On me izgleda vise ne ceka…

Sinoc, malo posle ponoci. . . Popila sam 2-3 case vina. Neizvesnost i nestrpljenje zajedno sa alkoholom, cine svoje. . . Saljem mu poruku u kojoj ga pitam “Zasto je tesko na moje “Falis mi…” odgovoriti sa “I ti meni”?” Napisala sam mu i da meni njegove poruke mnogo znace. I da mi on mnogo znaci….

Jutros ustajem i lupam glavom o zid, i pitam se koji mi je djavo bio da mu to napisem. Odlucim da sacekam vece i da ga onda nazovem i da mu kazem . . . da mu bilo sta kazem sto ce “ispraviti” moju poruku od prethodne noci.

Popodne cujem telefon, melodija za poruke. Odjednom mi se zgrci stomak. Osecam da je to poruka od njega i dok se penjem uz stepenice da uzmem telefon, pocinje da mi bubnja u usima, i osecam da je poruka neka losa vest. Uzimam telefon, duboko udahnem i citam.  . . Osecaj je bio ispravan. Poruka JESTE od njega, poruka JESTE losa vest. . .

“Ne mogu da te lazem kada ja tako ne osecam…” –samo to je stiglo, nista vise.

Nisam mu odgovorila. Ne znam sta bih mu napisala. A nisam ga ni zvala jer nisam zelela da me cuje kako placem. . . Nazvacu ga veceras. . .ako skupim hrabrosti.

I dalje pokusavam da se utesim da je to rekao jer nema vremena, jer je umoran, jer puno radi. . . ali, znam da samo lazem sebe sa tim. A toliko sam zelela da vidim kako mi se obradovao jer sam stigla ranije. Ali, izgleda. . .nista od toga. . .

34 Responses to “On me izgleda vise ne ceka…”

  1. bubica Says:

    Stoka.

  2. Jane Doe Says:

    Da se nadovežem na Bubicu… Sanavabi?.

  3. pu Says:

    Uh, sunce li mu njegovo…
    Nego, mala, nemoj tugovati, uživaj u preostalim danima u Uk. LJubimo te puno :-*

  4. Lang Says:

    glupo je da te tesim, znam da ti je grozno i da nisi ocekivala, ali drzi se..

  5. electrasdreams Says:

    Ne mogu da te utesim, nedostaju reci. Za lomove treba snage, imas je ti, ne sekiram se. Samo hocu da te pitam – da li bi vise volela da te laze? Bar je posten, mada to nije nikakva uteha, znam.

  6. jelenaartpoezija Says:

    Draga Ro,to sto citam :( i znaj da sam
    uz tebe, kad kod ti zatrebam.
    Znam da te ne mogu utesiti i da napisem sto recenica ovde, kao jedna njegova poruka.
    Drzi se Draga.

  7. LERMONTOV Says:

    Ne placi zato sto je necemu dosao kraj,smej se zato sto se to desilo…..i nemoj se previse truditi draga moja AB oko nekog ko ocito ima krizu u identitetu,pusti nek puni te njegove praznine,a TI,nemoj se previse truditi jer se najbolje stvari desavaju kada im se najmanje nadas…..na kraju krajeva mozda bi bog zelio da tokom zivota upoznas mnogo razlicitih ljudi zato da mozes ceniti i biti zahvalna kad sretnes one prave:)))

  8. Ivana Says:

    Uuuuh…
    Drži se polarna… Svet je tvoj.

  9. Aurora Borealis Says:

    -Bubice i JaneD.
    Volela bih da mogu i ja to da kazem, ali NE. Nije stoka.

    -PU, Elektra i Jelena, hvala vam…

    -Lermontov, nema on krizu identita, on je samo negde usput, zaboravio svoja osecanja prema meni…

  10. Aurora Borealis Says:

    -Ivana, drzim se, ali bojim se de ce tek kasnije da me sve ovo zdrma.

    -Lang, iskreno, sumnjala sam u zadnje vreme, ali sam tu njgovu hladnocu pripisivala umoru i sl.

  11. Jane Doe Says:

    AB… možda je on OK de?ko, ali mu takt izgleda nije ja?a strana… To što je bio iskren ga ne ?ini korektnim, naprotiv. To su stvari koje se ne prenose sms porukama, naro?ito ne kada je ta druga osoba hiljadama kilometara daleko. Mislim da je re? koju tražim “kukavi?luk”.
    Zato, stara, onaj koji treba da se ose?a loše je on… Karma is a bitch.

  12. Suske Says:

    Uh, jete da je bio iskren, ali je bar mogao da se suzdrži još par dana dok ne stigneš.
    Ali, draga moja, ko zna zašto je to dobro. Kad ose?aji krenu u nekom drugom pravcu … bolje je ranije to priznati.
    ljubim te.

  13. bubica Says:

    Joj,ne znam sta bih ti rekla..

    Moguce je da sve pogresno tumacim,ali..Ja samo ne zelim da te povredi (jos vise).Znam kako je to..
    Bez obzira na tu iskrenost,koju treba ceniti,mislim da nema razloga da bude toliko surov i bolno direktan.
    Ko zna sta se vrza po njegovoj jadnoj glavici..

  14. jelenaartpoezija Says:

    Ro i danas sam tu.
    On ocigledno nije razmisljao, daleko si…
    A snove ne zaboravljaj nikada, ako ih nemas neces ih naci u javi.
    A sreca iznikne Ro niotkuda kad se najmanje nadas. Znam to ti sad nista ne znaci. Ali ce znaciti.
    Evo to zgrljaj Ro.

  15. zmajcek Says:

    :( Skotina sta drugo moze biti.

  16. Aurora Borealis Says:

    Jelena, imam ja snove, uvek. . .ali, bojim se da ih sanjam. Neki od njih previse bole.

    Zmajcek, nemoj tako. Bar je bio iskren.

  17. Deda Says:

    Sedmi put citam i nekomentarisem….al moram da budem surov….
    Ma slusaj:
    lepo se ti nama svima vrati kuci prvo…
    pa se presaberi…
    pa lepo popricaj sa njim u cetri oka….
    pa ako nista decko ne oseca ….
    zahvali mu se za proslo vreme ….
    i kreni svojim putem…

    Ako je stanje drugacije, preispitaj ga sta mu znaci ona poruka….

    Ma ti si kralj i drzi se na tom nivou, ne dozvoli da padas…

  18. Aurora Borealis Says:

    Deda,
    pricala sam s njim sinoc. Ta poruka znaci bas to sto je rekao… Ne falim mu. Nije vise zaljubljen u mene.
    Htela sam da napisem clanak, ali nemam snage… Treba mi malo da se saberem, pa cu onda pisati. Ali, na zalost, nema vise nade za nas, za mene i njega. . .

    I ne brini, drzim se ja …

  19. extraordinary Says:

    A neee Aurora! Nemoj biti tužna! Shvati da je svet pun dobrih prijatelja, uživaj u hladnoj nes kafi, u prirodi… Zamisli da si negde u svemiru i tada osmotri Zemlju. Posveti pažnju i misli bitnijim stvarima od njega: nekoj trav?ici, mahovini ili masla?ku. Budi kao suncokret: uvek se okre?i ka suncu, ne idi u mrak… Kiss

  20. LERMONTOV Says:

    Zenu kao coveka trebamo ceniti, a kao zenu voleti…najteza lekcija koju moramo nauciti nakon one…..”koje mostove koristiti u zivotu, a koje rusiti”…bogata si AB jer ucis i zivis svoje zivotno iskustvo svakog dana i to licno bez da gledas ili pitas druge za tudjih iskustva, a za to veruj mi vredi ziveti i gaziti prave mostove:)

  21. Deda Says:

    Gazi nove mostove, ko sto rece L.

  22. pdutr Says:

    Meni je drago što si se vratila.
    ?itamo se od prvog.

  23. bubica Says:

    [quote]Deda,
    pricala sam s njim sinoc. Ta poruka znaci bas to sto je rekao… Ne falim mu. Nije vise zaljubljen u mene.
    Htela sam da napisem clanak, ali nemam snage… Treba mi malo da se saberem, pa cu onda pisati. Ali, na zalost, nema vise nade za nas, za mene i njega. . .[/quote]

    Joj,ne radi to sebi..Znam tacno kako ti je.I ne zelis da se nadas,ali je to nekada jace od tebe.I sanjas,ali su snovi tako daleko od realnosti.I bolni su..
    Ako ti je lakse,pocni da ga mrzis..Ne znam..
    Na moj si blog uvek dobrodosla..

    :|

  24. Aurora Borealis Says:

    Bubice, idealno bi bilo kada bih ga mogla mrzeti…
    Ali, ne mogu mrzeti nekog samo zato sto me taj neko ne voli…

  25. afrodita Says:

    Oh Aurora,iznenadi me!Sta reci…
    Pitam se da li njegova odluka istinski
    i trezveno donesena ili je ona rezultat frustracije,
    nemogucnosti podnosenja tvoje slobode i njegove nemoci
    da kontrolise situaciju.Da li je napad najbolja
    odbrana,da li je u njemu postojao strah da ces
    ti mozda pronaci nekog tamo u UK.
    Tesko je pretpostaviti,ti ga najbolje znas.
    Iskrenost je uredu,ali mogao te je sacekati da dodes.
    Pa, toliko si se borila da ostvaris ovo putovanje,
    zasluzila si lijep boravak,ali sta sad?
    Mozda vise sile spremaju nesto lijepo za tebe?
    Mozda je ovo cijena za nesto istinsko i pravo?
    Znas ono jedna se vrata zatvore,a druga se otvore.
    Tesko ti je sad,znam.Ne mogi biti pametna ali
    prosetaj uz more……Ono je ljekovito.
    I zelim ti poslati jedan viritualni zagrljaj,
    u znak podrske.
    Cuvaj se!

  26. Aurora Borealis Says:

    To me i boli. Toliko sam se borila da uspem da dodjem ovamo. I onda, umesto da ovo leto pamtim kao jedno od najlepsih u zivotu, onda On sve to pomuti…

    Hvala na zagrljaju draga Afrodita. Jako puno mi znace svi ovi vasi komentari, i to sto ste opet uz mene.

  27. sophonax Says:

    bojim se istine, koja dodje na ovakav nacin. necu, ne zelim, ne razumem, da moze to da se desi tek onako.. iz cista mira.. kako moze..?
    mnogo me stvari podseca na moju vezu, koja inace jos traje.. cak me i tvoje ponasanje u njoj, podseca na moje. ali sinoc kad sam procitala ovaj post, zapitala sam se “kako biti siguran u nesto, kad moze da se to nesto, tako prelepo, bez ikakvih suvisnih objasnjenja zavrsi.” tanka je linija sto spaja i razdvaja. jeste, bas.
    volja, nada. valjda ce nesto da bude.
    zelim ti sve najlepse*

  28. Aurora Borealis Says:

    Poptuno si u pravu za tu “tanku liniju”. Ne znam kako biti sigurna u bilo sta. . . Stvarno ne znam. Ali sigurna sam u jedno: ja se s tim ne mogu muciti. ako mi neko pruzi malo ljubavi, ja cu je uzvratiti duplo, jer ja sam takva, i pruzim od sebe sve sto mogu. Protiv drugih se mogu boriti, a protiv svog srca – necu!

  29. sophonax Says:

    zamisli sad mene, kad se mucim s tim i pre nego sto se ista “pogresno” desilo.. odnosno mozda se i nece, jer se lepse nikad nisam osecala u zivotu.. ne znam sta mi je. valjda daljina.
    i za to duplo uzvracanje. i ja sam takva.
    doce bolji dani.
    uvek su dosli, doce i sad.

    :) (it’s a fake one)
    :) i ovaj je onaj pravi.. sto u sebi drzi sve lepe uspomene.
    .. ma to je samo naisla kriza nedostajanja.

    p.s.: sto ne pises poste..?

  30. Aurora Borealis Says:

    Izvini, ali nisam razumela šta si mislila s ovim:

    p.s.: sto ne pises poste..?

  31. sophonax Says:

    woops.
    “post” = amm.. (nemoj zameriti, iz slovenije sam, pa ponekad bubnem neku koje niko ne razume).. uglavnom.. tvoje price..?

    :D

    *blush*

  32. Aurora Borealis Says:

    ma, naravno da ti ne?u zameriti! nemoj ti meni da zameriš! :)

    Na koje postove misliš? Pa, imaš nekoliko postova, pri?a napisanih posle ove. Samo klikni skroz gore gde piše “Male i velike avanture…”

  33. sophonax Says:

    da da znam😄, ali posle “šaputanja” nije bilo novih. ali sad ima. :)

  34. Aurora Borealis Says:

    Joj, slatka si! :)

Leave a Reply

