Sta je Komsija radio dok mene nije bilo… ;-)

OK, priznajem da sam otplakala 3 dana, ali necu vise sigurno. ;-)

Ne bih ja bila ja kada bi mi onaj djavolak s levog ramena mirovao. Naime, juce mi padne na pamet da odem na onaj sajt gde smo se Komsija (moj ex-dragi) i ja upoznali. Ukucala sam tamo, na pretrazivacu nadimaka, ime koje on najcesce koristi kao ID za internet adrese. I ne nadjem ni jedan opis koji bi mu odgovarao. Ali, opet mi ne da djavo mira i ukucam njegovo godiste, i sajt mi izbaci 40ak muskaraca na sajtu. Na trecem mestu ugledam nadimak tj. ime jednog TV lika za koga znam da ga Komsija obozava. Pogledam profil i . . . .BINGO !
To je on!

Naravno, ne pise njegovo pravo ime, ali svi podaci, svi odgovori na 50tak pitanja….to moze biti samo on! Ili ima brata blizanca! Od godista, horoskopskog znaka, do toga sta radi i sta voli…sve odgovara.

Ali, ono sto me je najvise pogodilo je bilo kada sam ugledala kada se prijavio, tj. registrovao na tom sajtu. Samo JEDAN dan nakon sto sam ja otisla! Jedan jedini dan! Ujedno i moj rodjendan. . . (

Srce je pocelo da mi lupa minimum 120/min. ! Pocela sam da setam po sobi i psujem na glas! Zatim sam lepo zapalila jednu, sela, smirila se i . . .ragistrovala sam se na sajtu pod nadimkom kao jedna pevacica. Naravno sa svim laznim podacima o sebi ;-) I poslala sam mu jednu, onako obicnu pp poruku u vezi njegovog nadimka. Odgovorio mi je nakon nekih pola sata, recenicom koju sam ja od njega cula bar 10ak puta dok smo bili zajedno. I to mi je bila jos jedna potvrda da je to stvarno on.

Kroz glavu mi je proslo i to kako mi je neki dan rekao da je “bio dobar” otkad sam otisla, da nije izlazio i sl. . . .Pa, naravno da nije nigde isao kada je visio na sajtu! U njegovom profilu sam videla i to da je za mesec i po dana otkako je tamo, usao na sajt celih 102 puta!

Mamlaz jedan! Uh, da sam mogla da ga dohvatim juce, bio bi saren ko uskrsnje jaje. Ono plavo-ljubicasto!

Inace, odlucila sam da cu se videti s njim. Sad definitivno imam snage za to! Jedva cekam da mu vidim izraz lica kada on pocne da mi prica kako je “bio dobar dok me nije bilo” a ja mu kazem:

-Dragi “TV liku” pozdravila te je “Pevacica” !<!–<!–</

20 Responses to “Sta je Komsija radio dok mene nije bilo… ;-)”

  1. Ivan Says:

    I pojavi se brat blizanac :)

  2. Jane Doe Says:

    Ma rekoh ti ja… sanavabi?. Na duže vreme gledano, ?ak je i dobro što si se ratosiljala tog tipa.
    Glavu gore, stara.;)

  3. pu Says:

    Džejn danima sam gledala u tu re? kada si je prošli put upotrebila. Šta zna?i?

    Aurora, prefarbaj ga, i guraj dalje.

  4. Jane Doe Says:

    @pu

    :) To je “posrbljena” varijanta “son of a bitch”. :D

  5. Aurora Borealis Says:

    Joj, Ivane, al’ me nasmeja! :mrgreen:

    JaneD i PU, “prefarban je”, i guram dalje!
    Al’ nemate pojma kako se danas bolje osecam, ma imam osmeh na licu od jutros! Heeeej! Osmeh! :-)

  6. pu Says:

    Ahaaa, sada ima smisla. A ja gledala i gledala, reko’ možda je opet neki lokalni uži?ki termin :oops:

  7. afrodita Says:

    Pa stvarno!

    Sarlatana svugdje ima.
    Kako ti njega upeca,
    cak i sa tolike daljine,
    pametnim mamcem.A on
    se zakacio….(komsija..alias…som) ;)

    Nego, da si ti meni provedes jos ovih par dana,
    a kad se vratis kuci….U SARM OFANZIVU!!! :)🙂 :)🙂 :)

  8. ozon Says:

    Iako patiš, mislim da gubiš vreme progone?i ga (mada te potpuno razumem – srce uvek pobe?uje kad ratuje s razumom).

    Kao što upravo napisah Bubici, pobediti sebe je najteže.

    Zato, probaj da ga staviš u ad-akta i guraš napred.

    I budi lagana…kao ozon.

  9. Aurora Borealis Says:

    Ozon, polako covece! Pa, nikog ja ne progonim! Progoniti je teska rec…

    Afrodita, jos samo veceras idem u provod, jer polazim za 2 dana. Ne mislim da cu brzo u “ofanzivu”, meni uvek treba da provedem neko vreme sama, nakon ovakvih brodoloma…

  10. zmajcek Says:

    Prvo kad dodjes i kad se budete sreli ako je on vec ofarban a ti lepo jednim udarcem na pravo mesto ofarbaj mu i jaja pa nek te pamti ceo zivot :)

  11. Aurora Borealis Says:

    Zmajcek, uvek umes da kazes bas ono sto mi je potrebno! :D

  12. bubica Says:

    Samo tako..!
    Svaka cast,i ja slicno proziveh.Joj,ala se dobro osecam…

    :)

  13. LERMONTOV Says:

    Na jednom izlogu jednom davno sam procitao “Imamo urdu za burek”…..DEVALVACIJA bureka, reknem samom sebi u polugasnom stanju…..bash taj poluglas je opet u mene nakon toliko godina…ocito opet je neka devalvacija u pitanje…”sta je sad”…..mozda je covek devalvirao…NE….on je vec odavno to ucinio…mozda je dusha…..NE,NE….ne moze devalvirati nesto sto nije nikad postojalo…mozda je iskrenost(a sta je to??)…hm…..”sto je onda to sto sada nije na cenu”-pomislim i kad mi padne pogled negde dole na moje telo odma sam bio na cistom i sve mi je bilo jasno….DEVALVACIJA JAJA….posebno onih u muskom rodu koji zive i postoje bash zato da bi stvorili nesto kvalitetan rod ali ocito je da su vec odavno DEVALVIRALI…….AB, ako imas srece nacices nekad prava jaja u prirodnoj formi i sa pravom funkcijom i bojom…nazdravimo za ta skora vremena i za novu i lepu buducnost koju bi oni doneli i tebi i svih nas koji zivimo zivot u ocekivanju boljih vremena:)))(izvinjavam se na duzini ali “tema” je inspirativna i svakodnevna da bi je tek tako prosli).

  14. jelenaartpoezija Says:

    Ma ti si pametnica, moj Serlok Homs. :)
    To cenim! Sad mozes na sastanak sa asom u rukavu. Svaka ti cast.

  15. Deda Says:

    Postavlja se pitanje: zašto bi uopste gubila vreme na bilo kakvo sastanku sa njim.Iskuliraj i svoje vreme preusmeri na tebi lepe stvari.pozdrav.

  16. furious Says:

    Koleginice, nisam bio na netu ovih dana (ni svoj blog nisam pisao ve? danima) pa tek sad vidim ove tvoje poslednje tekstove…

    Samo želim da ti kažem da ne trošiš živce, energiju i emocije na nešto što nije vredno svega toga. Kao što sam pre na bubicinom blogu napisao, ponekad jedno oštro “go f*ck yourself” vredi mnogo više od jalovih kilometarskih razgovora i mla?enja prazne slame.

    He, he… Upravo mi u pozadini ide New Order – Run Wild (pustim ja ponekad i nešto što nije metal)…

    “Good times around the corner
    I swear it’s getting warmer
    Good times around the corner…”

    Slu?ajnost ili…?

    Sit back and relax (ovo piše kad instaliraš Windows).

    Pozdrav od kolege!

  17. Suske Says:

    Razbi ga, pa ga posle “baci” i zaboravi.

  18. irena Says:

    Nemoj da mu kazes da znas za novi nik.Pusti da vidis sta ce sam reci.A ionako mozes da ga pratis i dopisujes se sa njim,i vidis pravu sliku i istinu.Skriveni adut ne obznanjuj,bitno da znas istinu.Sve najbolje ti zelim.

  19. jelenaartpoezija Says:

    Samo proveravam kako si.

  20. Aurora Borealis Says:

    Suske,
    kako mislis da ga razbijem? ;-)

    Irena,
    Ne pada mi na pamet da ga pratim. A to sto to znam, i nije neki adut. Od nas dvoje vise nista nece biti, i ja moram dalje… Hvala na zeljama!

    Jelena,
    ok sam, draga. Premorena sam od puta, ali koliko-toliko ok. :-)

Leave a Reply

