Na slovo, na slovo. . .H : Hladovina

Blogerski ABC

KRIVINA x BRZINA = HLADOVINA

Koliko puata ste se do sada uz bilo koji izgovor izvukli sa posla, ili niste otisli na neki sastanak, ili ste “dali vetar petama” da se izvučete iz nečega što vas jednostavno zamara?

Moram priznati, sa veeeeelikim žaljenjem, da meni to “vatanje hladovine” baš i nije išlo od ruke… Uvek se neko pre mene setio nekog dobrog izgovora, kada npr. treba nešto da se radi, pa sam se često osećala ko naivni idiot. . . Htela sam da ispadnem dobar prijatelj, nisam umela da kažem “Imam ja i svog posla”, a neko drugi jednostavno lupi neku notornu laž i …nema ga. Nestane. Dok se okrenem, ta osoba je već u debeloj ladovini, a ja rintam i rintam, i nemam pojma zašto rintam. . .

E, pa, dosta je bilo! Nisam ni ja više luda. Sada, kada neko hoće da me “navata” za bilo kakvo rintanje za džabe, pomognem samo i jedino SAMO ako znam da će i ta osoba da pomogne meni. Možda zvuči sebično, ili nekad bezobrazno, ali ja se mnogo bolje osećam otkada sam okrenula drugi list. . .Sada, čim naslutim da neko pokušava da me navuče na tako nešto, već imam gotove izgovore, isprobane, koji mi garantuju ladovinu.

Dosta je bilo, pa nisam ja zadružni magarac! ;)

8 Responses to “Na slovo, na slovo. . .H : Hladovina”

  1. Zmajcek Says:

    Hladovina je cudo isto kao hladno pivo :)

  2. auroraborealis Says:

    Hladno pivo u hladovini. . . the best! Mada ja ne pijem pivo, al’ ‘ajde… :)

  3. Deda Says:

    Kad bi samo mogao da uvatim krivinu?….Osecam da bi me na sledecoj sacekalo sve sto ostavim iza sebe….

  4. afrodita Says:

    Nego,i treba da pazis na sebe.Neki strpljivo sjede i cekaju,sa ubjedenjem da ce se uvijek naci neko od reda,ko ce zasukati rukave.E ne treba im dati to zadovoljstvo.
    pozdrav :) :)

  5. Suske Says:

    I ja se trudim da primenim tvoj princip, i da ti kažem, krenulo me … Hladovina je zakon, a i odmorniji si posle :mrgreen:

  6. auroraborealis Says:

    Mene je u po?etku grizla savest zbog toga, ali ako tog nekog nije sramota da traži tako nešto, onda ni ja nemam razloga za nerviranje…

    Afrodita,
    U potunosti se slažem sa tobom.

    Suske,
    samo napred! :)

    Deda,
    nije poenta svoj posao i obaveze izbegavati, ne mislim ja na to…
    Nego na one poslove koje neko drugi treba da uradi, a želi da ga stavi na na naša le?a.. Malo morgen! ;)

  7. walter Says:

    Samo sto se kod nas za to beganje od posla kaze “Ladovina”

  8. auroraborealis Says:

    Walter,
    znam ja kako se kaze… ali bih onda morala da cekam da dodje slovo L. :mrgreen:

Leave a Reply

