Hocu kuci. . .

Kisa ne prestaje da pada...

OK, nije bas da hocu kuci… Barem ne mojoj kuci. Hocu kod Njega. Na samo 1 dan. . .Ma kakav dan?! Bila bih srecna i da provedem s njim makar jedan sat. Da se sklupcam kraj njega, i da me onako jako zagrli, kako on to ume.

Da sam sad kod njega, tacno znam sta bi bilo. On bi premoren zaspao na kaucu u dnevnoj sobi. Prevrtao bi se stalno, jer ne podnosi ni kada je +25′C, a kamoli ovo… Budio bi se samo na trenutke, i pogledom me potrazio. A kada bi se uverio da sedim u fotelji pored njega, nastavio bi da spava. Posle sat-dva takvog polu-sna, pridigao bi se, zapalio cigaru, prosetao po sobi kao tigar po kavezu, opsovao vrucinu, i vratio bi se u krevet… Opet bi zadremao, ali bi pri sledecem budjenju, zatvorenih ociju samo rasirio ruke i rekao bi ”Dodji mi…” -Spustila bih se kraj njega, s njegovom levom rukom umesto jastuka, dok bi desnu prebacio preko mog struka. . . Samo bih se pribila uz njega, zatvorila oci, i pravila se da spavam, a zapravo bih ga slusala kako dise. . .

Eto, tacno znam sta bi bilo, a opet. . .Treba mi sve to. Najvise njegov zagrljaj. Ne cak ni poljubac, nego samo jedan njegov obican, snazan zagrljaj. . .

Hocu kuci, hocu mog momka i hocu da ova glupa kisa prestane! -(

17 Responses to “Hocu kuci. . .”

  1. Suske Says:

    Ja ho?u da ta tvoja kiša dodje malo kod nas :(

    A za zagrljaj, strpi se još malo, možeš ti to ;)

  2. extraordinary Says:

    A jooooj bwe! Znam kako ti je i nisi jedina koja prezhivljava tu “melanholiju” i “nostalgiju”. Samo nadji neku zanimaciju i vreme tje brzo da ti prodje, a onda tjesh ponovo biti u zagrljaju svog dragog

  3. Aurora Borealis Says:

    Rado bih vam ja poslala malo ove kise, i hladnog vremena…
    A za strpljenje…ma, strpicu se ja. Evo, prva trecina mog boravka prolazi.
    A sto se tice zanimacija, imam ih na pretek! :-)

  4. LERMONTOV Says:

    Svako vidi kako izgledas, medjutim samo neki znaju ko si ti ustvari……prava ljubav ne zahteva da dvoje ljudi gledaju jedno u drugo,vec da zajedno gledaju u istom pravcu…vidim da to radite upravo i jedan i drug….jedino sto ste na razlicnom mestu ali pogled vam je ist,zahtevan,prodoran i pun emocija….vredi se za to vratiti kuci ali kad dodje vreme:))

  5. Aurora Borealis Says:

    Vredi se vratiti kuci zbog mnogo cega…. Ali je on, kako god da okrenem, nekako uvek na prvom mestu te liste…. ;-)

  6. Daria Says:

    Ja bih malo te kise, ali te razumem! Ne volim kad mi On nije tu…. Mozda bi i kisu lakse podnela da je tamo :)

  7. Aurora Borealis Says:

    Odgovorih ti dole, na ono pitanje za klimu ;-)
    Ma, ne valja ni kod mene a ni kod vas… Ovde je trenutno “celih” 15′C. Smrzoh se ziva!

  8. afrodita Says:

    She(He) loves you,yeah,yeah,yeah,
    she(he) loves you,yeah,yeah,yeah
    And with a love like that
    You know you should be glad,
    with love like that..
    You know you should be glad.
    Yeah,yeah,yeah

    Ps.Pjesmu sigurno prepoznajes. :)
    Saljem ti je kao izraz tvog osjecanja
    i mjesta tvog sadasnjeg boravka.

    Raduje se svakom danu….on te ceka.
    :) :) :)
    Pozdravcic

  9. Aurora Borealis Says:

    Joj, Afrodita, nabacila si mi osmeh! Naravno da znam pesmu! Pozdravcic i tebi!

  10. pu Says:

    A ja tražila neke slike za onu temu na forumu i naletim na ovu http://i88.photobucket.com/albums/k172/ciubi/f/funny0436.jpg i tebe se setim, ali reko’ da ne ka?im da ti ne stajem na muku, i do?em ovde i imam šta da vidim.
    Izdrži, pro?i ?e vreme za ?as :-*

  11. Aurora Borealis Says:

    Joj, PU! Bas je slatka! :-) Ne lici bas na onog mog razmazenog blesana kod kuce, ali je fotka super. Inace, imam ovde jednu “zamenu” mom Cikiju. Komsijski macor svakog dana dodje ovde kod nas na porciju tunjevine i jednu “turu” mazenja. :-)

  12. deda Says:

    Kad nesto bas hoces, ono se i desi….
    Eto do pre par dana si bas zelela da odes u Liverpul, sad kada ti se to desilo vec imas nesto novo sto hoces….Tako je u zivotu…
    Samo ovo sto ti sad hoces to je nesto sto je dugogodisnja zelja, koja se svakodnevno javlja, pa onda shvatis , u stvari, da VOLIS…..Najlepse…

  13. jelenaarpoezija Says:

    Nemoj sad da ti doletim tamo, na talasu od 41 u hladu :(
    ima za dve sekunde da pevas zbog kise.
    Ja cu sad da te virtuelno zagrlim da se malo smrznemo zajedno. ;)
    Hmmm kako da ti olaksam muke nedostajanja.
    Bal-bal-Baltazar!!!
    Zazmuri i zamisli
    da nema telefona i da mu ne mozes cuti glas.
    Ha sta kazes jel’ tako bolje?
    Nije.
    Dakle, uzivaj u glasu i onom sto osecas iz tog glasa.
    Pozdrav draga.

  14. DarkNemos Says:

    Neznam zbog ?ega al nikad u životu nisam poželeo da imam nešto za?im aura žudi. Meni je to uvek bila glupost…. Možda je zato što se jošuvek nisam zaljubio u nijednu…

  15. Aurora Borealis Says:

    @Deda, sve si u pravu, kao i uvek… ;-)

    @Jelena, ugrejala si me i sa samim recima. :-)

    @DarkNemos, u pravu si. To jeste zato sto nisi bio zaljubljen, ali cekaj….bice toga koliko hoces….I zudnje, i patnje, a najvise (nadam se) srece. . .

  16. pdutr Says:

    Eh, kiša, šta to beše? Vidiš koliko ova afri?ka klima uti?e na ljude. Svi se uhvatili za kišu, pa i ja, a o tekstu mestimi?no. Divan ti je opis. Mislim da sam baš dobro doživeo tvoju želju, nostalgiju…

  17. Aurora Borealis Says:

    @pdutr,
    kada je nesto toliko snazno u tebi, poput nostalgije, moras joj dati ventil…… Pustiti je iz sebe, makar na ovaj nacin… Inace, za mojim dragim umem ja da ceznem i kada se ne vidimo samo 2 dana, a ne kamoli 3 i po nedelje….. ;-)

Leave a Reply

