Napokon sam kupila digitalac!

Odmah da se u skladu sa naslovom, pohvalim da sam napokon kupila digitalni foto-aparat. Nije neki poseban, Praktica DC 440, ali meni je odlican. Napokon mogu da slikam sve sto mi zapadne za oko.

Jenda od stvari za koje ne znam da li treba da mi se dopadnu ili ne je i radno vreme u Britaniji. Evo slika vam sve govori:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Inace, koliko god to nekom zvucalo smesno, Liverpul me u mnogo cemu podseca na Novi Sad. Grad nije jako veliki, i gotovo se svuda, gde ima turistickih zanimljivosti, moze stici peske. A i ljudi su neverovatno ljubazni. Kao da zive u nekom malom selu gde se svi poznaju. Najvise me odusevljavaju stare zgrade, i uopste arhitektura. Ovo, na slici ispod levo, je do polovine proslog veka bio hotel, a zatim je zgrada bila prazna do pre 20tak godina, kada je pretvorena u studentski internat. A sa desne strane je “zastitni znak britanskih gradova”.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————A posto sam dobila “kritiku” da treba malo da napisem i pokazem gde ja to zivim, ovo ispod je Parkway ulica, i ja sam tu pri kraju, najsvetlija kuca sa leve strane, kucam vam ovaj clanak… -) A i taman da vidite kako se sve smraci kada nadodju oblaci.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

11 Responses to “Napokon sam kupila digitalac!”

  1. zmajcek Says:

    Jao pa tu ima i sunca :) Kissic

  2. extraordinary Says:

    Odmah sam zapazila crveni pano, gde je belom bojom ispisano -70%! :)
    Stvarno je lepo, a verujem da je zhiva slika daleko inspirativnija. Jeste da se smrachilo, ali koja kutja je najosvetljenija??? :)

  3. Suske Says:

    Prelepe su ti fotke, a i svidja mi se “gradi?”.
    Pozdrav AB :D

  4. Jane Doe Says:

    Fakat deluje fino. Samo im je to radno vreme bezveze.
    Nego, AB, samo nastavi sa škljocanjem, ovo je super na?in da se upozna grad. :D

  5. jelenaartpoezija Says:

    Ove slicice osvezavaju. :)
    Pozdrav.

  6. Aurora Borealis Says:

    -Zmajcek, ima sunca, ali ima i mnogo vise oblaka. Danas mi je prvi dan otkad sam ovde a da bas ni jednom nije padala kisa.
    -Extra, pisacu o tim rasprodajama. A najsvetlija kuca je iza belog kombija, u sredini fotke.
    -Suske, za tebe posebno cu da skljocnem policu sa tekilom u super-marketu :mrgreen:
    -JaneD i Jelena, za vas cu da slikam kisu, da vas malo virtuelno rashladim. :-)

  7. Daria Says:

    Slike su super. ?ujem da je ovih dana baš kišovito u GB, kako se tebi svi?a klima?

  8. walter Says:

    Ovde nema stadiona… :(

  9. Aurora Borealis Says:

    Ne umem sama da odem do stadiona, pa cekam vikend, da me ovi moji englezi odvezu… Bice fotke, nadam se vec za vikend, ili najkasnije u toku sledece nedelje. Otici cu tamo, pa makar isla taxijem! :-)

  10. Aurora Borealis Says:

    Daria, klima mi se nikako ne svidja!!!
    Cak i kada mi se ucini da je toplo, i da je potpuno vedro, za 15 minuta se skupe oblaci, i ne daj Boze da sam npr. na putu do obliznje prodavnice ili negde! Budem mokra do gole koze!

  11. pdutr Says:

    A ja, po svemu sude?i, nikad ne?u videti V.Britaniju. Šmrc…

Leave a Reply

