Mis u mom ormanu!

Slepi mis

Sinoc sam imala nezaboravan dozivljaj. Ali, NI MALO lep!
Citala sam knjigu u krevetu, i negde oko 2h posle ponoci, sam cula neko cudno krckanje u sobi. U prvom trenutku nisam znala odakle zvuk dolazi. I nisam puno obracala paznju, pomislivsi da je verovatno neki nocni leptir u sobi.
Medjutim, zvuk je postajao sve glasniji, i shvatila sam da to grebanje i suskanje dolazi iz mog ormana! Verovatno je mis, rekoh u sebi. Prisla sam ormanu, dok je grbanje postajalo sve glasnije.
“Jao, ovo ne moze biti mis! Mora da je pacov!” -i pomislila sam sta pacov moze da uradi sa mojom odecom!

Probudila sam Kolina (engleza) koji je onako bunovan pokusao da oslusne odakle dolazi zvuk. Na srecu po moju odecu, zakljucili smo da je iz donjeg dela, gde se nalaze stare Bekine igracke, i otvorili smo orman. Zvuk je utihnuo a mi nismo mogli da vidimo ni misa ni pacova.
Primetila sam nesto na dnu, pored vrata ormana, i Kolin je krenuo da govori:
“Ma, to je samo mala igrackica…” i u trenutku kada je dodirnu “igracku”…………………UZAS! ! !

SLEPI MIS JE POCEO DA LETI KROZ MOJU SOBU ! ! !

Ja sam u trenu skocila pod pokrivac na krevetu, a kako je Kolin panicno poceo da mase rukama, da se odbrani, tako je udario slepog misa, i on je osamucen pao na pod.

Naravno, izbacio ga ja napolje, odusevljeno govoreci kako nikad nije uzivo video slepog misa, dok sam ja, zgrozena, rekla da nisam ni ja, ali mi ni malo nije drago sto sam ga videla u sred svoje sobe, umesto u zooloskom vrtu!

13 Responses to “Mis u mom ormanu!”

  1. Zajebant Says:

    Draga moja, slicno se desilo i kod mene sas tim slepacem :)

  2. Suske Says:

    Ako ti je za utehu i ja bih regovala isto kao i ti.
    Ne volim miševe, a naro?ito ove lete?e. :(

  3. Daria Says:

    Grozno. Bojim se tih tih ?elavih i ljigavih životinja. Fuj. Mora da je to bilo šokantno za tebe. Znam da bi za mene bilo!

  4. zmajcek Says:

    E to ti je garant poslao zajebant :P

  5. extraordinary Says:

    Hotju i ja slepog mishitja!!! :P

  6. afrodita Says:

    Ama gdje se on nade u dnu tvog ormara?
    Cula sam za slucajeve gdje su ljudi nalazili
    sljepog misa iza ormara ali i ne u ormaru.
    Mogu pretpostaviti da ti nije bilo prijatno,
    ja bih vjerovatno reagovala slicno tebi,
    jer nemam bas neku povoljnu rijec za tu vrstu. :(

    :)

  7. jelenaarpoezija Says:

    Eto hoces ti da ti se zove blog Male i velike Avanture…
    Pa to ti je kao da si bila u nekoj pecini u naucno-istrazivackom timu. Avanturisticki film. :)

    Dosta sale.
    Nadam se da ti je sad bolje.

  8. Aurora Borealis Says:

    Extra, nije on ni tako ruzan kada ga gledas u tegli. Ali, veruj mi, NE ZELIS ga. :-)

    Nemam pojma kako je usao u orman. Pretpostavljam da je Beki uzimala neke igracke i ostavila otvorena vrata, dok je bio prozor otvoren… A kako mi je? Pa, danas sam ok. Ali te noci sam spavala mozda cela 2-3 sata, a i to ko na iglama! Trzala sam se is sna cak i kad bih napolju cula vetar! A ni nocas nisam bila mnogo bolje…

  9. LERMONTOV Says:

    Mis ili Mish??:))…..za tu dilemu si bar nacisto…ali nadam se da ce interna istraga potpomognuta od unutrasnjim inspicijentima(kodosima) utvrditi pravi razlog prisustva malog “aliena” u tvom ormanu….ali jaca tvoj duh i svakog dana prag tvog straha penje se prema gore, a prag i nivo adrenalina jaca tvoje srce….nije i to tako lose mada ako mene pitas pamtim ja i bolja vremena od misha u ormanu….ali eto mora se ziveti, Beki moramo cuvati ,vrata zatvoriti pre spavanja i nastaviti drzati cas i tada kad je proglasen veliki odmor jer zvono zazvonice bez pitanja dali smo mi spremni za novi dan i nove avanture AB….:)

  10. electrasdreams Says:

    Draga, rekoh vec i Zajebantu. Nasi stari kazu, da kada ti uleti slepi mis u kucu, zasigurno mozes da ocekujes da ce te snaci velika sreca. Pa zelim ti je.
    I sto si se toliko uplasila, slatki su oni, i nista ti ne bi uradio. On je bio uplasen vise od tebe.

  11. bubica Says:

    Moja drugarica se bas hronicno boji slepih miseva.Kad idemo parkom nocu i kad se cuju zvuci slepih miseva,ona rukaa pokrije glavu i ubrza korak.
    Valjda su je kao malu plasili da ti se slepi misevi mogu zaplesti u kosu (?)

    Ili vec nesto slicno…
    To mora da je bio poprilican dozivljaj,narocito posle 2h..
    Delimicno se slazem sa electradreams-on se vise tebe uplasio.
    Nemoj se toliko traumirati (sad ja to tako kazem,ali ko zna kako bih ja odreagovala..)
    ;)

  12. Jane Doe Says:

    Kakav doživljaj, užasno ti zavidim! :D Šalu na stranu, meni je to skroz OK, slepa?i su baš medeni. Meni se pre par godina jedan parkirao na antenu i prekuntao ceo dan.
    A to što re?e Electra, to je sasvim ta?no. Uostalom, najbitnije od svega je da su potpuno bezopasni, Istina, izgledaju freaky, ali ne napadaju. Uostalom, bolje i slepa? neko bubašvaba ili tako neki grozomorni insekt. Fuj.

  13. jelenaarpoezija Says:

    Ovo jos nisam cula da donose srecu…
    Odoh da trazim Zvezde padalice i slepe miseve. :)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

