~Neko me je dotakao rečima~

Znate onaj trenutak kada ste možda na ivici suza ili na ivici da počnete gubiti samopouzdanje. . . I onda se desi neka sasvim mala stvar koja vas trgne iz svega, i vrati vam osmeh. . . Upravo mi se tako nešto dogodilo. Dobila sam komentar na jedan post koji nema veze sa onim o čemu sam pisala nego ima veze sa mojim unatrašnjim JA. Srećna sam što neko tako misli o meni.

Hvala ti LERMONTOV

“Ljudi će možda zaboraviti što si govorila njima. Ljudi će možda zaboraviti ko si ti u stvari u njihovim životima. Ljudi će možda zaboraviti svaku napisanu reč o tebi i tvojim avanturama. Ljudi možda ni pet para neće dati za taj tvoj ventil ali ljudi nikad neće zaboraviti kakve si ti osjećaje u njima probudila )
Taj tvoj ventil bez obzira kakvu bujicu emocija,egoizma i intimnosti nosi sa sobom, nosi i nešto drugo u sebi…..ispoved jednog čovjeka…žig jednog vremena….ranjivost jednog ženskog stvora…..prirodan virtuelan zid…….Nosi sve sto ljudi žele da osvoje, da imaju i logično tome da proglase svoju slobodnu teritoriju…
Ti ne utičes na druge ali ne možeš sprečiti uticaj drugih kao rezultat tvog uticaja ) Budi mi živa i zdrava i dalje, i koliko reči toliko dobra da imaš cijeloga života  :)  “

11 Responses to “~Neko me je dotakao rečima~”

  1. Suske Says:

    Sjajan komentar :)

  2. auroraborealis Says:

    Suske, ne mogu ti opisati kako mi je bilo potrebno da ?ujem, tj. pro?itam ovako nešto. . .Stiglo je u savršenom trenutku.

  3. afrodita Says:

    Komentar kojem treba da se vracas,svaki put, kada se tvoje
    samopouzdanje pocne klimati. :)

    Veoma lijepo od njega.

    :)

  4. Jane Doe Says:

    ?ovek je u re?i predivno preto?io ono što ve?ina nas misli, i na tome mu veliko HVALA i od nas. :D

  5. auroraborealis Says:

    Ne bih želela da ovo ispadne kao hvalospev koji sam izložila ovde, da bi ga svi videli. Jednostavno, mu?e me neke stvari ovih dana, i danas, taman kad sam mislila da jednu bitku gubim zbog toga što me 1 osoba izgleda ne poznaje dovoljno, onda mi Lermontov pošalje ovo, i pomislim “Ma, ima nade, nije još ništa gotovo” :)

  6. LERMONTOV Says:

    dajte mi maramicu da svoje suze stavim u nju i da ih zauvijek ostavim kao potsjetnik i beleznik prostih i ljudskih osjecaja…nisam navikao da razlog svojih suza trosim na ovaj nacin ali bog je ljude stvorio mozda zbog toga da bi se mogao osloniti na njih i zadovoliti svoje potrebe tad kad ima najvecu potrebu za to….inace postojanje ljudi ne bi imalo nikakvu drugu zdravu logiku….nisam navikao i na nesto drugo…da neko stavi mene na postu….nisam imao takvu namjeru ni cilj…ali ipak nadam se da cu prezivjeti sve to jer toliko bar dugujemo svima onima koji dolaze poslije nas da nauce i da prenese ono vec nauceno i procitano:)

  7. Deda Says:

    LERMONTOV
    slobodno se isplaci, nismo masine….

    AB sjajno, guraj dalje,optimizam je jako bitan…

  8. Desert _Rose Says:

    pobogu Lermontov :)

  9. jelenaartpoezija Says:

    I tebi i njemu dva velika osmeha.
    Sjajni ste. :) :)

  10. auroraborealis Says:

    Hvala svima! :)

  11. LERMONTOV Says:

    zivot ne meri se s brojem udisaja koji su dio naseg tela nego s trenutcima koji oduzimaju nas dah:)

Leave a Reply

