Šaputanja

Blogerski ABC, slovo Š

“Reci mi svoju tajnu”, rekla je umilnim glasom. Pokušala je da zvuči kao neko kome se da verovati. Nije me pokolebala.

“Ne mogu”, odgovorila sam.

“Ali, zašto? Šapni mi makar, onako tiho, da niko sem mene ne čuje.”

Okrenula sam se i otišla. . . Moje tajne nisu za bilo koga.

Ako bih je nekom i rekla, to bi bio On. U gluvo doba noći, s glavama jedna kraj druge na jastuku. Šaputali bismo kao da nas neko, ne daj Bože, može čuti u praznom stanu. Pred zoru bi utihnuli, ali samo dok sunce ne proviri na horizontu. Onda bi on meni šapnuo nešto poput “Dobro ti jutro. Hajde sad da spavamo…”

I ja bih ga poslušala. Srećna što je On taj kome pričam svoje tajne. Srećna što šapućemo na istom jastuku…

Saputanje andjela


15 Responses to “Šaputanja”

  1. Deda Says:

    Sapci mi tiho tise, sapci mi najtise….

  2. Suske Says:

    Lepa su ta tvoja šaputanja, a bi?e još lepših …

  3. Aurora Borealis Says:

    Znam Suske, znam. . . Trudim se ja da maštu preto?im u stvarnost.

  4. jelenaartpoezija Says:

    A ja navijam za tebe da sve bude stvarnost iz sveg srca draga Aurora, Ro.

  5. Aurora Borealis Says:

    Ma, bi?e to stvarnost, Jelena. ?ekaj samo da se opet zaljubim! :)

  6. afrodita Says:

    Onako bas njezno i u tvom stilu.

    :)

  7. Saska Says:

    Slatka si…

  8. LERMONTOV Says:

    Ljubav cesto dolazi kao tih i nepozvan gost u snu..pokuca na tvoja vrata i udje….poce gledati svoj nov potencijalni domacin gde ce on ziveti neko izvesno vreme onako tih i cesto puta i sami nesvesni za njegovog prisustva…..takve goste mi volimo..koji dodju iznenada bez da pitaju tebe za duzinu prestoja…kad ih vec primetis i stanes svesna njihovog prisustva kasno je…..vec su, umesto u snu usli vec u novi dan ,novo jutro…sad ih vec gledas otvorenim ocima,mozeh ih taknuti,pitati ih nesto,ponuditi im vodu…da, sve im mozes uraditi ali ne mozes ih vise oterati od sebe osim samo u snu….ako gost oseti da ce biti srecne ruke napunice svoje ruke od izvora tvoje srece, zahvalice tebi na gostoprimstvo i pozeleti onako iskreno i ljudsko “dobro jutro” tako tiho da ce njegov glas tako snazno i dugo odzvonjavati u tvojim ushima:)

  9. zmajcek Says:

    Psssssssst! poslusaj tisinu kako lepo sapuce ponekad.

  10. pdutr Says:

    Ah, taj “On”…
    Hiljadu mu dabrova!

  11. Aurora Borealis Says:

    Taj ON u ovoj pri?i nije niko stvaran. taj On, je neko koga ?u ja tek da upoynam, neko ko ?e me želeti sa svim mojim manama i vrlinama. neko kraj koga ?u jednostavno biti mirna, sigurna, sre?na.

    I kad god došao – dobro je došao.

    -Lermontov,
    nekada one najtiše re?i, ostave najve?i i najdublji trag…

  12. Aurora Borealis Says:

    Hvala Saška! Dobrodošla u moju malu-veliku avanturu. :)

  13. pdutr Says:

    Hej, taj “On” je tvoj “Traženi” kao u mojoj pesmi “Tražena”!
    Dok god ga ne nadješ bi?e apsolutno idealan.

  14. bubica Says:

    Razumem sta hoces reci..

    Trazi i dalje..

    “Trudim se ja da maštu preto?im u stvarnost.”
    -pa,dosad ti je dobro islo.. ;)

    “?ekaj samo da se opet zaljubim!”
    -cini se da ce to biti uskoro,nekako si vise raspolozena..A i oseca se pozitivna energija..Ma,to je uvek tu i bilo,samo ja nisam obratila dovoljno paznje.

    Sapatom se kazuju najbitnije stvari.One koje su samo za necije usi.
    Nacices ga.
    :)

  15. bubica Says:

    I IZVINJAVAM se zbog zbrke oko crne liste i SPAM-a…
    Nisam ‘tela,nego me nije bilo ovde neko vreme…Pa nisam ni videla na forumu..

    :-[

Leave a Reply

