Ma, ja ću da odmorim, poslovi neka čekaju!

Vidim ja juče: ništa od mog učenja. Umorna sam, nervozna, koncentracija – nula! Pola dana sam provela šetkajući po kući, a ništa nisam radila. . .

Savršeno uživanje!Popodne mi je došla šestogodišnja ćerka moje drugarice. Žive tu, u komšiluku. I počelo dete da mi priča kako jedva čeka da dođe nedelja, da njena mama ne ide na posao, pa da je vodi na bazen.. . A meni srce na komade. Pile malo, kako mi je žao. .. . I tu mi sine ideja! Ma, idem ja s njom na bazen, do vraga i sedenje kod kuće. Ionako nisam sposobna da učim po ovoj vrućini.

Spremile smo se za manje od 10 minuta, a već posle 15 smo skočile u bazen!

U trenutku kada sam se na leđima odgurnula od ivice bazena, pomislila sam: Glupačo jedna, trebala si ovo još jutros da uradiš! Osećaj jednostavno fantastičan. Plutajući na leđima, uši su mi bile pod vodom, pa niti sam čula bilo šta, niti videla išta osim neba. Samo oni čudni i lepi zvuci koje stvara voda udarajući od tela kupača i ivice bazena. . . Volim taj osećaj. . . Bilo mi je dovoljno samo par minuta tako, pa da se sama sebi nasmejem kako sam bila glupa sinoć pa sam kukala da mi je svega dosta. . . Eto, priuštila sam sebi samo 3 sata uživanja, i danas sam puna energije.

Naravoučenije: kada se osećate loše, i ništa vam ne ide od ruke, kada osećate pucanje po šavovima – ne silite sebe, ne mislite i ne radite na silu. Ne vredi tako… Priuštite sebi “vaših 5 minuta”, i svet oko vas će biti ofarban mnogo lepšim bojama…

18 Responses to “Ma, ja ću da odmorim, poslovi neka čekaju!”

  1. zmajcek Says:

    Na dobrom si put da otkrijes sve tajne :) Ja to koristim odavno samo sto je kod mene u pitanju reka,sednem u kola odem bacim se,budem 5 minuta ili 10 u vodi pa opet nazad na posao :) I uvek se osecam posle toga kao nov. Evo i sad cu za 10 minuta da skocim u reku :)

  2. pu Says:

    e tako treba :D
    samo ja ne volim da se kupam :mrgreen:

  3. auroraborealis Says:

    PU, kako bre ne volis!?!?

  4. Deda Says:

    Pitali Cigu kako se oseca po izlasku iz bazena, a on kaze:
    pa manje se osecam….

  5. afrodita Says:

    Super!To se zove uzeti stvar u svoje ruke!

    (nista ne dolazi samo osim prasine)!

    Zivjela spontanost!

    : ) :) :)

  6. extraordinary Says:

    Zašto siliti sebe na nešto? Trebalo bi uvek napraviti pauzu. Ja sam upravo došla s bazena i divno mi je! :)

  7. auroraborealis Says:

    Deda :mrgreen:

    Extra, onda znaš o ?emu pri?am … ;)

    Afrodita, ja sam u svemu spontana, jedino kada treba pokazati ose?anja, e onda. . .onda sam sMotana ! :D

  8. Jane Doe Says:

    Mislim da u islamu ima jedna izreka, koja kaže: “Ko ne ume ugoditi sebi, ne može ni Bogu”.
    Uostalom, ispitni rokovi su skoro pa svaka dva meseca, a život je samo jedan. ;)

  9. auroraborealis Says:

    Joj, ja studiram po bolonjskom sistemu, pa imam samo 3 roka po semestru da dam ispite. Ali, ne brinem ni malo… :)

  10. Deda Says:

    Samo opusteno….I Mark Spic je zvrsio fakultet…plivajuci…

  11. jelenaartpoezija Says:

    Pametno, pametno. :)

  12. Suske Says:

    Pa kažem ti ja AB da ne sediš kraj kompa. Napolje brate, u vodu, na livadu, u šumu, gde god … lepše je napolju kad si napet :)

  13. LERMONTOV Says:

    lepo je kad covek nurne u dubinu svoje dushe, u vodu,u bazen,u reku gde nema i ne vidi sva ljudska iskusenja i problema…gleda samo sebe,preslusa samog sebe i svoj unutrasnji glas i preda se kompletno svom instinktu koji kaze nama sta da radimo u kom dobu dana i na koji nacin…tada shvatimo sta znaci biti slobodan i imati svoju dushu….da nije bilo tako ne bi bila i ova tema aurora borealis….bez obzira na ispit tvoja dusha bice prisutna i nakon ispita i misli samo na tom kako ces da iskoristis tu svoju prostornu slobodu duha i dushe a ispit je samo prolazna stvar koju i onaka lako cemo zaboraviti:))…jer ispred nas je najtezi inajdugackiji ispit….ispit zivota a za to nam treba taj duh i dusha:)))

  14. auroraborealis Says:

    LERMONTOV,
    svaki put se zapitam da li su tvoji komentari PASTE+COPY . . . ;)

  15. LERMONTOV Says:

    svaki put kad neko mene zapita nesto nadjem sebe kako pitam moju savjest…boze prilici li ovo zdravom razumu i liniju razdvajanja mentalnog sklopa…….lako je uciniti PASTE+COPY . . . ;)tesko je odrediti granicu ukusa,biranja pravog nacina i vremena to da se uradi i naci dovoljnu inspiraciju koja ce da pruzi dovoljnu kreaciju i da se sve to stavi na uvid javnosti….kad to nemas dzabe ti je dobit modernog vremena(copy+paste)….covjek,iskrenost,kreativnost,duh,dusha,sloboda govora i orientacija su vrednosti koji niko dosad nije uspio kopirati a jos manje pastirati…a mnogi ljudi umiru neudovoljeni da ucine to i u nedostatku svog licnog razuma:))….budi svoja aurora i dalje inspirisi ljude i vidjeces kakav efekat imaces na njima:)))))

  16. auroraborealis Says:

    Ja ne pišem ovo da bih uticala na druge, i ti to znaš. . .

    Ko ovo moje pisanije ?ita redovno, može jako puno shvatiti kakva sam, i tako?e shvatiti da je sve ovo zapravo samo jedan moj ventil. . . ;)

  17. LERMONTOV Says:

    ljudi ce mozda zaboraviti sto si govorila njima,ljudi ce mozda zaboraviti ko si ti ustvari u njihovim zivotima,ljudi ce mozda zaboraviti svaku napisanu rec o sebi i svojim avanturama,ljudi mozda ni pet para nece dati za taj tvoj ventil ali ljudi nikad nece zaboraviti kakve si ti osjecaje u njima probudila:))))taj tvoj ventil bez obzira kakvu bujicu emocija,egoizma i intimnosti nosi sa sobom, nosi i nesto drugo u sebi…..ispoved jednog covjeka…zig jednog vremena….ranljivost jednog zenskog stvora…..prirodan virtuelan zid…….nosi sve sto ljudi zele da osvoje,da imaju i logicno tome da proglase svoju slobodnu teritoriju….ti ne utices na druge ali ne mozes spreciti uticaj drugih kao rezultat tvog uticaja :)))))budi mi ziva i zdrava i dalje i koliko reci toliko dobra da imas cijeloga zivota:)))

  18. pdutr Says:

    Genijalno naravou?enije!

Leave a Reply

