24/7 on my mind. . .

Jednog dana ću mu se i na glavu popeti... :-)*

*

Pričam sa dragim večeras o tome kad ćemo se videti. . . Ovo poslednjih dana postaje sastavni deo naših telefonskih razgovora. On ima obavaze, ja imam ispite, i još malo pa ćemo gledati u rokovnike kada smo slobodni. . .
Danas – ja sam učila, on nije bio tu. U ponedeljak, on ima obaveze. Utorak – oboje ne možemo. . .

“U sredu. . .mislim da sam slobodan. Da nemam ništa planirano za taj dan.” kaže on.
“Nee… Imaš obaveze.”
“A šta imam?” pita me, pomalo zbunjeno.
“Pa, mene!” odgovorim.
A on, smejući se kaže: “Pa, tebe imam uvek!”

Eh, srećo moja nisi ni svestan koliko si u pravu. . .

mišem preko slike;)

16 Responses to “24/7 on my mind. . .”

  1. Zmajcek Says:

    hihihi

  2. caja Says:

    Draga Aurora Borealis, toliko se opustim citajuci tvoje tekstove da ne mozes ni da zamislis! Nekako me uvek oraspoloze…Ja sam resila da ti posaljem nesto po mom izboru iz muzicke kutije …. Mislim da ce ti se dopasti… Veliki pozdrav od mene i nemoj se menjati

    http://www.esnips.com/doc/c2d34b92-cfe2-4dc9-96fd-dfae4e16dfb6/02—A.-Bochelli—The-Power-Of-Love

  3. caja Says:

    mozda sam omanula u postavljanju ovog linka ali ces verovatno naci ovu pesmu negde…. Pozzzz

  4. auroraborealis Says:

    jesi, malo si omanula, ali ispravicu ja to.. :)

    Hvala, na svemu. ;)

  5. pu Says:

    Ma nije on obaveza, jel da? :D

  6. auroraborealis Says:

    Naravno da nije. On je sve ono sto je lepo: odmor, opustanje, smeh, zelja. . . :)

  7. Suske Says:

    Ma super ste vi🙂, nek vam potraje … :D

  8. extraordinary Says:

    :)🙂 :)

  9. auroraborealis Says:

    Pa, jesmo…. super smo….

    E, Suskava i Extra, da mi sad vidite osmeh dok vam ovo pisem… ;)

  10. Ona Says:

    Divno ,sta drugo reci ,nego da je divno kad se dvoje uzajamno vole i samo tako nastavite :D

  11. Deda Says:

    zelim vam ono sto ja imam, od srca…
    i da sa nasalim: neiscrpnu teglu ljubavnog slatka…samo da kusate….

  12. extraordinary Says:

    Eh, Aurora, mogu da zamislim… ;)

  13. auroraborealis Says:

    Joj, Deda sad si me potsetio šta je moja baba govorila o braku… o tome kakav je to ?up. :mrgreen:

  14. jelenaartpoezija Says:

    Mnogo ste bre slatkiiii :)🙂 :)

  15. auroraborealis Says:

    Znas sta Jelena? Jedva drzim oci otvorene, nisam spavala prethodnu noc, nervozna sam, umorna. . . i onda virnem ovde i vidim sta si napisala, i pocnem da se smejem, onako…od srca. :D Hvala ti na tome! ;)

  16. Deda Says:

    AB-pozdravi babu….sve bake su pametne i uvek imaju divan savet za nas….iskustvo je to.
    Pozdrav…

Leave a Reply

