~San letnje noci~

vencanica

Niko poznat. Nebo sivo, tmurno, nikad ružnije

Svi prolaze, guraju me. Panično se osvrćem.

Prljaju mi haljinu svojim kaljavim cipelama.

Pokušavam da je sačuvam, ali je velika, široka.

Vuče me na zemlju svojom težinom.

I bela je. . . .Tada tek vidim da je na meni venčanica.

Umesto da se nasmejem počinjem da plačem.

Što više bežim, sve je veća gužva.

I onda odjednom, samo osetim kako me neko vuče sebi.

Telo ne poznajem, ali ruke. . .njih znam.

Tople su, velike, snažne.

I pocinju da me grle, i rulja oko mene počinje da nestaje.

I reči, s osmehom u glasu, muškom : “Ma, ko je smeo da mi te dira?”

Stavljam mu ruke oko vrata, i naslanjam glavu na rame, uplakana.

I pogled upravljam ka nebu.

Oblaci se razmiču, počinje toplo, nežno sunce da sija.

Nema više one gomile oko mene.

Umesto u blatu, stojim na travi i odgovaram:

“Ne znam ko me je dirao. Možda sam samo bila tužna…

A i gde si ti do sad?”

20 Responses to “~San letnje noci~”

  1. extraordinary Says:

    Bitno je da se pojavio… :]

  2. Aurora Borealis Says:

    Ni ne kraju sna mu nisam videla lice. . . I iako sam se ose?ala sigurno, nekako sam znala da ga ne poznajem…
    Bože, i ja svašta sanjam. Ali, ipak je bio lep san…

  3. jelenaartpoezija Says:

    A mene rastuzi ovaj san.
    Citam sad da je tebi bio lep, pa mi lakse.

  4. Suske Says:

    Meni nije lakše, iako je tebi lep.
    Uf … tužan san.

  5. furious Says:

    Jao, vi žene samo na udaju mislite… :)

  6. pu Says:

    A neki muškarci se hvale kako bi ih svaka majka poželela :razz:

    Ab, neka je tebi lep bio (:

  7. furious Says:

    He, he, he… :)

  8. Aurora Borealis Says:

    @Jelena i Suske,
    ja pamtim maltene svaku sitnicu iz svojih snova. Ono sto mi se najvise urezalo u secanje iz ovog sna, je osecaj neverovatne sigurnosti koji sam imala na kraju, dok me je taj neko grlio… I to mi je lepo.

    Uostalom, zar nije upravo sigurnost, ono cemu svi mi tezimo u nekoj vezi?….

    @Furious,
    po tome sto mi je vencanica predstavljala tezinu u snu, mislim da je ocigledno da mi se bas i ne udaje. :)

    @PU,
    A jel bi tebe svaka svekrva pozelela za snajku? :D

  9. amazonka Says:

    hm , cudno ovo sam negdje procitala vec, skoro isto
    neka green je pisala na nekom blogu .(njezin san )

    bas zanimljivo da su tako slicni ili skoro isti snovi

    ako ne budem lijena nacu ti pa da procitas

  10. Aurora Borealis Says:

    @Amazonka,
    mislim da nije cudno imati san slican ovome. Vecinu svojih snova mogu sebi da objasnim. Pa, s obzirom kroz sta sam prosla nedavno, ovo samo pokazujem koliko ceznem za tim da me neko “pronadje’ i da se kraj tog nekog osetim sigurno i zasticeno.

    Ali, ako te ne mrzi, pronadji mi link, bas bih volela da procitam.

  11. zmajcek Says:

    Ne ocajavaj draga moja jer ce se on pojaviti sigurno.

  12. amazonka Says:

    evo nasla sam pa procitaj

    http://www.vlasnikbloga.bloger.hr/post/meso/184247.aspx

  13. amazonka Says:

    san ces naci pod komentarima (neka green)nije taj sto je na naslovnici ( meso)

  14. furious Says:

    > @PU,
    > A jel bi tebe svaka svekrva pozelela za snajku? :D

    Ako si joj rekla… :D

  15. Aurora Borealis Says:

    @Amazonka,
    bila, procitala…. Ne bih rekla da je san potuno isti. ;)
    A i pravo da ti kazem, najezila sam se kada sam procitala da ga je posle upoznala!

  16. amazonka Says:

    da citala sam i ja opet i vidjla da nije isti ali slican

    ma davno sam ga bila citala ali ima puno slicnosti sa tvojim , pa sam ga se odmah sjetila

  17. Eniac Says:

    Ovaj post nosi toliko ljubavi sa sobom, da sam… ganut… hvala Auroro, ovo je predivno

  18. Aurora Borealis Says:

    Nema na ?emu da zahvaljuješ, Eniac. Jedino se nadam da si post pro?itao zajedno sa muzikom, jer mislim da tek uz nju, ovaj moj san dobije pravi oblik… Nadam se da znaš na šta mislim.

  19. Eniac Says:

    naravno, zato mi je sve i ispalo tako carobno…

  20. Male i velike avanture Aurore Borealis » Blog Archive » ~Jesenje beleške~ Says:

    […] Htela bih da opet sanjam onakve snove koji se dugo pamte . . . […]

Leave a Reply

