Da ga vidim jos jednom – ili ne?

Cula sam se s njim istog dana kad je poslao poruku…

Ono cega sam se bojala je isplivalo na povrsinu. Rekao je da je ocekivao da cu mu faliti nakon sto sam otisla. Ali, kako su dani za danom prolazili, to se nije desilo. Nisam mu falila, nisam mu nedostajala. Bilo mu je OK sto smo se culi svakog drugog dana, ali jednostavno je shvatio da nema vise osecanja prema meni. . . Zao mu je sto smo taj razgovor vodili preko telefona, i rekao je da bi zeleo jos jednom da me vidi kad se vratim sledece nedelje.

Pitala sam ga da li zeli mene da vidi jos jednom, ili zeli jos jednom da me vidi samo zato sto ne zeli da raskinemo preko telefona? Odgovorio je da mu je glupo da se rastanemo preko telefona. Ali da ne veruje da bi se ista promenilo s njegovim osecanjima kada bi smo se opet videli. Srce mi je puklo na komade kada sam to cula. . .

Ne znam da li cu se videti s njim jos jednom. Otvoreno sam mu rekla da nisam sigurna da li bih izdrzala da se vidim s njim a da ne mogu da ga zagrlim i poljubim… Na to je odgovorio da razume, i ako bi mi bilo previse bolno, ne moramo se videti, ali i dalje misli da bi bilo bolje da sve ovo okoncamo “oci u oci” a ne telefonom… Ostalo je na tome da sam obecala da cu mu se javiti kada se vratim, i da cu mu onda reci da li cemo se videti ili ne. Vracam se u Srbiju za 4 dana. I zelim da ga vidim vise od svega, ali ne znam kako bih to podnela. Svaki put kada pokusam da se odlucim, stomak mi se toliko zgrci da zaboli. NE ZNAM STA DA RADIM! -(

Mislila sam da sam jaca, snaznija, ali borim se protiv suza svakih sat vremena. Stavljam sve ovo “na papir” nebi li mi bilo lakse, ali nije. . .

13 Responses to “Da ga vidim jos jednom – ili ne?”

  1. DarkNemos Says:

    Rado bih ti pomogao da znam kako… posto je meni ljubav strana tema ja ne bih o tome… samo budi jaka i to je to…

  2. zmajcek Says:

    Budi jaka Srecice.

  3. bubica Says:

    To je nesto sto moras sama u sebi da presudis.Ja ti ne mogu reci sta da uradis niti iko drugi moze..

    Ako ti je isuvise tesko da ga vidis-nemoj ni otici.Kad on toliko jasno,bolno i direktno prenosi misao da je kraj,kada je sebi vec zacrtao da je situacija cista,kada je ubedjen da zna na cemu je-mozda ponovno vidjenje i nije neophodno.

    Opet kazem,JA ti ne mogu reci sta da radis.Proceni sama,preispitaj njegove postupke,obrati paznju na sitnice.Ako mislis da ima nade..
    Pokusaj da budes objektivna i realna,ali svesna svojih osecaja.

    Ako ti je suvise bolno,zatvori to poglavlje zivota u potpunosti,napravi mesta za nova.Cekaju te velike stvari,velike avanture.

    Ko zna zasto je to dobro?Sve je to deo nekog velikog plana za tebe.Preboleces ti to,jaka si.Vazno je da shvatis koliko si vredna.To se oseca ovde,na tvom blogu..

    Iskreno ti kazem,jer mi je prica dobro poznata.
    Meni je tako malo krenulo..Prijatelji ce ti pomoci.Bilo ovde,virtuelni,ili i oni sa kojima si svaki dan,uzivo.Mozda kombinacijom oba.
    Zelim ti svu srecu sveta..

  4. Aurora Borealis Says:

    Dark i Zmajcek, bicu ja OK, ne brinite.

    Zmajcek, cmoook veliki za tebe! Jedva cekam da se vratim, pa da te`”drmnem” ;-)

    Bubice, upravo zbog prijatelja jedva cekam da se vratim u Srbiju.

  5. ozon Says:

    Na kineskom jeziku jedna te ista re? se koristi da opiše i krizu i šansu. Ko zna zašto je dobro sve to što ti se trenutno dešava. Želim ti da što pre otkriješ !

    Budi lagana…kao ozon.

  6. Aurora Borealis Says:

    Ozon,
    Odavno sam sebe naucila da kada mi se desi nesto lose, ja ne kazem “Joj, sta sam Bogu zgresila.” nego kazem “Ko zna zasto je to dobro.” ;-)

  7. jelenaartpoezija Says:

    Ro, to ces morati sama da odlucis.
    Ako odes da ga vidis…
    Ako ne odes, mozda ces jednog dana misliti da si trebala to rascistiti oci u oci..
    Ako ovo, ako ono, puce mi mozak…
    Komplikovano.
    Cuvaj se.

  8. afrodita Says:

    Ma sta da odlucis,imas moju podrsku.

    Pazi na sebe,sad si sebi najvaznija.

  9. LERMONTOV Says:

    Uh…bas zelim prvi put u zivotu da budem pametan ali nekako mi tesko ide…..tesko je naci prave odgovore na prava pitanja kad ostanes sam, ali jos teze je pronaci prave prijatelje u pravom momentu i u pravom obliku…ako si pronasla ovo drugo onda videces da je ono prvo samo trenutak slabosti za kojeg vredi samo razmisljati ali ne i trositi previse vremena…..divim se tvojim prijateljima koji mozda ne znaju prave odgovore ali znaju put do njih….drzi se njih:))

  10. Suske Says:

    AB, ti si hrabra, i voliš rešene situacije. Ja ?u sad da pametujem, a ti ?eš da uradiš kako budeš mislila da treba.
    vidi se sa njim. Neka ti kaže ono što misli u 4 oka. Eto ja sam to radila, i u jednom i u drugom smeru, i predlažem i tebi. Posle bude lakše.
    Ljubim te.

  11. Aurora Borealis Says:

    Joj, sta bih ja bez vas! :-)

    Afrodita,
    bez brige, sve sam bolje.

    Jelena,
    jetse komplikovano, ali si u pravu kada kazes da bih se uvek pitala sta bi bilo da sam otisla.

    Suske,
    odlucila sam sinoc da cu da se vidim s njim. Nakon sto sam saznala nesto ;-) Napisacu post kasnije, pa ces videti o cemu se radi.

    Lermontov,
    vidis da se ja drzim svojih prijatelja, pa makar i virtuelnih. :-)

  12. musmula407 Says:

    jednom se zivi, slusaj svoje srce

  13. Aurora Borealis Says:

    Musmula,
    jesam…poslusala sam srce. . . ;)

Leave a Reply

