Pozdrav iz Liverpula!

Da mi je neko rekao da cu se ovoliko nervirati jer mi par dana ne radi net kako treba. . .. ne bih mu verovala! -) Ali, hvala Bogu, proradio je i uspela sam da na jedvite jade upload-ujem neke fotke. Za pocetak, evo jedne za sve vas koji ste tamo gde sija sunce i temperature ne padaju ispod 20′C . . .

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Rekoh vam ja vec ovo sto pise na pesku…. salim se naravno. Da mi ne falite ne bih ja prljala ruke sa peskom na plazi pored Liverpula.

Na ovoj plazi se nalazi nekih stotinak statua ‘Iron man’a. Umetnik ih je napravio prema svom liku, visoke su oko 178cm, i rasporedjene po plazi Krosbija (mesto pored Liverpula) na nekih 2-3 km. Imaju 3 metarsku osnovu koja je zabodena u pesak, negde na plazi a negde i u moru, tako da negde vidite celu statuu a u nekim delovima samo glavu koja viri iz vode. Eh, da ne zaboravim: na ovoj slici se to ne vidi, ali Anthony Gormley (umetnik) je i svoju ”muskost” napravio u pravoj velicini. -) Evo kako izgleda…

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Inace, ”ventilatori” koje vidite u pozdini pokazuju kako su britanci iskoristili vetar, koji ovde staaaaaalno duva, za dobijanje elektricne energije. Ovi na slici su par km daleko od obale, mada ih npr. pored brodogradilista ima nekoliko i ”na suvom”.

Toliko za sada. A u sledecem postu cu se potruditi da vam pokazem zasto se svakog dana setim Waltera i Zmaja;-)

5 Responses to “Pozdrav iz Liverpula!”

  1. walter Says:

    Da znas da mi je jako drago da me se setis svaki dan. I da znas da danas ni ovde nije bilo preko 20′C

  2. zmajcek Says:

    Jao sto mi drago sto se i mene setila :P Kissic i uzivaj.

  3. Suske Says:

    Ma ja sam sigurna da ti prsti?e uopšte nisi prljala, nego si to napislaa štapi?em … :D
    Šala mala, vidim ti stopa trag :mrgreen:

    Pozdrav veliki!
    Uživaj :D

  4. LERMONTOV Says:

    Broj 2 sam vec davno zaboravio da postoji i sad mi cudno kad ga neko koristi u cilju meteorologije:))….ovde zivimo u nasem delu pakla…mesec dana nije ispod 35 ali to i nije tvoj problem draga AB…problem tvoj si vec resila(lap top) i kao rezultat tome svi mi uzivamo u tebe i tvojim avanturama…a to je bas ono sto snizuje onih 35 kad vec ne moze majka priroda po prirodnim putem:)))….ziva bila!

  5. Aurora Borealis Says:

    Joj, Walter i Zmajcek, nisam bas sigurna kako cete reagovati kad vidite zasto vas se setim! :mrgreen:

    Suske, ma ne smem ni da pomislim da lazem u vezi pisanja prstima, kad bi to PU ionako odmah prostudirala i utvrdila montazu. :-)

    Lermontov, imam predlog: ja cu tebi poslati malo hladovine u vidu oblaka, a ti meni malo sunca… Nemate pojma kako mi fali sunce… :-(

Leave a Reply

