Restrikcije po receptu Jane Doe

Restrikcije po receptu Jane Doe.

U subotu opet jedan ispit, pa još jedan u ponedeljak. . . A šta ja radim? Igram Spider na kompjuteru u 1h noću…

Ne mogu više. Jednostavno NE MOGU! Treba mi malo “mozak na pašu”… Da ne mislim više ni na ispite, ni na ambasade, SUPove, papire bilo koje vrste, skripte, uplatnice, potvrde, knjige… JOOOOOOOOJ ! Hoću samo da se malo isključim iz svega. Da ne brinem mogu li pogledati film, mogu li umesto 5 za sat vremena naučiti 10 pitanja… Da ne mislim hoću li putovati, hoću li položiti ispit, smem li u 13h biti na suncu ili ne… Hoću da se malo isključim iz svega, makar na jedan dan. Jedan, jedini dan želim. Ma, ne želim zahtevam!

Jedan dan da provedem na bazenu. Eto, čak sam i skromna, realna. Ne tražim dan na plaži od belog peska, nego na glupom bazenu. . .

Ali, na žalost čak ni to sebi ne mogu da priuštim. A toliko sam umorna. . . Postajem patetična, pomalo paranoična, bez povoda nervozna, i samoj sebi ponekad nepodnošljiva. Čak sam počela i plakati na svaku glupost. Ja, koja plačem jednom u xxx vremena. Idioti, nepoznati me izvode iz takta, mene, uvek smirenu, staloženu. . . Zašto? Sve zbog glupog stresa i umora.

Kad ću se odmoriti? . . . (

11 Responses to “Restrikcije po receptu Jane Doe”

  1. jelenaartpoezija Says:

    Jos malo, jos malo. Da znam lako je reci, ali treba brdo snage za sve to.
    Drzi se. :)

  2. auroraborealis Says:

    Kad si pre stigla ostaviti komentar!?

    Hvala, draga, znam ja da ?u izdržati, ali , eto, ponekad i ja malko pucam po šavovima. . .

  3. Suske Says:

    Ma ima vremena naspava?eš se i odmoriti, sad gutaj vitamin?i?e da budeš u formi … Znam da je pritislo, ali još malo što re?e Jelena :)

    p.s.Bolje da si šetala nego što si sedela pored kompa …

  4. afrodita Says:

    Ti znas da si sad dosla tako blizu cilju,zastani za trenutak i osvrni se na sve prodeno,ostvareno i prebaceno preko glave…. :) to ce staviti situaciju u perspektivu.

    Imas podrsku odavde :)

    PS.I jos nesto,sta bi sa vizom?(ocigledno da nisam u toku)

  5. deedee Says:

    one step in a time, one step in a time…ponekad, vjerovala ili ne, treba samo pri?ekat, neke se stvari riješe i same od sebe:-) drži mi se…there’s no mountain high enough, zapamti to:-) pusa, svrati na blog:-)

  6. auroraborealis Says:

    Suske,
    to mene tako ponekad spopadne… evo, vec danas sam bolje… ;)

    Afrodita,
    uprkos tome sto sam imala zakazan termin, moram opet ici u utorak.

    Deedee,
    Bez brige, drzim se. Treba mnoooogooo vise od ovoga da bih ja stvarno pukla. :)

  7. zmajcek Says:

    Ajde ne kukaj i ne sramoti me ovde :) Odmorices se kasnije sad samo guraj napred da rusis sve pred sobom :) kissic

  8. ninjamacaa Says:

    Kada nau?iš sve to i skineš sa vrata, najlepši je ose?aj prošetati sa uspehom u rukama. Misli na to i uspe?eš!

  9. Jane Doe Says:

    Što jes – jes, ali Spider zna da bude itekako zarazan u poznim ve?ernjim satima. :D No, pošto smo u sli?nom “sosu”, mogu ti re?i da me u kakvom-takvom balansu drži ono staro: “Što te ne ubije – ja?a te”. Bi?eš ti OK. ;)

  10. Deda Says:

    Cekao sam da se odmoris i budes bolje volje, pa da se javim…..
    Jos jedan utorak, a za 10 godina, smejaces se svemu ovom…..sacuvaj ove pisanije….

  11. auroraborealis Says:

    Zmaj?ek,
    Postupi?u po nara?enju! :D

    NinjaM i JaneD,
    ve? sam bolje. Thanks!

    Deda,
    Volim i ja vas! ;)

Leave a Reply

