Možda odem, možda ne. . .

Liverpul Već sam pisala o tome da jurim papire za UK vizu. Sad su skoro svi papiri prikupljeni, još samo da “odradim” ambasadu.
Razgovor mi je zakazan za 2 nedelje, a ja već sad umirem od treme… Govorim sama sebi da ne treba da se nadam da ću dobiti vizu, da se ne bih previše razočarala, a opet. . .sa druge strane želim to više od bilo čega. Da ispunim san da učim jezik tamo, gde, nadam se, neću progovoriti ni reč srpskog. A i tu je i druga prednost, odlazak u Liverpul bi mi garantovao polaganje nekih predmeta na fakultetu sa mnogo manjim naporom nego sada.

Kao da svi, više od mene, očekuju da ću ja dobiti tu vizu, čak i porodica u koju odlazim… Već su smislili šta će sve da mi pokažu u njihovom gradu, kupili su mi i neke sezonske karte za voz, karte za neke koncerte. . . A ja samo strepim kako ću se izboriti sa razočarenjem ako ne budem mogla da odem. Blesavo je i to što sam jedva prikupila novac za ceo taj put a na kraju to ništa ne zavisi od mene, nego od toga da li će mi službenik u ambasadi poverovati. . .

Ali! Ako odem. . . obećavam da ćete dobiti sliku sa plaže u Krosbiju gde će na pesku biti ispisano: Uopšte mi ne fali ni Forum381 a ni Blog381! ;) . . .

Ok, ok. . .nije ovo baš istina. Ipak se nadam da ću tokom jula i avgusta imati novu kategoriju na blogu pod nazivom “Aurorine avanture u Liverpulu”. . . )

13 Responses to “Možda odem, možda ne. . .”

  1. afrodita Says:

    Vjeruj i ne gubi nadu.Nikad, nista nije izgubljeno sto se ne moze ponovo pokusati.
    Drzim ti fige…. :) :)

  2. Zmajcek Says:

    e bas cu da vidim da ti ne falimo, zelim ti iz sveg srca da odes i da nam se lepo provedes i naravno da svasta nesto ispises na tom pesku :)

  3. Ivan Says:

    A šta je sa garantnim pismom?

  4. Suske Says:

    Ma ja sam sigurna da ?e na pesku biti ispisano kako nas sve voliš. Eto živi bili pa videli. Oti?i ?eš naravno … :D

  5. walter Says:

    Jaooo… Liverpool…
    Ma ides bre sigurno i da mi obecas da ces da napravis jedno 300 slika Anfielda i da ces da mi posaljes.

  6. auroraborealis Says:

    Hvala, hvala na lepim zeljama…iz vasih usta u Bozje usi. :)

    Ivane,
    ne nosim garantno pismo u ambasadu nego pozivno..mala razlika.

    Walter,
    hoces i malo trave odande? :D

  7. Deda Says:

    Vec ti zelim srecan put….od srca…

  8. furious Says:

    He, he… Od kolege o?ekuj da te udavi pitanjima kad se vratiš… A i dok budeš bila tamo. :)

    poz.

  9. jelenaartpoezija Says:

    Ono moje toplo ja kaze: zelim ti da odes jer znam koljiko ti to znaci. I da se provedes najlepse moguce kad stignes, jer dusice kao sto si ti to zasluzuju. :)

    A ono moje vezano ja za tvoje price kaze:
    Nedostajace mi ova moja Polarna Svetlost.
    Al neka je nek leti ka svojim snovima. :)
    Vratice se i uzivacu i radovacu se s njom nekim lepim momentima o kojima ce pisati.

    Srecno!!! :)🙂 :)

  10. auroraborealis Says:

    Hvala Deda, thanks Kolega ;)

    Jelena,
    Pa zar si mislila da necu pisati dok budem tamo?! Ako odem, dobijacete svakodnevne izvestaje. “Live from UK” :)

  11. Kenshin Says:

    I ja ti zelim da dobijes vizu, pa da citamo kako je tamo u Liverpulu! Drzim ti palceve :)

  12. walter Says:

    Ne mora bas trava al moze neka navijacka zastavica ili slicno…

  13. Deda Says:

    Cestitam za vizu, srecno ti i uspesno bilo, seti se nas sa Foruma 381 i Blogera koji te podrzavaju…

Leave a Reply

