Hello UK ! Here I come!

Napokon sam sredila baš sve što mi je bilo potrebno za odlazak u UK. Imam novi pasoš, britansku vizu u njemu, i avionsku kartu za Britaniju. . .

Britanijo, stižeeeeeeem !Ne mogu da verujem da ću u ponedeljak doručkovati u Novom Sadu, a večerati u Liverpulu. . . U stvari, verovatno ću poverovati kada se na svoj XX ;) rođendan po prvi put u životu probudim u Britaniji. Hej, ljudi!!! JA, U BRITANIJI ! Ostvarenje odavno sanjanog sna. . .

Uk+Liverpul+Bitlsi naspram Srbija+Grand. 22′c spram 36′C. Novi prijatelji naspram starih . . .

Večeras sam pila belo vino + guaranu sa jednom drugaricom, na terasi. . . Sutra ću da pijem crno vino, sa drugom drugaricom na trgu u Novom Sadu. U subotu: crno vino + borovnica sa dragim, i u nedelju domaća višnjevača. . .sa mojom mamom. Sve isplanirano, sve određeno unapred. . . Jedino nisam “isplanirala” koliko će mi svi faliti. Pa čak i vi. . .

Ovim postom želim još nešto da vam kažem: ovih dana slabo šta pišem, i slabo šta čitam na 381, ali mislim na vas. Waltera sam već “obezbedila”, a što se tiče ostalih, imam super ideje za fotke . . . samo čekajte. . . Javiću se čim stignem. Ne samo sa vestima gde sam i šta radim, nego i sa puno “između redova – mislim na vas”. . .

Bili ste mi velika podrška ovih par nedelja, kada mi je STVARNO bilo jako potrebno da čujem reči ohrabrenja. I ne znate koliko sam vam zahvalna zbog toga, moji dragi virtuelni prijatelji. . . Da, prijatelji. Tu reč kažem za vas s punim srcem. Čitamo se od sledeće nedelje sa “Aurorinim avanturama u belom svetu” )

17 Responses to “Hello UK ! Here I come!”

  1. extraordinary Says:

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! JUPIIII!!! Baš sam sre?na što ti se san ispunio, a verujem da ?eš ga iskoristiti maksimalno! Sre?an put, uživaj uz Bitlse (obaveštava?u te o promenama u omiljenom ti Grandu :P) i slikaj neko par?ence neba za mene! ;)

  2. Suske Says:

    Meni samo ostaje da ti poželim sre?an put, dobar provod i u?enje u UK. Mogla bi da slikaš, slikaš, slikaš i sve to narežeš na CD i iznanadiš nas na jesen :D

    Sve najbolje AB :D

  3. Aurora Borealis Says:

    Hvala vam, obema!

    Ma, svašta ?u slikati, ne brinite, pa ?ak i nebo…
    Nadam se da ?u vam i dok sam tamo, “pustiti” par fotki na forum.

    p.s. Extra, hvala na ponudi, al’ baš i ne moraš da me obaveštavaš :mrgreen:

  4. afrodita Says:

    Sretan puta Aurora Borealis!

    Radovace me tvoji postovi sa okusom srece i sa mirisom
    “engleskog caja”.. :)

    Dobar provod!

    Hurray!
    Hurray!
    Hurray!

  5. furious Says:

    Sre?an put, koleginice… Piši kad stigneš! :)

  6. zmajcek Says:

    Hm,mene jedino zabrinjava raznovrsnost alkohola koji koristis,nemo da mi odes bre u alkoholicare hik hik :) Srecan put i lepo lepo nam se provedi a ako imas vremena misli malo i na nas :)

  7. Aurora Borealis Says:

    Afrodita,
    ho?emo sad vazdšnom linijom biti bliže? :)

    Furious,
    hvala kolega, a mogao bi i ti malo da pišeš… ;)

    Zmaj?ek,
    ma kakva bre raznovrsnost?! Pa, tri puta spominjem vino :D

  8. Lang Says:

    Srecan put i sjajan provod ti zelim! Uzivaj i za nas i da nam se vratis sa puno sjajnih slika i utiska.
    :-)

  9. Deda Says:

    Srecan put…puno srece i dobrog provoda,naravno i rada….
    Bas se radujem zbog tebe i jedva cekam tvoje pricice iz Liverpula….

  10. Aurora Borealis Says:

    Lang i Deda, hvala!

  11. pu Says:

    Sre?an put ženska! Jedva ?ekam tvoje UK postove

  12. Jane Doe Says:

    Ma nisam ni sumnjala da ?eš ih na kraju “navatati” za vizu! :D
    Super se provedi u UK. ?ula sam da je Liverpool fin grad, a od tebe o?ekujem zvani?nu potvrdu. :)
    I, da, obavezno se potrudi da pokupiš “liverpulski” akcenat, koji je presladak. :D

  13. jelenaartpoezija Says:

    Srecnoooooooooooo :)
    Ne mozes zamisliti koliko se radujem zbog tebe, draga Aurora.
    Zasluzila si da dozivis san.
    ……….
    Juce ti bio rodjendan???
    Cestitam sa zakasnjenjem. Izvini.

  14. Kenshin Says:

    Drago mi je da ti se san ostvaruje! Srecno! Nemo’ da nas zaboravis tamo… ;)

  15. Aurora Borealis Says:

    Jelena,
    nije bio juce, nego je u utorak. :D

    Bice te obavestavani o svemu, naravno! ;)

  16. caja Says:

    Draga AB, srecan put i da se mnogo lepo provedes, a ujedno i srecan rodjendan!!!!
    Verujem da cu tvoje male i velike avanture, s uzivanjem citati.
    Veliki pozdrav od mene

  17. jelenaartpoezija Says:

    Izvini sto omasih datum.
    Putujem i ja … u frci zbrci sam.
    Citamo se, po povratku..
    Nacu stici svim ljudima pozdrav ostaviti :(

Leave a Reply

