~Stvari, za poneti…~

Get this widget | Share | Track details

Nas dvoje ne pričamo o mom odlasku. Ja ne načinjem tu temu a ni on. Jedino me je neko veče onako, iz vedra neba upitao kada imam intervju u ambasadi, i to je bilo to… Vratio se na prethodni razgovor. To pitanje je bilo kao neka kratka reklama u toku jako zanimljivog filma, dovoljna da vam prekine koncentraciju i da opsujete TV stanicu, a opet tako beznačajna da već pri prvim scenama posle nje, zaboravite da ste je i videli. . . U stvari, to se samo tako činilo. Ja eto, još razmišljam o toj reklami, i pokušavam da joj dokučim svrhu. Ne znam zašto me ne pita o tome, ni kada krećem ni kada se vraćam. A nisam ni sigurna da li želim da me pita. . .

Kofer pun želja. . .Samo smo jednom, pre nekih mesec dana, malo duže pričali o tome, i on me je tada ubeđivao kako verovatno neću dobiti vizu, i kako treba i sebe da ubedim u to, da se posle ne bih razočarala i previše rastužila. I to je bilo sve.
Kad bi samo znao koliko me sve to muči. . .
Da mi dva meseca samo jastuk bude noću pod glavom… Da toliko dugo čekam prvu jutarnju kafu koju mi On skuva. . . E, to mi je teško prihvatiti. . . On je jedini razlog zbog koga ću moći da se utešim ako ne dobijem papire. . . A ako ih dobijem, jedini razlog za tugu. . .
Razmišljam šta bih mogla poneti sa sobom na put, da me potseća na njega, i prva stvar koja mi pada na pamet je: njegov jastuk. Sa jastučnicom na zeleno-bele pruge. Sa njegovim mirisom u sebi. . . Pa da ga osetim uz zevanje pred san, i uz prve pokušaje razbuđivanja. Ali, ne mogu nositi jastuk, naravno. A ne znam šta bih drugo. Već sad mi se blago zgrči nešto u stomaku kada pomislim da ga toliko dugo neću videti, da me toliko dugo neće zagrliti. . .
Joj, kad će taj intervju, pa da već jednom znam na čemu sam. . . (

12 Responses to “~Stvari, za poneti…~”

  1. afrodita Says:

    Znas sta Aurora.Ovaj post je tako lijepo uraden,u svakom pogledu.Odgovarajuca muzika,slika,jednostavna i lijepa.I naravno nista manje ,tvoj iskreni nacin pisanja.Cekanje je naporan proces,ja sam cekala na drzavljanstvo 2,1/2 godine.Iscekivanje,nada,strepnja,svasta se tu nesto kovitla,ali ne gubi nadu,otputovat ces ti!

    Predlog:Ako je jastuk preglomazan,ponesi njegovu majicu,ali ne svjeze opranu,vec nosenu…..

    I jos jedna star,ne da bih ti nesto popovala,vec probaj da razmisljas i da tvoj odlazak ce unijeti mnogo svjezine u tvoju vezu,neke stvari ce se jos bolje iskristalisati i vas odnos ce dobiti nove dimenzije.A da ce ti nedostajati,to je neminovno,ali i slatko….znas kad ono zaskaklji u stomaku …dobar znak!

    Eeee,raspisala se ja,a ustvari zelim da ti kazem,da i ja sam pocela da cekam sa tobom,navikla sam ,sta li pa mi ni malo tesko ne pada.

    Hajd’odoh,da doruckujem!
    :) :) Pozdravcic

  2. Zmajcek Says:

    Ma oticices ti i brzo ces se vratiti i tek ces nam onda jos vatrenije pisati o ovoj prelepoj i iskrenoj ljubavi. kiss

  3. Deda Says:

    citam tvoje tekstove o odlasku a vidim predivne recenice pune ljubavi….kad bih mogao ja da napisem ili recima na takav nacin opisem ljubav?
    predivno….

  4. auroraborealis Says:

    Afrodita,
    hvala na komplimentu. Jako prija procitati tako nesto. I hvala na podrsci, i sto i ti cekas sa mnom.

    Zmajcek, druze, veliki kisssssss i tebi. :)

    Deda,
    a ja bi volela da umem da pisem sa onakvom dozom humorom kao ti. ;)

  5. Deda Says:

    lupetaj ko ja pa ce ispasti smesno…
    A ja stvarno neznam da pokazem emocije kao ti i jos neki…

  6. auroraborealis Says:

    Deda ako ti je za utehu, ja ih “pokazem” na papiru, ali kada ih stvarno treba pokazati, to je skroz druga prica…

  7. Deda Says:

    Kad ih trebas pokazati, seti se neceg smesnog, opusti se i kazi sta zelis sa osmehom na licu, a onda odvali glupost i zajedno vristite od smeha.
    Barem je lepse sa osmehom…
    Ja uspevam i dalje da nasmejem moju zenu, a takodje i da je razbesnim zbog istog…
    Al neumem da se izrazim lepo.

  8. jelenaartpoezija Says:

    To razdvajanje bice neka vrsta ispita.
    A citajuci tvoje price ne verujem da cete pasti.
    Ponesi mali jastuk i par majci i dezedorans, parfem, sta vec koristi.
    :)

  9. Lang Says:

    Ako odes, prihvati to sa osmehom i shvati da je to samo jedno cekanje njega i slatko cekanje i bice i brze i lakse…kad znas da postoji

  10. auroraborealis Says:

    Lang,
    Ja i lezem i budim se s osmehom samo zato sto znam da postoji, i da je moj. . . ;)

    Jelena,
    Dala si mi ideju: Ponecu ja njega. To mi ispadne i najprostije i najbolje. :mrgreen:

  11. electrasdreams Says:

    Draga moja, prirasla si mi srcu pa cu zato biti iskrena.
    Drzim ti “fige”, sto bi deca rekla, da odes jer to zelis. Koliko se secam da ucis. Svaka cast sto tako razmisljas, i nikako ne odustaj, i nikako nemoj biti tuzna.
    Ponesi VAS /ne samo njega/u mislima i srcu, ne treba ti nista vise, sve precutanosti i nedoumice, svako zasto koje ce mozda ostati bez odgovora.
    Ako je ljubav prava, ne moze se zaboraviti, niti nestati; kada dodjes, bice je “puna kola”, a zamisli kako ce tada biti lepo? Precutanosti ce se pretvoriti u fantasticne izrecenosti, a oboje cete biti zadovoljni zbog mnogo cega.
    Razumes ti mene, sigurna sam.

  12. auroraborealis Says:

    Znam sta je ljubav, znam sta znaci nekoga cekati, znam sta znaci otici, bilo zato sto moras ili zelis. . . A isto tako znam tacno sta si sve htela da mi kazes. I znam da je ovo samo mali deo toga.
    Ali, citamo ja i izmedju redova. Mislim da smo obe takve.
    Hvala ti Electra… ;)

Leave a Reply

