~Neke apsolutno nebitne stvari o meni~

Ideja by JaneDoe

1# Obožavam šešire

2# Jednu kafu mogu da pijem i po 2-3 sata.

3# Pred san razmišljam kako ću potrošiti milion evra koje ću dobiti na Lotu.

4# Nikad ne igram Loto niti Bingo

5# Ukoliko ne želite da vas udostojim pogledom tipa sad-ću-da-te-razbijem, ne pitajte me “Jesi li ti to opet smršala?”

6# U solarijumu su mi posle 10tog sunčanja rekli da ne dolazim više, jer džabe bacam pare.

7# Verujem u čuvenu “Što više poznajem ljude, to više volim životinje”

8# Kad se jednog lepog dana udam, najbolja drugarica će mi za poklon kupiti posteljinu koja se ne pegla. I ja ću njoj.

9# Bila sam primljena u srednju umetničku, na grafički dizajn. Otišla sam u gimnaziju.

10# Mrzim losione za telo sa mirisima tipa voće, vanila, ćokolada….

11# Pored stola mi već mesecima stoje pregoreli zvučnici. Pojma nemam što ih ne bacim

12# U busu često foliram da spavam, da bi ljudi prošli i da NE sednu pored mene.

13# Mogu da popijem 6-7 votki i da mi ništa ne bude

14# Grickam zanoktice

15# Počela sam da preuređujem sobu u stilu sa onim čuvenim plavo-žutim šablonom mesec&zvezde

16# Ne podnosim kada nekog pitam koje je godište, a dobijem odgovor: “Ajde, pogodi! “

17# Volim visoke štikle

18# Nisam vratila knjigu “Gordost i predrasude” u biblioteku, a uzela sam je pre 4-5 godina

19# Dupli rak sam u horoskopu. 2 astrologa su mi rekla da im to nikako ne ide u glavu.

20# Bojim se struje, promaje, brze vožnje

23 Responses to “~Neke apsolutno nebitne stvari o meni~”

  1. Ivan Says:

    5# pogotovo kad dodje tetka ili ujna posle par meseci, godina i kaže tipa “Jao kako si smršaaaooo, pa sad si stvarno baš kako treba”, a ja 20 kila teži no prošli put… I tako svaki put kad me vidi :)

  2. Aurora Borealis Says:

    E, pa tebi je to onda OK. Ali ja imam istu kilažu, 50-51kg zadnjih 10tak godina, pa još kad mi stanu na muku….Uhhh!

  3. electrasdreams Says:

    Ha, sta ja da kazem sto istu kilazu imam jos “od kada znam za sebe”? Jedem kao rudar, i nista.

  4. Jane Doe Says:

    #18

    Ajoj… ajoj… Sad sam se setila!!!

    Ali ovo #3 i #4 su ti ubedljivo najja?i!!! :D

  5. Deda Says:

    Obozavas kad te momak zezne i nikad ne places zbog toga…

    I meni se svidja ono pod 3…pocni sa 4….

  6. Aurora Borealis Says:

    @Electra,
    potpuno te razumem.

    JaneD,
    šta si to zaboravila? :)

    Deda,
    izme?u kojih redova i to pro?itao? ;)

  7. Jane Doe Says:

    Ma… keva uzela Kapora na moju karticu još pre godinu i po dana… Koji izgovor sad da smislim… Hmmm… :)

  8. furious Says:

    13# Ne verujem ti :) … Doduše, ja sam jednom (prva g. faksa) popio ceo litar i nije mi bilo ništa… Osim što sam u sred no?i presko?io ogradu fudbalskog igrališta (ne znam zašto) a ?uvar mi je pretio da ?e da puca… Mirno sam se vrtio nazad. Sad nemam takve ispade jer više ne pijem to nekada svoje omiljeno pi?e.

    18# Nije valjda da ti se toliko svi?a??? To je jedna od mojih najNEomiljenij knjiga…

    20# Promaja ne postoji. Izmislili su je Srbi da bi njome pravdali mamurluk…

  9. jelenaartpoezija Says:

    2# jedan litar kafe mogu da pijem 24 sata
    3#,4# o tome i ne razmisljam znam da bi me udarila srcka, a i verujem da je tu kod mene zapisano “nece grom u koprive.”
    6# :) hahaha takodje
    10# takodje samo osvezavajuci
    13# verujem. Nekad sam mogla da popijem 10 piva i da mi nista ne bude. Najinteresantnije mi je bilo ono posmatranje i zvake ljudi koji misle da sam drink :)
    A meni mozak radi li radi
    20# bojim se da me niko nista nije pitao :)

  10. LERMONTOV Says:

    ima i gore…
    zamisli da nisi vratila knjigu “Kapital”:))…tvog vernog saputnika u dugim nocima koji ne postavlja nikakva pitanja, samo mami te pogledom da uzes njega u svoje narucje i totalno mu se predas sa svojih 50 kg i uzivas u njegovoj sadrzini dok pijes svoju kafu, a votka samo ceka da zavrsi posao koji je pocela kafa…..kad ona sve to zavrsi i onako neces osetiti promaju koja te spopala,postaces imuna i na losione ali ne samo na svoje emocije….tu ti i grickanje zanoktice nece pomoci, ali otkrivajuci samu sebe na ovakav nacin samo bi stimulirala proces pravilnog izbora i sto uspesniji ulaz u jednu od najneizvesnijih instiucija kad dodjes i zakucas na njena vrata……brak:)

  11. Suske Says:

    #2 i #12 potpisujem. :)
    #5 samo ako me pita obrnuto – kg u +
    #14 Šta ?e ti to?
    #13 Alal ti vera :D

  12. Aurora Borealis Says:

    Da objasnim 13# MOGU jer sam godinama konobarisala, pa mi to do?e kao profesionalna deformacija… :mrgreen:

    @Furious
    ta knjiga daje o?igledan primer da se suprotnosti privla?e, i da se ispod grube površine MOŽE na?i meko srce. :)

    @Jelena,
    znam za 13# jednom si mi malo pri?ala ;)

    @Suske
    zar nisi i ti konobarisala? he-hee!

    @Lermontov,
    e, kako si sve ovo sklopio iz mojih odgovora! Super! :)

  13. zmajcek Says:

    Fali ti broj cipela :P

  14. The sleep of reason… » Blog Archive » Nekada sam bio arogantan, ali sad sam savršen… Says:

    […] Inspired by (in alphabetical order) Aurora, bubica and JaneDoe. […]

  15. Aurora Borealis Says:

    38 :D

  16. Sasvim obi?na pri?a » Blog Archive » Nekoliko apsolutno nebitnih stvari o meni Says:

    […] Ja možda ne?u imati 20 nebitnih stvari kao Dixi na primer (ima?u ih više – garant), koja je prva napisala svoji 20 nebitnih,  ili kao Aurora koja je idejni tvorac ove naše male “nebitne igrarije“, pošto mi je svašta nešto bitno u životu. Ali par njih ?u pribeležiti, po meni totalno nebitnih. […]

  17. Flying_man Says:

    Bas znas da inspirises postovima. Odavno se mucim da napisem post, ali kad sam ovo procitao morao sam da odgovorim.

  18. Aurora Borealis Says:

    Nemaš pojma koliko mi je drago što si napisao taj post! A tek koliko sam sre?na što sam te inspirisala da napišeš nešto što ti ina?e ne pišeš…ihhh! :D

  19. Flying_man Says:

    U pravu si, u zadnje vreme ne stizem da pisem, a jos manje ovakve postove.
    18) Vratio sam knjigu “Avanture Vikija vikinga” (valjda se tako zove), pre par godina. a uzeo sam je cini mi se daleke 1981-ve.

  20. Aurora Borealis Says:

    Ja ovu NE?U da vratim… Sram me bilo…. :D

  21. Lang Says:

    #13, ja ne bih ni pola mogla da popijem a da ostanem normalna :-)
    jel si ti vezbala to ? ;)

  22. Aurora Borealis Says:

    Lang, radila sam par godina kao šanker i kao konobarica, pa ta “vežba” nekako do?e kao “profesionalna deformacija”! :mrgreen:

  23. Nekoliko apsolutno nebitnih stvari o meni | Sasvim obi?na pri?a Says:

    […] kao Dixi na primer (ima?u ih više – garant), koja je prva napisala svoji 20 nebitnih, ili kao Aurora koja je idejni tvorac ove naše male “nebitne igrarije“, pošto mi je svašta nešto […]

Leave a Reply

