Napokon kod kuce…

Jutros u 4h sam s mosta, preko Dunava, ugledala grad. Nikada nije bio lepši. I prazniji. Ulice potpuno puste. Jedino ja, sama na bulevaru, sa dve ogromne torbe. Čudan je osećaj biti jedina osoba na ulici.

Napokon sam stigla kuci.

Mama srecna, prijatelji takođe. Svi su me danas radosno ispitivali o putovanju, o Liverpulu, o svim sitnicama. I svima sam potpuno mehanički odgovarala na pitanja. Kada su se razišli, da bih se odmorila, počela sam da otpakujem torbe. Sva odeca je bila tu, svi pokloni za meni drage – takođe. Ali, unapred sam znala da fali jedna stvar. . .

Nisam donela jednog velikog zmaja iz Britanije. Iako sam znala da bi mu se neko, uprkos svemu obradovao. Iako sam nekom obećala, da ću ga IPAK doneti. Vratila sam ga prošlog petka proizvođaču. Na pitanje prodavca čime sam nezadovoljna, da li bi mi možda druga boja više odgovarala, rekla sam:

-Sa zmajem je sve u redu i boje su odlične. Ali, osoba koja je trebala da ga dobije. . .ta osoba više ne postoji.
-Izvinite što pitam, ali da li je osoba možda umrla? . . .Ako jeste, primite moje saučešće.
-Ne gospodine, taj čovek je živ. Ali ono što je on bio, TO više ne postoji.

Znam da me nije razumeo, ali samo sam se okrenula i izašla. . .
Sad posmatram prazne torbe, i složene gomile stvari pored njih. Prljava odeća, čista odeća, knjige, pokloni, suveniri. . .Ali, ipak, fali mi taj zmaj. Nekako bi lepo izgledao na podu, između knjige “Pride and prejudice” i parfema Burberry “Weekend”. . .

23 Responses to “Napokon kod kuce…”

  1. walter Says:

    Dobro nam se vratila. Sad sve lose uspomene pobacaj a one dobre zauvek sacuvaj da ih se rado secas i da ih rado prepricavas.

  2. afrodita Says:

    Dobro dosla kuci aurora!

    Znam,ceka te more poslova koje trebas obaviti,ali ce i to polako doci na svoje mjesto.

    Ja samo navratila da te pozdravim.

    Stay well! :)

  3. Ivana Says:

    Dobrodošla ku?i :D

  4. Suske Says:

    Ja ju?e, odmah po objavi posta probala da ostavim komentar – neuspešno.
    Dobro došla ku?i.
    Ne budi tužna, na?i ?eš ti i boljeg i lepšeg zmaja “za u knjige” .

  5. pu Says:

    Dobro došla Aurora :)

  6. Aurora Borealis Says:

    Hvala x 5 ! :D

  7. LERMONTOV Says:

    Sva sreca sto bar svi mi imamo tu jednog “zmaja” kojeg ne mozemo zameniti ni u jednoj drugoj prodavnici srece,suvenira,tuge….e sad mozda mu je boja malo drugacija ili mu je oblik malo ljudskiji….ali probacemo da prezivimo njegovo prisustvo jer nas to pravi sretnim osobama…eto ti AB tvog zmaja:)))(izvini zmaju)

  8. electrasdreams Says:

    Dobrodosla!

  9. zmajcek Says:

    Hihi,nasmeja me slatko moj drug Lermontov,i bas kao sto on rece Sta ce ti drugi zmaj pored mene ziva :)

    Dobro nam ti dosla kuci.

  10. jelenaartpoezija Says:

    Dobrodosla kuci. :)

  11. Jane Doe Says:

    Welcome back, AB. :)

  12. jelenaartpoezija Says:

    Samo da te obidjem , mislim na tebe.

  13. jelenaartpoezija Says:

    Evo ti jedan cvetic ostavljam, da po njemu prepoznas da te je neko trazio. Odmaras… ako.
    Nadam se da si ok.

  14. afrodita Says:

    Saljem, ti pozdrav i pregrst pozitivne víbracije.
    Necu vise nista reci…..

    :)

  15. Aurora Borealis Says:

    Ma, odmaram… Htela sam da odmorim od puta, ali na žalost odmaram od visoke temperature koja me je uništavala 3 dana!
    Fala Bogu, smirila se ju?e…

  16. Flying_man Says:

    Zmajevi dolaze i odlaze. Vazno je da si se ti nama vratila!!!

  17. Aurora Borealis Says:

    Hvala ti Fly. Ti znaš kako je taj zmaj bio lep… ;)

  18. Flying_man Says:

    Znam kako je bio lep, i nadam se da sam bio od koristi pri kupovini. Zao mi je samo sto osoba kojoj je namenjen,nije bila dostojna poklonu.
    Budi jaka!!!

  19. Aurora Borealis Says:

    Ja ti rekoh da sam mala, ali srce mi je veliko, i jako, fala Bogu. Bez brige… ;)

  20. Flying_man Says:

    A ja tebi rekoh, zovi ako treba? Tu sam da pomognem.

  21. maja Says:

    ne znam , ali imam istu pricu , samo se to meni desilo pre dva meseca . i shvatam da nam veza i nije bila neka i nije me voleo i ja sam ispala glupa , a on iskoriscen , skocio je drugoj u krevet, i zelim mu sve najgore iako vidim da ga boli dupe za mene i da se tu nista nece promeniti.imam sad bar novog druga kog sam tek upoznala i ne bismo ni bili sad tako dobri drugari da me skotcina nije ostavila na kvarno..every cloud has a silver lining

  22. maja Says:

    i da znas da te volim i da ima ljudi koji te vole i da sam ja razmisljala o samoubistvu , pa eto , sad tebi kuckam , i da sam ispala glupaca i i i, al od toga nema nista,,cak cam i povracala od muke i nisam mogala da jedem tri dana ,i bolje da ne zans , sam bog me iscupao…pocela sam da se bavim stvarima koje jeko volim ( fotografijom ) i cak me i dizajneri hvale ,i talentovana sam,..nasla sam nove ljubavi , i to je tako , ako bez ljubavi nema smisla , onda promenis objekt ljubavi.mojoj kumi je poginuo muz i vidim da ima gorih stvari od moje ,on je nju bas bas voleo do koske i u dobru i u zali ..kako je tek njoj..sad nju tesim i odvracam od samoubistva …sta reci

  23. Aurora Borealis Says:

    Draga Majo,
    ne?u ti re?i “baš mi te je žao” jer znam da je meni to najgora stavr kad mi neko kaže. Ne treba niko da nas sažaljeva… Uostalom, znaš kako se kaže “Šta te ne ubije , u?ini te ja?om”.

    Samo glavu gore. I još nešto : ne treba mrzeti nekog zbog toga što te ne voli. Ako je on sko?io drugoj u krevet, nije te ni bio vredan, niti bi ti ikada bila sre?na s njim. Kao ni ja sa ovim mojim. Verujem u ljubav, više nego u bilo šta drugo. I znam, sigurna sam, da ?u jednog dana imati nekoga ko me voli isto onakako kao i ja njega.

    A ovi naši ex momci…baš me briga za njih.. ;)

Leave a Reply

