Pocetak avanture. . .

Pod broj 1)ziva sam i zdrava -)
br.2) Ovde mi je super, barem sto se ljudi tice
br.3) Vreme je fuj-fuj-fuj!!!!!!!

Zbog kasnjenja aviona iz Zagreba za London, zakasnila sam na zadnji voz za Liverpul. Morala sam da idem u Birmingem i tamo od nekih 1:30h nocu cekam do 6 ujutro prvi voz za Liverpul. .. razlog za to je sto je stanica u Londonu nocu zatvorena jer previse beskucnika tamo nocu spava. Iskreno, na tenutak sam se i ja osecala kao jedna od njih -) ‘Jedina’ razlika je bila sto sam ja imala pare za hotel, ali jednostavno nisam htela tamo.

U vozu sam upoznala 1 blesavu engleskinju, s kojom sam se, naravno, raspricala, i kada je shvatila da mi je za par minuta rodjendan, izvadila je flasu vina iz torbe! Tako da smo nas 2 u ponoc lepo nazdravile. ;-)

Uglavnom, u Liverpul sam stigla tek ujutro oko 8, nakon sto sam presedela na stanici u Birmingemu cela 4 sata! Prva stvar koja me je odusevila na dolasku, osim engleza koji su jako srdacni i pricljivi, bila je fenomenalna organizovanost na stanici. Naime, ispod same vozne stanice u koju pristizu vozovi iz cele Britanije, nalazi se i gradska podzemna zeleznica. Pa nema nepotrebnog gubljenja vremena.

Ljudi kod kojih sam dosla su me fenomenalno docekali, sto mi je naravno bilo najbitnije. A i moja soba je fenomenalna- u prevodu: krevet je veliki i jaaaaako udoban, sto mi je nakon putovanja od celih 27 sati bilo jako vazno. -) Narvno da sam zaspala istog trena!
Za`sada sam obisla samo okolinu. Odusevljena sam arhitekturom: prave tipicne engleske kucice na sprat, i vecina napravljena od crvene cigle. Mada se ovaj deo grada razlikuje od ostatka upravo po tome sto su komsije, polako, jedan za drugim, stavili fasadu na svoje kuce, pa nekako uspevam da pronadjem put nazad kada se vracam kuci. Hvala Bogu da zive u ovom delu grada, jer sam se danas pogubila po nekim ulicama gde sve kuce lice jedna na drugu!

Inace, juce su hteli da mi naprave slavlje za rodjendan i da pozovu par prijatelja ali sam bila premorena pa sam uspela od toga da ih odgovorim. Ali, i namera je bitna, pa su mi i sa tim odusevili. A devojcica koju pazim je jedno jako lapo vaspitano dete, vesela, fina, pricljiva. . . A posto je vec bila u skoli kada sam ja juce stigla, ostavila mi je rodjendansku cestitku u mojoj sobi. Rastopila sam se, i mislim da sam je vec u tom trenutku zavolela.

Sutra prvi put idem u sam Liverpul, i to na snimanje jednog filma. Pa, cu vam i o tome pisati, ali za sada samo ovoliko. . . .ionako se jedva snalazim na ovom laptopu koji su mi dali na koriscenje. Fali mi moj kompjuter. -) Ali, samo kompjuter!
U stvari jos ‘neko’ mi fali ali necu sad o tome. To je ionako ’slatka patnja’ ;-)

10 Responses to “Pocetak avanture. . .”

  1. pu Says:

    Uh, baš mi je žao što si se namu?ila, ali si od toga napravila avaturu. :D Uživaj nam tamo, otkrivaj ?ari Engleske, i prenesi i nama barem deli? :-*

  2. walter Says:

    Imam ideju… posalji ti meni taj lap top… ja cu se vec nekako snaci a ti trazi da ti daju drugi comp. :)

    Drago mi je da si zadovoljna… onako na prvu loptu i nadam se da ces biti jos zadovoljnija.

  3. afrodita Says:

    hej,cao! :)
    Dobro je da si ti nam stigla.Vidim da si se malo napatila.
    Ali sad si se lijepo smjestila i to je najvaznije.
    Uzivaj,i ne obracaj paznju na vrijeme…Tu i tako nista nemozes promjeniti.
    Znas onu:” Nema loseg vremena,samo pogresne garderobe”! –

    ENJOY UK!!! :) :) :)

  4. Deda Says:

    Jel treba da dodjemo Zmajcek i ja da ti pomognemo oko cuvanja dece….moze i ceo komsiluk….?
    Super si…pisi…

  5. Suske Says:

    AB samo da ti ostavim pozdrav?i?. Koliko vidim odli?no se snalaziš, a na vreme ?eš se navi?i … Uživaj i piši nam. :)

  6. kukac Says:

    Ola komsinice!!

    Kako je?

  7. zmajcek Says:

    Ma samo nam ti uzivaj i gledaj da ne spalis taj laptop :) A to sto ti niko ne fali je dobro bar za sad a za posle ce nam pises ti :)

  8. Aurora Borealis Says:

    Nego sta nego cu da uzivam! Toliko sam se namucila da dodjem, da cu svaku sitnicu iskoristiti na najbolji nacin! :-)

  9. Jelenartpoezija Says:

    Draga aurora ja ovde nemam ni lap ni komp. ali sam se prikacila na banderu :) pa ti se direktno sa nje javljam. Uzivaj, lepo se provedi i sve najlepse ti zelim.

  10. jelenaartpoezija Says:

    Ajde sad ispocetka. Probala sam da ti se javim i ostavim komentar sa mobilnog koji podrzava web. i jedva sam se snasla sa tim cudom i napisala ti da se javljam sa bandere direktno :) .
    Sad videh da mi to pentranje po banderi nije uspelo.
    Uzivaaaaaaaaajjj :)🙂 :)

Leave a Reply

