Noćne gluposti….

*
*
Samo želim da poslušate ove dve, možda pomalo zaboravljene pesme. . .
*
*
*

Kroz misli mi se propliće ova pesma tekst je ovde

Get this widget | Share | Track details

*
*
*
*
A više od svega želim čuti ovu: tekst je ovde

Get this widget | Share | Track details

*
*

Eto, samo toliko u ove sitne sate. . .

4 Responses to “Noćne gluposti….”

  1. afrodita Says:

    Oh,bas ti hvala !
    Uzivala sam.
    “Volim te budalo mala”,gdje se nje sjeti?Totalno sam
    zaboravila da je ikada postijala.Ti si me zato podsjetila.

    :)🙂

  2. afrodita Says:

    Mislim postojala,a ne postijala…

    :)

  3. auroraborealis Says:

    Joj, i ja pravim takve greške sa slovima, i uvek se ponadam da ?e ih vlesnik bloga ispraviti! :mrgreen:

    A što se ti?e pesme, posla?u ti je. ;)

  4. afrodita Says:

    oki-doki !

    :)

Leave a Reply

