice, pazi?u da ne preteram sa “dozom”

  7. sophonax Says:

    meni je u takvim trenutcim bas tesko pronaci nesto na sta mogu da skrenem misli. i ako si uspela, svaka ti cast to je i poenta svega. ne to, da ponovo upadnes u neku semu s-njim-cije-ime-ne-smemo-izgovarati :P .. ali je super nacin da se izbace bol i tuga.

    :)
    (bas sam pocela da posecujem tvoj blog. :D)

  8. Aurora Borealis Says:

    Neka te, neka Sophonax. Kod mene si uvek dobrodošla! :)

    Nisam ja izbacila bol i tugu, nego samo malo tražim neke druge zanimacije, ljude, stvari, da bih skrenula misli…

    Nego, imaš li ti blog?

  9. afrodita Says:

    Aurora,cuvaj se i pazi.
    Ja vjerujem da ti znas sta radis.
    necu ti nista govoriti…..

    Zelim ti sve najbolje!

    :) :) :) :) :)

  10. Aurora Borealis Says:

    Hvala, Afrodita. Bar neko da veruje… :)

  11. Suske Says:

    Ma, da ti ne verujem, ne bi ti od mene re? jednu ?ula. Nego verujem, i znam šta radiš. Ali, ah uvek ali, prosto moram (u gadnu babu rastem ) da ti skrenem pažnju, da ponekad, u nekim situacijama stvari izgledaju druga?ije, no što zapravo jesu.
    Ne zameri, mnogo si mi draga, da to tek tako pro?itam, a ne prokomentarišem.

  12. Deda Says:

    Poslusaj Suske i Flaj sta ri pricaju…

    Od kafe glava ne boli…

  13. Aurora Borealis Says:

    Hvala, Suske…

    Deda, bila sam “?ak prvak” s Gospodinom. I maturirala sam tu… ;)

    Ja jesam i povre?ena, i smušena, i jeste mi glava bila u haosu, ali pribrana sam.

  14. sophonax Says:

    imala nekad, pa odustala. zavisi od zivotnog perioda.. :) imala sam cak dva bloga, pa sam istovremeno pisala na oba. :D ali.. mozda i napravim sebi ponovo. :)
    tebe mi je bas super citati. kao onoga geja, citala sam ga svaki dan, uvek je imao nesto zanimljivo reci, pa sadne pise vise. steta. :D

  15. sophonax Says:

    p.s.: da.. ustavri si u pravu. ne izbace se, samo se fokusiras na nesto drugo, pa je lakse. samo ponekad onda sve ispliva u pogresno vreme. a mozda i ne. eh..

  16. jelenaartpoezija Says:

    Oprez.

  17. Aurora Borealis Says:

    Sophonax,
    ja ovde izbacim sve što mi je u glavi, a ima veze s mojim emocijama. A s obzirom da ja ne mogu da funkcionišem “prazna”, sigurna sam da ?u još duuuuuugo pisati blog.

    Jelena,
    bi?u oprezna. Znam ja ono “Vuk dlaku menja…” :)

  18. zsteva Says:

    Treba da napravimo klub, ili vec neki blog syndicator, od blogova koji su proistekli iz nesrecnih ljubavi….

  19. Aurora Borealis Says:

    Baš si me slatko nasmejao! :)
    Ali da pojasnim: pri?a sa Gospodinom…to nije bila ljubavna pri?a. A i po?ela sam pisati jer . . . .uh, na ovo ni ja ne umem da odgovorim! :D

  20. Male i velike avanture Aurore Borealis » Blog Archive » I opet sviraju tamburaši u mojoj glavi . . . Says:

    […] Od pre nekih mesec dana, kad smo se videli nakon pola godine i više, opet smo po?eli da se skoro svake nedelje dopisujemo sms-om. I nekako je pao dogovor da se vidimo u subotu. Sama ?injenica da je on to predložio, i to 3 dana unapred, meni je bila dovoljno ?udna… To ne li?i na njega. Kod njega je sve išlo po principu “sad i odmah”. Ali, eto. . . izgleda ?u mu stvarno poverovati da se promenio. […]

Leave a Reply

